Egyelőre verhetetlennek tűnik a Sztárban sztár leszek

Sztárban sztár nézőszám

Jelentős előnnyel végzett a nézettségi toplisták élén a TV2-s Sztárban sztár leszek, annak is a vasárnapi adása. Többen nézték a The Voice-t, mint egy héttel korábban, de még így is kikaptak a szombati Sztárban sztár leszektől.

A mögöttünk álló 38. héten ismét a TV2 ért el jobb eredményt minden fontos célcsoportnál. A főműsoridőn belül a 18-49 és a 18-59 éveseknél a TV2 15 és 14,9 százalékos, az RTL 11,9-11,9 százalékos heti közönségarányt hozott össze. A 18-49 éveseknél csak a szombati főműsoridőt nem nyerte meg a TV2, azon a napon 14,6 százalékos share-jük volt, az RTL-nek pedig 15 százalék. A 18-59 éveseknél főműsoridőben hétfőtől vasárnapig minden este a TV2-é volt, még a szombat is, bár elég szoros eredménnyel (TV2: 15,3%, RTL: 15,2%).

A teljes portfóliókat nézve nyert a TV2 Csoport. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben volt a legkisebb előnyük, de ez is 3,8 százalékpontot jelentett (TV2 Csoport: 26,2%, RTL Magyarország: 22,4%). A legnagyobb differenciát pedig – szokás szerint – teljes napon, teljes lakosságnál mérték (TV2 Csoport: 26,1%, RTL Magyarország: 16,5%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 38. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,9 17,1 15
RTL 11,9 11,2 11,9

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 38. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,1 13 11,4
RTL 7,5 6,9 7,5

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,3 26,1 23,9
RTL Magyarország 18,9 16,5 19,0
MTVA 5,9 9,5 4,8
AMC Networks 5,5 5,4 5,6
Network4 4,3 5,3 3,0
Paramount Global 3,9 3,3 4,8
Antenna Entertainment Group 3,0 2,6 2,9
Warner Bros.Discovery 2,5 3,0 2,4

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 18% / 16,1% (19,1% / 17,1%)
Tények Plusz – 13,8% / 12,5% (14,4% / 13%)
Séfek séfe – 15,4% / 16,4% (15,5% / 16,6%)
Kőgazdag fiatalok – 11,5% / 13,2%

RTL
Híradó – 17,3% / 15,5% (17,7% / 16,5%)
Fókusz – 12,3% / 12,2% (11,8% / 11,6%)
A konyhafőnök – 10,5% / 10,9% (10,4% / 10,7%)
A mi kis falunk – 8,9% / 8.5%

A Tények az RTL Híradó, a Tények Plusz pedig a Fókusz előtt végzett a heti átlagok terén – a 18-49 és a 18-59 éveseknél is. A Séfek séfe egész jelentős különbséggel verte a Konyhafőnököt. Múlt héten debütált a TV2-n a Kőgazdag fiatalok, ami nyerte is a sávját és különösen jól teljesített a fiatalabb célcsoportoknál.

Mostanában a hét legnagyobb csatáját szombatonként láthatjuk. A hírműsorok után három-három saját gyártás versenyez mindkét nagy csatornán. A TV2 a Mutasd a hangod című műsort adta A mi kis falunk új epizódjával szemben. A 18-49 éveseknél nyert a TV2-s produkció, hiszen 14,4 százalékos közönségarányt értek el az RTL-es sorozat 12,7 százalékával szemben. A 18-59 éveseknél viszont, ha kevéssel is, de A mi kis falunk szerepelt jobban (15% vs. 14,6%).

A The Voice ismét kikapott a Sztárban sztár leszek szombati adásától. A 18-49 éveseknél volt a legerősebb a Voice, 16,8 százalékos közönségaránnyal, viszont a TV2-s műsor erre 18,5 százalékkal válaszolt. Egyébként a korábbi héthez képest nőtt a Voice nézőszáma, de a Sztárban sztár leszeké ugyanúgy emelkedett. A 18-49 éveseknél a Voice nézettsége 173 ezerről 238 ezerre, a Sztárban sztár leszeké 218 ezerről 269 ezerre nőtt.

A hétvégi Szerencsekerék VIP a fiatalabb nézői körnél nem szerepelt túl jól, a 18-49 éveseknél a szombati és a vasárnapi adás is 9,9 százalékos share-rel futott. Igaz, a teljes lakosságnál azért erősebb volt, szombaton 14,4 százalékos, vasárnap 15,1 százalékos közönségarányt ért el. Az RTL-es hétvégi műsorok közül a Gyertek át a 18-49 éveseknél 10,9 százalékos, a Cápák között 13,7 százalékos közönségarányt hozott.

A hét legnézettebbje minden célcsoportnál a Sztárban sztár leszek vasárnapi adása volt. A 18-49 éveseknél 315 ezer, a 18-59 éveseknél 454 ezer, a teljes lakosságnál 977 ezer nézője volt a TV2-s produkciónak. A 18-49 és a 18-59 éveseknél a hét második legnézettebbje címnek örülhetett a The Voice 238 ezer, illetve 328 ezer nézővel. A teljes lakosságos toplistán a hatodik helyet érte el a Voice az 574 ezres nézettségével. A teljes lakosságnál egyébként a hét második legnézettebbje a vasárnapi Tények volt, ami 797 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK TV2 454 722 20,4
THE VOICE RTL 328 515 16,3
TÉNYEK TV2 315 157 16,7
SÉFEK SÉFE TV2 295 578 16,0
HÍRADÓ RTL 276 469 14,6
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 274 318 12,2
A MI KIS FALUNK RTL 270 013 15,0
MUTASD A HANGOD TV2 261 554 14,6
FÓKUSZ RTL 232 350 14,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 220 495 15,6

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK TV2 977 632 22,5
TÉNYEK TV2 797 157 21,1
MUTASD A HANGOD TV2 621 420 16,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 613 377 18,8
SÉFEK SÉFE TV2 604 086 16,4
THE VOICE RTL 574 262 14,9
HÍRADÓ RTL 573 035 15,1
SZERENCSEKERÉK TV2 527 042 15,1
A MI KIS FALUNK RTL 493 471 13,3
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 466 518 10,7

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK TV2 315 510 20,6
THE VOICE RTL 238 001 16,8
SÉFEK SÉFE TV2 213 442 16,5
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 209 863 13,7
TÉNYEK TV2 206 506 16,5
MUTASD A HANGOD TV2 175 757 14,4
HÍRADÓ RTL 174 627 13,9
FÓKUSZ RTL 165 558 15,1
A MI KIS FALUNK RTL 154 682 12,7
A KONYHAFŐNÖK RTL 142 775 11,1

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás