- Hirdetés -

Múlt héten tarolt a TV2

|

Minden egyes napot a TV2 nyert, még a 18-49 éveseknél is. A The Voice ismét kikapott a Sztárban sztár leszektől, utóbbi vasárnapi adása pedig magasan a hét legnézettebb műsora volt.

Az őszi televíziós szezonban egyelőre a TV2 áll nyerésre, s nem is kevéssel vezetnek. Az elmúlt héten főműsoridőben és a 18-49 éveseknél (ami elvileg a legjobban fekszik az RTL-nek) a TV2 15,5 százalékos, az RTL 11,6 százalékos heti közönségarányt ért el, azaz 3,9 százalékpontot tett ki a TV2 előnye. Hasonló volt a helyzet a 18-59 éveseknél (TV2: 15,6%, RTL: 11,7%) és a teljes lakosságnál (TV2: 16,9%, RTL: 11,3%).

Ráadásul minden egyes napot és minden egyes estét is megnyert a TV2. A szombati főműsoridőben járt hozzájuk a legközelebb a RTL. A 18-49 éveseknél szombat este a TV2 15,3 százalékos, az RTL 14,1 százalékos közönségarányt produkált. A 18-59 éveseknél a TV2 15,8 százalékot, az RTL pedig 15,5 százalékot hozott.

A teljes portfóliókat nézve is minden összevetésben nyert a TV2 Csoport. Az RTL Magyarországnak leginkább kedvező bontásban, a 18-49 éveseknél és főműsoridőben is 5,3 százalékpontot tett ki a kettejük közötti differencia (TV2 Csoport: 27,3%, RTL Magyarország: 22%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 37. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 15,6 16,9 15,5
RTL 11,7 11,3 11,6

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 37. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,6 12,9 11,3
RTL 7,4 7 7,1

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,9 26,2 24,4
RTL Magyarország 18,4 16,5 18,1
AMC Networks 5,8 5,4 5,9
MTVA 5,4 9,1 4,2
Network4 4,1 4,9 2,9
Paramount Global 4,0 3,3 4,8
Warner Bros.Discovery 3,3 3,6 3,3
Antenna Entertainment Group 3,1 2,5 3,0

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 19,1% / 17,1% (19,8% / 17,3%)
Tények Plusz – 14,4% / 13% (14,7% / 12,9%)
Séfek séfe – 15,5% / 16,6% (13,3% / 14,2%)

RTL
Híradó – 17,7% / 16,5% (17,5% / 15,9%)
Fókusz – 11,8% / 11,6% (13,1% / 13,1%)
A konyhafőnök – 10,4% / 10,7% (10,6% / 11,1%)

A fenti, hétköznap esti átlagokon nem nagyon lehet sokat magyarázgatni. A Tények nyert a Híradóval szemben, a Tények Plusz verte a Fókuszt, a Séfek séfe pedig a Konyhafőnököt. Utóbbinál 5-6 százalékpont körül járt a két műsor közötti különbség, ami azért meglepően nagy fölényt jelent a TV2-s főzőműsor javára.

Egy héttel ezelőtt arról írtunk, hogy az RTL-es The Voice kikapott a szombati Sztárban sztár leszektől. Erre válaszul az RTL előrehozta A mi kis falunk új évadának a premierjét, de reagált a TV2 is és a Mutasd a hangod című új produkciójukat pakolta át szombatra. A Voice és a Sztárban sztár leszek pedig egy az egyben azonos műsorsávba került. A mi kis falunk a három nagy célcsoportból kettőben nyert. A 18-49-es, 18-59-es és a teljes lakosságos share-je így nézett ki az RTL-es sorozatnak: 16,1%, 19,8%, 16,4%. Ezzel szemben a Mutasd a hangodé: 13,6%, 13,6%, 16,4% volt.

Az viszont nem jött be, hogy A mi kis falunk majd felhúzza a Voice nézettségét. Igazából még kicsit rontott is az RTL-es tehetségkutató a korábbi héthez képest. A 18-49 éveseknél 14,5 százalékos, a 18-59 éveseknél 15,4 százalékos, a teljes lakosságnál 13,3 százalékos volt a Voice share-je. Ezzel szemben a szombati Sztárban sztár leszek 18,2 százalékot, 18,6 százalékot és 20,4 százalékot tett le az asztalra.

Vasárnap a Cápák között jobb számokat hozott, mint egy héttel korábban, a 18-49 éveseknél 13,3 százalékos share-nek örülhettek. Igaz, a Sztárban sztár leszek dominanciája jellemezte az estét, a műsor a 18-49 éveseknél 22,3 százalékkal, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál pedig 23,3 százalékkal futott.

A hét legnézettebb műsora is a vasárnapi Sztárban sztár leszek lett, méghozzá hatalmas előnnyel. A 18-49 éveseknél 313 ezer, a 18-59 éveseknél 480 ezer, a teljes lakosságnál 948 ezer nézőjük volt. Mindhárom célcsoportnál TV2-s produkció áll a második helyen is. A 18-49 és a 18-59 éveseknél a Séfek séfe pénteki adása 218 ezer, illetve 290 ezer nézővel. A teljes lakosságnál a csütörtöki Tények bizonyult a második legnézettebbnek, miután 685 ezren kísérték figyelemmel a hírműsort.

Az RTL legnézettebb műsora a vasárnapi RTL Híradó volt. A 18-49 éveseknél 191 ezer, a 18-59 éveseknél 288 ezer, a teljes lakosságnál 625 ezer nézővel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 480 488 23,3
SÉFEK SÉFE TV2 290 318 16,2
HÍRADÓ RTL 288 418 19,0
THE VOICE RTL 271 955 15,4
A MI KIS FALUNK RTL 270 375 19,8
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 264 174 20,8
TÉNYEK TV2 254 428 21,4
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 248 307 12,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 215 136 15,7
A KONYHAFŐNÖK RTL 200 633 11,2

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 948 151 23,3
TÉNYEK TV2 685 171 24,7
HÍRADÓ RTL 625 021 19,8
SÉFEK SÉFE TV2 589 956 16,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 555 189 16,8
MUTASD A HANGOD! TV2 515 928 16,4
A MI KIS FALUNK RTL 513 289 16,4
THE VOICE RTL 487 787 13,3
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 481 359 19,1
AZ ARANYIFJÚ TV2 426 638 18,7

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 313 027 22,3
SÉFEK SÉFE TV2 218 784 17,5
HÍRADÓ RTL 191 597 19,2
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 183 584 13,3
THE VOICE RTL 173 583 14,5
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 166 042 19,5
TÉNYEK TV2 156 199 18,7
A MI KIS FALUNK RTL 143 585 16,1
A KONYHAFŐNÖK RTL 142 560 11,6
FÓKUSZ RTL 137 384 13,1

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...