- Hirdetés -

A Sztárban sztár leszek megverte a Voice-t

|

Nagyon erős hete volt a TV2-nek, a hét minden egyes napján, minden fontos célcsoportnál az RTL előtt végeztek. Az újonnan képernyőre kerülő TV2-s produkciók is jól kezdtek. Mindeközben eddig jól szereplő RTL-es műsorok is kikaptak.

A mögöttünk álló 36. héten elhúzott a TV2 az RTL-től. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 2,7 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 3,1 százalékpontot, a teljes lakosságnál pedig 5,8 százalékpontot tett ki a TV2 előnye. Teljes napot nézve is minden fontos célcsoportnál a TV2 nyert. Múlt héten nem volt olyan nap, vagy főműsoridő, amikor a TV2 előtt végzett volna az RTL.

Ahogy az előbbiekből talán sejthető, a teljes csatornaportfóliók terén is tarolt a TV2 Csoport. A főműsoridőben és a 18-49 éveseknél járt hozzájuk legközelebb az RTL Magyarország, de még ez is 4,4 százalékpont differenciát jelentett (TV2 Csoport: 25,6%, RTL Magyarország: 21,2%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 36. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,7 16,5 14,4
RTL 11,6 10,7 11,7

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 36. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,6 13,3 11,5
RTL 7,1 6,5 7,1

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,7 26,4 24,0
RTL Magyarország 17,5 15,7 16,9
MTVA 5,9 9,7 4,9
AMC Networks 5,3 5,1 5,4
Network4 4,0 4,8 2,9
Paramount Global 3,7 3,1 4,3
Warner Bros.Discovery 3,4 3,9 3,3
Antenna Entertainment Group 2,9 2,5 2,9

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 19,8% / 17,3% (19,2% / 17,1%)
Tények Plusz – 14,7% / 12,9% (14,6% / 13,2%)
Séfek séfe – 13,3% / 14,2% (korábbi héten a Szerencsekerék: 12,3% / 11%)
Zsákbamacska – 9% / 10,1% (9,3% / 8,5%)

RTL
Híradó – 17,5% / 15,9% (17,4% / 16%)
Fókusz – 13,1% / 13,1% (13,2% / 13,6%)
A konyhafőnök – 10,6% / 11,1% (12,3% / 13,1%)

A Tények a 18-49 és a 18-59 éveseknél is jobb heti átlagot produkált, mint az RTL Híradó. Az RTL-en egész jól indult a Konyhafőnök legújabb évada, azonban múlt héten megtört a műsor lendülete. Ennek oka, hogy a TV2-n a Séfek séfe váltotta a Szerencsekereket és TV2-s főzőműsor jobb számokat hozott, mint korábban a vetélkedő, sőt verték a Konyhafőnököt is.

Az RTL-nél abban bízhattak, hogy legalább a szombat estét behúzzák a Voice révén, de ez sem jött össze. A TV2-nek ugyanis működött az a húzása, hogy az RTL-es tehetségkutatóval szemben adták a Sztárban sztár leszeket. Egy héttel korábban, amikor a Szerencsekerék VIP ment a Voice sávjában, akkor már látszott, hogy teljes lakosságnál azért verhető a Voice, de talán némi meglepetésre a Sztárban sztár leszenek ez a kereskedelmi célcsoportnál is összejött. Ráadásul nem éppen csak, hanem viszonylag nagy előnnyel.

Voice vs. Sztárban sztár leszek (közönségarányok alakulása az egyes célcsoportoknál)
18-49 évesek: 15,3% vs. 17,8%
18-59 évesek: 16,1% vs. 17,8%
Teljes lakosság: 14% vs. 20,2%

A Voice az első adáshoz képest mindhárom célcsoportnál nézőket vesztett múlt szombaton. A 18-49 éveseknél 37 ezerrel, a 18-59 éveseknél 39 ezerrel, a teljes lakosságnál 50 ezerrel volt kevesebb nézője a Voice második adásának.

Vasárnap a Sztárban sztár leszek hozta a papírformát. A 18-49 éveseknél 20,2 százalékos, a 18-59 éveseknél 21,1 százalékos, a teljes lakosságnál 21,8 százalékos volt a share-jük. Jól kezdett a TV2 új műsora, a Mutasd a hangod. Az előbb említett három célcsoportnál 15, 16,9 és 20,8 százalékot tett ki a közönségarányuk. Az RTL-en a Cápák között viszont meglepően gyengén szerepelt, a 18-49-es share-jük csak 10,9 százalék volt, azaz a heti főműsoridős csatornaátlag alatt maradt.

A hét legnézettebb műsora a Sztárban sztár leszek, annak is a vasárnapi adása volt. A műsor a 18-49 éveseknél 282 ezer, a 18-59 éveseknél 429 ezer, a teljes lakosságnál 883 ezer nézőt vonzott. Bekerült a Top 10 műsor közé két meccs is, a Szerbia – Magyarország Eb-selejtező és a Magyarország – Csehország mérkőzés. A 18-49 és 18-59 éveseknél előbbi volt a hét második legnézettebbje 250 ezer, illetve 350 ezer nézővel. Az RTL számára a legmagasabb nézőszámot a 18-49 és a 18-59 éveseknél a Voice hozta 187 ezres és 284 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál pedig a hétfői RTL Híradó volt a csatorna legnézettebbje a maga 533 ezer nézőjével.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 429 873 21,1
LABDARÚGÁS – EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 350 163 19,8
MUTASD A HANGOD! TV2 322 577 16,9
LABDARÚGÁS – FELKÉSZÜLÉSI MÉRKŐZÉS M4 SPORT 284 680 16,4
THE VOICE RTL 284 626 16,1
TÉNYEK TV2 251 253 22,9
SÉFEK SÉFE TV2 250 285 14,8
HÍRADÓ RTL 215 538 21,5
A KONYHAFŐNÖK RTL 209 751 12,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 206 943 16,5

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 883 647 21,8
MUTASD A HANGOD! TV2 720 269 20,8
TÉNYEK TV2 685 011 25,7
LABDARÚGÁS – EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 609 842 17,6
TÉNYEK PLUSZ TV2 539 008 17,2
HÍRADÓ RTL 533 899 20,0
LABDARÚGÁS – FELKÉSZÜLÉSI MÉRKŐZÉS M4 SPORT 532 573 15,0
THE VOICE RTL 510 878 14,0
SÉFEK SÉFE TV2 502 268 13,8
AZ ARANYIFJÚ TV2 407 130 19,2

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 282 940 20,2
LABDARÚGÁS – EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 250 192 20,5
LABDARÚGÁS – FELKÉSZÜLÉSI MÉRKŐZÉS M4 SPORT 202 802 17,0
MUTASD A HANGOD! TV2 200 468 15,0
THE VOICE RTL 187 490 15,3
SÉFEK SÉFE TV2 186 946 16,0
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 150 257 10,9
A KONYHAFŐNÖK RTL 148 683 12,5
KELLÉKFELESÉG RTL 142 391 11,5
TÉNYEK TV2 142 313 19,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...