- Hirdetés -

Egyelőre verhetetlennek tűnik a Sztárban sztár leszek

|

Jelentős előnnyel végzett a nézettségi toplisták élén a TV2-s Sztárban sztár leszek, annak is a vasárnapi adása. Többen nézték a The Voice-t, mint egy héttel korábban, de még így is kikaptak a szombati Sztárban sztár leszektől.

A mögöttünk álló 38. héten ismét a TV2 ért el jobb eredményt minden fontos célcsoportnál. A főműsoridőn belül a 18-49 és a 18-59 éveseknél a TV2 15 és 14,9 százalékos, az RTL 11,9-11,9 százalékos heti közönségarányt hozott össze. A 18-49 éveseknél csak a szombati főműsoridőt nem nyerte meg a TV2, azon a napon 14,6 százalékos share-jük volt, az RTL-nek pedig 15 százalék. A 18-59 éveseknél főműsoridőben hétfőtől vasárnapig minden este a TV2-é volt, még a szombat is, bár elég szoros eredménnyel (TV2: 15,3%, RTL: 15,2%).

A teljes portfóliókat nézve nyert a TV2 Csoport. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben volt a legkisebb előnyük, de ez is 3,8 százalékpontot jelentett (TV2 Csoport: 26,2%, RTL Magyarország: 22,4%). A legnagyobb differenciát pedig – szokás szerint – teljes napon, teljes lakosságnál mérték (TV2 Csoport: 26,1%, RTL Magyarország: 16,5%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 38. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,9 17,1 15
RTL 11,9 11,2 11,9

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 38. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,1 13 11,4
RTL 7,5 6,9 7,5

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,3 26,1 23,9
RTL Magyarország 18,9 16,5 19,0
MTVA 5,9 9,5 4,8
AMC Networks 5,5 5,4 5,6
Network4 4,3 5,3 3,0
Paramount Global 3,9 3,3 4,8
Antenna Entertainment Group 3,0 2,6 2,9
Warner Bros.Discovery 2,5 3,0 2,4

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 18% / 16,1% (19,1% / 17,1%)
Tények Plusz – 13,8% / 12,5% (14,4% / 13%)
Séfek séfe – 15,4% / 16,4% (15,5% / 16,6%)
Kőgazdag fiatalok – 11,5% / 13,2%

RTL
Híradó – 17,3% / 15,5% (17,7% / 16,5%)
Fókusz – 12,3% / 12,2% (11,8% / 11,6%)
A konyhafőnök – 10,5% / 10,9% (10,4% / 10,7%)
A mi kis falunk – 8,9% / 8.5%

A Tények az RTL Híradó, a Tények Plusz pedig a Fókusz előtt végzett a heti átlagok terén – a 18-49 és a 18-59 éveseknél is. A Séfek séfe egész jelentős különbséggel verte a Konyhafőnököt. Múlt héten debütált a TV2-n a Kőgazdag fiatalok, ami nyerte is a sávját és különösen jól teljesített a fiatalabb célcsoportoknál.

Mostanában a hét legnagyobb csatáját szombatonként láthatjuk. A hírműsorok után három-három saját gyártás versenyez mindkét nagy csatornán. A TV2 a Mutasd a hangod című műsort adta A mi kis falunk új epizódjával szemben. A 18-49 éveseknél nyert a TV2-s produkció, hiszen 14,4 százalékos közönségarányt értek el az RTL-es sorozat 12,7 százalékával szemben. A 18-59 éveseknél viszont, ha kevéssel is, de A mi kis falunk szerepelt jobban (15% vs. 14,6%).

A The Voice ismét kikapott a Sztárban sztár leszek szombati adásától. A 18-49 éveseknél volt a legerősebb a Voice, 16,8 százalékos közönségaránnyal, viszont a TV2-s műsor erre 18,5 százalékkal válaszolt. Egyébként a korábbi héthez képest nőtt a Voice nézőszáma, de a Sztárban sztár leszeké ugyanúgy emelkedett. A 18-49 éveseknél a Voice nézettsége 173 ezerről 238 ezerre, a Sztárban sztár leszeké 218 ezerről 269 ezerre nőtt.

A hétvégi Szerencsekerék VIP a fiatalabb nézői körnél nem szerepelt túl jól, a 18-49 éveseknél a szombati és a vasárnapi adás is 9,9 százalékos share-rel futott. Igaz, a teljes lakosságnál azért erősebb volt, szombaton 14,4 százalékos, vasárnap 15,1 százalékos közönségarányt ért el. Az RTL-es hétvégi műsorok közül a Gyertek át a 18-49 éveseknél 10,9 százalékos, a Cápák között 13,7 százalékos közönségarányt hozott.

A hét legnézettebbje minden célcsoportnál a Sztárban sztár leszek vasárnapi adása volt. A 18-49 éveseknél 315 ezer, a 18-59 éveseknél 454 ezer, a teljes lakosságnál 977 ezer nézője volt a TV2-s produkciónak. A 18-49 és a 18-59 éveseknél a hét második legnézettebbje címnek örülhetett a The Voice 238 ezer, illetve 328 ezer nézővel. A teljes lakosságos toplistán a hatodik helyet érte el a Voice az 574 ezres nézettségével. A teljes lakosságnál egyébként a hét második legnézettebbje a vasárnapi Tények volt, ami 797 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK TV2 454 722 20,4
THE VOICE RTL 328 515 16,3
TÉNYEK TV2 315 157 16,7
SÉFEK SÉFE TV2 295 578 16,0
HÍRADÓ RTL 276 469 14,6
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 274 318 12,2
A MI KIS FALUNK RTL 270 013 15,0
MUTASD A HANGOD TV2 261 554 14,6
FÓKUSZ RTL 232 350 14,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 220 495 15,6

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK TV2 977 632 22,5
TÉNYEK TV2 797 157 21,1
MUTASD A HANGOD TV2 621 420 16,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 613 377 18,8
SÉFEK SÉFE TV2 604 086 16,4
THE VOICE RTL 574 262 14,9
HÍRADÓ RTL 573 035 15,1
SZERENCSEKERÉK TV2 527 042 15,1
A MI KIS FALUNK RTL 493 471 13,3
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 466 518 10,7

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK TV2 315 510 20,6
THE VOICE RTL 238 001 16,8
SÉFEK SÉFE TV2 213 442 16,5
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 209 863 13,7
TÉNYEK TV2 206 506 16,5
MUTASD A HANGOD TV2 175 757 14,4
HÍRADÓ RTL 174 627 13,9
FÓKUSZ RTL 165 558 15,1
A MI KIS FALUNK RTL 154 682 12,7
A KONYHAFŐNÖK RTL 142 775 11,1

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...