- Hirdetés -

8K-s lézertévét villantott a Hisense

|

8K-s lézertévét, több innovatív ULED Mini-LED készüléket és számos intelligens háztartási gépet is kiállított a Hisense az IFA-n. A berlini technológiai kiállításon a vállalatcsoport „Go Tech, and Beyond” elnevezésű standjánál a Hisense Csoport technológiai megoldásait, így többek között a Hi-Light optikai rendszert, a VIDAA OS operációs rendszert és a ConnectLife alkalmazást is megtekinthették a látogatók.

Forradalmi technológiai megoldásokkal és innovatív, csúcsminőségű készülékekkel várta idén a látogatókat a Hisense Csoport a berlini IFA technológiai kiállításon.

„A Hisense 2022-ben a világ második legnagyobb tévégyártója volt, figyelemreméltó nemzetközi terjeszkedésének köszönhetően pedig már több mint 160 országban van jelen. Vállalatunk a csúcsminőségű képernyőire, az egyedi operációs rendszerére és platformjaira alapozva erős rendszert hozott létre, amelyet továbbra is fejleszt majd. Emellett a jövőben is a jelenet-vezérelt megközelítést alkalmazzuk az innovációink terén és a magas színvonalú növekedésre összpontosítunk minden készülékünk esetében” – mondta el Fisher Yu, a vállalatcsoport vezetője egy vitaindító előadás keretében.

Innovatív készülékekkel rendezi be az otthont

A Hisense a „Go Tech, and Beyond” témájú standjánál mutatta be a legújabb termékeit és porfóliójának fejlesztéseit. A vállalat úgy érzékeltette a készülékei közötti interaktivitást, hogy a legmodernebb technológiára, a művészi tervezésre és elrendezésre összepontosítva vázolt fel különböző élethelyzeteket az egyes termékekkel (például moziélmény, játékélmény, otthoni főzés).

A kiállításon többek között a Hisense forradalmi tévé-technológiáját, a tökéletes moziélményt nyújtó, 100 és 120 colos méretben is elérhető 8K-s lézertévét, valamint a vállalat idén januárban bemutatott zászlóshajó-készülékét, az eddigi legfényesebb képernyővel rendelkező UX ULED Mini-LED modelljét is megtekinthették a látogatók. A szórakoztatóelektronikai termékei közül kiállították továbbá a legújabb ULED Mini-LED sorozat készülékeit, az U8, U7 és U6-modelleket, emellett az érdeklődők gaming monitorokat is kipróbálhattak a játékélmény zónában.

A csúcskategóriás tévék és audio termékek mellett a Hisense már évek óta aktívan végzi a háztartási gépek fejlesztését is. A kiállításon külön szekcióban mutatta be például a PureFlat sorozatban elérhető nagyképernyős, kétajtós okoshűtőjét, beépíthető főzőlapot, sütőt mosógépet, mosogatógépet, borhűtőt, valamint kis háztartási gépet, például kávéfőzőt is kiállított.

Feszegeti a határokat a technológiával

Legújabb termékei mellett a Hisense néhány innovatív technológiai megoldása is látható volt a kiállításon, így például a páratlan szórakozást biztosító VIDAA operációs rendszerrel és a ConnectLife alkalmazással is megismerkedhettek a látogatók.

A Hisense új, ULED X Platformja a képminőség határait feszegeti az olyan izgalmas újításoknak köszönhetően, mint a Hi-Light optikai rendszer, a Hi-View Engine X chip és a legmodernebb Obsidian képernyő komponensek. A Hisense saját operációs rendszere, a VIDAA OS prémium tartalmakkal, csúcsminőségű szolgáltatásokkal és költséghatékony hardverrel teszi magasabbra a lécet a streamingben. A ConnectLife a felhasználok egészséggel, kényelemmel és energiatakarékosággal kapcsolatos igényeire összpontosít és széles szolgáltatáspalettát kínál a felhasználóknak, beleértve például az okoskonyhát vagy az intelligens levegőtisztítást.

Mindemellett, a kiállításon a Hisense azt is bemutatta, hogy szabadalmaztatott technológia felhasználásával kifejlesztette a következő generációs digitális lézermotort (LPU), amely pontosan tudja szabályozni a fényt a nanoskálán, ezzel is biztosítva a széles színskálát és pontos szín megjelenítést.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...