- Hirdetés -

Új okosórákat mutatott be a Huawei

|

Számos technológiai innovációval és új dizájnnal érkeztek meg Európába a Huawei viselhető okoseszközei. A vállalat „Fashion Forward” koncepciója a viselhető technológia újradefiniálását tűzte ki célul, ötvözve a divatot a csúcstechnológiával. A bemutatott termékek között szerepel a népszerű okosóra-sorozat legújabb tagja, a HUAWEI WATCH GT 4, a HUAWEI FreeBuds Pro 3 vezeték nélküli fülhallgató, valamint a gyártó első 18 karátos arannyal bevont okosórája, a HUAWEI WATCH Ultimate Gold Edition. A gyártó emellett saját edzésprogramot is meghirdetett az eseményen.

„Fashion Forward” koncepciójával a márka idén a viselhető technológia újradefiniálását tűzte ki célul: a technológia és divat magasabb szintű integrációjával a Huawei igyekszik lehetőséget teremteni a felhasználóknak, hogy személyre szabhassák egészségügyi- és sporttal kapcsolatos életmódjukat anélkül, hogy stílusukban kompromisszumokat kellene kötniük.

Új mérföldkő a Huawei viselhető okoseszközeinek dizájnjában

A barcelonai rendezvényen bemutatott új termékek – köztük a HUAWEI WATCH GT 4 sorozat, a HUAWEI WATCH Ultimate Gold Edition és a HUAWEI FreeBuds Pro 3 – mérföldkövet jelentenek, és új paradigmát állítanak fel a viselhető okoseszközök esztétikája terén.

A HUAWEI WATCH GT 4 okosóra-modellek a WATCH GT zászlóshajó szériájának legújabb tagjai, amelyek továbbfejlesztett kialakítással, erőteljes egészségügyi- és fitnesz funkciókkal érkeznek. A 46, valamint 41 mm átmérőjű modellverziók a Fashion Forward koncepció jegyében merész stílusbeli előrelépéssel és új dizájnelemekkel érkeznek a klasszikus GT-sorozathoz képest, miközben megtartják elődeik modern esztétikáját.

Az eszköz ugyanakkor nemcsak megjelenésében, hanem tudásában is többet nyújt elődeinél: megújult a Tevékenységgyűrűk funkció, itt debütál a Maradjon Fit app, de fejlődött az egészégmenedzsment lelkét nyújtó technológia is, így az új TruSeen 5.5+ verzió által mért egészségi adatok pontosságát AI-alapú méréssel támogatja.

A HUAWEI WATCH Ultimate Gold Edition a gyártó első 18 karátos arannyal bevont okosórája. Az eszköz a gyártó teljes potenciálját demonstrálva aranyszínű óratokkal és koronával rendelkezik, amelybe gyémántfejes gravírozási eljárással 3D trapéz formájú minta került. A PVD (fizikai gőzfázisú leválasztással készült) aranyszínű titánium szíj pillangó csattal érkezik, ezek mind egyedi vizuális élményt kínálva felhasználójuknak, miközben az óra dizájnja úgy vonzza a tekinteteket, hogy közben visszafogott megjelenést kölcsönöz viselőjének.

A HUAWEI FreeBuds Pro 3 kiegyensúlyozott esztétikumot kínál kategóriájában egyik vezető audiotechnológiával és továbbfejlesztett hangélménnyel. Egyrészes, nanofeldolgozású üveganyagból készült üvegházzal, valamint kettős meghajtóval rendelkezik a tisztább magasabb hangzás és ütős basszus érdekében. Emellett továbbfejlesztett tripla adaptív hangszínszabályzó technológiával (Triple adaptive EQ) szerelték fel, így autentikus hangminőséget biztosít.

További exkluzív termékek is bemutatkoztak

A barcelonai eseményen emellett bemutatták a vadonatúj HUAWEI Eyewear II okosszemüveget, amely 2.0 akusztikai dizájnnal és háromszoros hívás-zajszűréssel büszkélkedhet, továbbá bejelentették a HUAWEI MatePad 11” PaperMatte Edition táblagépet is, amely a szem kényelmét új szintre emelve papírszerű tapintási és képernyőélményt nyújt.

A bemutatott termékek mellett Pamela Reif, nemzetközileg ismert divat- és fitneszikon, valamint az olimpiai, világ- és Európa bajnok aranyérmes futó, Sir Mo Farah, a Huawei viselhető okoseszközeinek nagykövetei szintén jelen voltak a termékbemutató eseményen. A Huawei eszközeit mindketten beépítik napi rutinjukba, a HUAWEI WATCH GT 4 és a HUAWEI WATCH Ultimate hozzájárulnak ahhoz, hogy növeljék edzési hatékonyságukat, jobban megértsék egészségi állapotukat, miközben divatos és stílusos eszközt tudhatnak magukénak. „A Huawei és én egyszerre indultunk el utunkon, és a fitnesz szerelmeseként eltöltött tíz évem alatt a technológia rendkívül jelentős szerepet játszott abban, hogy az emberek egészségesebb életet élhessenek. A Huawei ebben az innovációban élen jár, és külön tetszik, hogy viselhető okoseszközei nem okosórákra hasonlítanak, hanem inkább nagyon szép divatkiegészítőkre, amelyek sporttal kapcsolatos előnyöket is nyújtanak” – mondta Pamela Reif.

„Évek óta büszkén használom a Huawei viselhető eszközeit sporttevékenységem és egészségi állapotom pontos nyomon követésére. Felbecsülhetetlen értékűnek bizonyultak azok a meglátások, amelyeket edzőcsapatommal órákból nyerhettünk ki. Most, hogy félretettem a futócipőmet – legalábbis szakmailag –, alig várom, hogy kicsit jobban élvezhessem az életet. Ilyenkor kápráztatnak el igazán a Huawei órái, amelyek legalább olyan jól néznek ki, amennyire jól teljesítenek” – hangsúlyozta Mo Farah.

A Huawei az eseményen bejelentette a Pamela Reif-fal közösen létrehozott fitneszedzés-programját is, amely kizárólag a Huawei Egészség alkalmazáson keresztül érhető el ingyenesen. Ez Pamela néhány legismertebb edzését tartalmazzák majd, kifejezetten arra szabva, hogy a résztvevők a lehető legtöbbet hozhassák ki önmagukból és az okosórájuk fitnesz- és egészségfunkcióiból.

Egy évtizede az élvonalban a viselhető okoseszközök piacán

Az innovatív technológia, az egyedi esztétikum és a prémium kézműves kivitelezés terén szerzett évtizedes tapasztalatára támaszkodva a Huawei új iparági mércét állít fel. A viselhető eszközök ágazatába való 10 évvel ezelőtti belépése óta a Huawei úttörő szerepet tölt be a sportegészségügy monitorozásában, választ adva az akkumulátor élettartamával, a mérési pontossággal és a kényelemmel kapcsolatos iparági kihívásokra.

Ami a dizájnt illeti, a Huawei elkötelezett a céltudatos tervezés mellett, folyamatosan fejlődik az innovatív anyagok használata és a testreszabási lehetőségek növelése terén, hogy minden egyes viselhető eszköz illeszkedjen a felhasználó egyedi stílusához. Eközben a gyártó elkötelezett a folyamatos innováció mellett az egészéggel kapcsolatos értékek monitorozása terén is, ez pedig az olyan átfogó egészségmenedzsment funkciókban is megnyilvánul, amelyeket a tudományos és ipari partnerekkel való együttműködések tesznek lehetővé, biztosítva, hogy a felhasználók által kapott egészségügyi adatok ne csak pontosak, hanem hasznosíthatóak is legyenek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...