A HONOR innovációs díjat nyert az okoseszközök kategóriájában a Kantar BrandZ China gálaeseményen.
A BrandZ rangsorolás a marketinghatékonyság nemzetközileg elismert mérőszáma. A világ vezető pénzügyi intézetei és szervezetei a Kantar BrandZ mérési módszertanát használják indikátorként a márkák teljesítményének összehasonlításában. A Kantar Group felmérései szerint a HONOR élen jár a befolyást és a keresletet vizsgáló kategóriákban, és előkelő helyen végzett az okoseszközök kategóriájában – ezért is nyerte el az „Inspirational Star” innovációs díjat.
Ugyancsak nagy elismerés, hogy a Miaozheni Marketingtudományi Akadémia (MAMS) idén is első helyre sorolta a HONOR-t a Kína 100 legjobban fejlődő márkáját rangsoroló listáján. A MAMS mérési módszertana a feltörekvő márkák fejlődési potenciálját vizsgálja. Ez a mérés egyszerre veszi figyelembe a vállalatok jelenlegi értékét és fejlődési lehetőségeit, belső és külső tényezőkre alapozva. Beleszámítja a fogyasztóknál végzett felméréseket, az online elérést, befektetési intézmények becsléseit és a nyilvánosan elérhető pénzügyi adatokat.
„Hiszünk abban, hogy a prémium termékektől lesz egy márka is prémium, ezért is vagyunk elkötelezettek a HONOR dupla csúcskategóriás stratégiája mellett. Célunk a legjobb hajlítható okostelefonok létrehozása. Függetlenné válásunk óta, az elmúlt három évben bevételünk 10 százalékát a kutatás-fejlesztésbe fektettük. Elégedettek vagyunk az elért eredményeinkkel, és szeretnénk megköszönni a BrandZ-nek ezt az elismerést” – tette hozzá Ray Guo, a HONOR marketingigazgatója.
A HONOR Magic V2 eladásai Kínában már felülmúlták a HONOR Magic V-t, az összesen eladott mennyiség pedig 5-10-szerese lehet majd a hajlítható készülékek első két generációjának bevételénél. A cég komoly eredményeket ért el a nemzetközi piacon is, bizonyos szektoroknál három számjegyű növekedéssel büszkélkedhet. Az első öt hónap eladásai pedig felülmúlták a teljes előző évet. Európában, a Közel-Keleten és Afrikában 130 százalékos, Latin-Amerikában pedig 230 százalékos a vállalat növekedése 2023 első félévében.