- Hirdetés -

Megváltoztatni a rendszert

|

A marketingnek el kell foglalnia a területet megillető méltó helyet a vállalat működésében, a marketingeseknek pedig láttatniuk kell a szerepüket az ügyfélélmény alakításában – hangsúlyozza Bánhegyi Zsófia, a legsikeresebb hazai marketingszakembereket bemutató Top50-es rangsor második helyezettje. A Szerencsejáték Zrt., kereskedelmi igazgatója a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról is, hogy mi volt számára az eddigi legnagyobb szakmai kihívás, min dolgozik csapatával a Szerencsejáték Zrt.-nél és elárulta azt is, hogy milyennek kellene lennie szerinte a jövő marketingesének.

- Mi az első emléked, ami eszedbe jut azokból az időkből, amikor elkezdted a szakmát?

- Gyakornokként kezdtem egy távoli galaxisban, sok-sok éve az egyetemi éveim alatt egy élelmiszeripari multinál. Az első emlékek egyike, hogy a marketingen dolgozó idősebb munkatársak ölre menően versenyeztek, kinek van több túlórája, amit elég szórakoztatónak találtam 21 évesen.

- Mi az, amit a legjobban szeretsz a munkádban?

- Lehetőséget ad nekem az önkifejezésre és megvalósításra. A több mint két évtized alatt, amit a szakmában töltöttem, szinte alig tudok olyan napot, amikor ne kedvvel és energiával mentem volna be a munkahelyemre. Végigjártam a szakmai karrierépítés lépcsőit a gyakornoki munkától a vezetői szintig különböző iparágakban saját erőmből, és a mai napig úgy érzem, hogy nem vagyok rest tanulni a folyamatosan fejlődő technológiai megoldásokról, trendekről.

- Mi volt eddig a legnagyobb szakmai kihívás számodra és miért?

- Tíz éve kaptam meg a lehetőséget, hogy az akkor létrejött új ICT-vállalat, a T-Systems Magyarország márkáját felépítsem újonnan érkezett vezetőként. A Magyar Telekom több hazai cégből gyúrta sikeresen össze az új rendszerintegrátor vállalatot, és az akkori mérések alapján a legértékesebb B2B ICT-márkát sikerült pozicionálnunk, amely a releváns célcsoportjaiban erősebb értéket ért el az anyavállalatnál is.

- Mi az, amit egyszer mindenképp szeretnél megvalósítani, elérni a szakmádban?

- A karrierem egy új szakaszba lépett, mivel a marketingterület mellé megkaptam a hazai legnagyobb értékesítési hálózat irányítását a nemzeti lottótársaságnál. Erősen hiszek a kereskedelem és a marketing integrált megközelítésében. Csapatommal most dolgozunk egy új hűségprogram- és kapcsolódó CRM-rendszer-fejlesztésen, amellyel szeretnénk új szintre emelni a felelős ügyfélélményt az iparágban az öt és fél millió játékosunk számára.

- Milyennek kell lennie a jövő marketingesének? Milyen képességek, készségek kellenek a sikerhez?

- A marketingnek el kell foglalnia a területet megillető méltó helyet a vállalat működésében, a marketingeseknek pedig láttatniuk kell a szerepüket az ügyfélélmény alakításában. A jövő szakembere ismeri a szélesebb, globális szabályozási, társadalmi, gazdasági környezetet és annak változásait, majd integrálja azokat a saját munkájába. Adatvezérelt módon működik, és munkájának az eredményét megfelelő mutatókkal, KPI-okkal be tudja mutatni a felső vezetésnek.

- Mit tanácsolsz a fiatal marketingeseknek?

- Amikor én kezdtem a pályafutásomat, egy sokkal merevebb rendszerben kellett dolgoznunk. Akkor lehettünk sikeres pályakezdők, ha viszonylag csendben belesimultunk a nagyvállalati hierarchiába. Azt javaslom a mai pályakezdőknek, hogy ne adják fel magukat, és inkább az őket körülvevő rendszert próbálják megváltoztatni, minthogy a saját elképzeléseikről mondjanak le. Legyenek bátrak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...