- Hirdetés -

Nagyot nyert a TV2 és milliós nézettséget hozott a Sztárban sztár leszek

|

Folytatódott a TV2 jó szériája, minden napot és minden estét megnyertek. A vasárnapi Sztárban sztár leszek nézettsége megugrotta az egymilliót, a szombati adás pedig megint megverte a The Voice-t.

A mögöttünk álló 39. hét is a TV2 dominanciájáról szólt. Hétfőtől péntekig minden estét nyert a TV2, a 18-49-es, a 18-59-es célcsoportoknál és a teljes lakosságnál, de teljes napokat nézve is övék volt minden egyes nap hétfőtől vasárnapig. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben 4 százalékpont volt a TV2 előnye az RTL előtt (TV2: 16,2%, RTL: 12,2%). A 18-59 éveseknél kisebb differenciát láthatunk, bár nem sokkal (TV2: 15,7%, RTL: 12,1%).

A komplett csatornacsaládokat nézve ennél is jelentősebb előnyt hozott össze a TV2 Csoport, főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 28,3 százalékot, a 18-59 éveseknél 28 százalékot tett ki a heti share-jük. Ugyanennél a két célcsoportnál az RTL Magyarország 22 és 21,8 százalékos közönségaránnyal zárta a hetet. Tehát a különbség 6,3 és 6,2 százalékpont volt a TV2 Csoport javára.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 39. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 15,7 17,2 16,2
RTL 12,1 11,3 12,2

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 39. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,6 13,1 11,8
RTL 7,7 7,1 7,8

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 25,5 26,6 25,4
RTL Magyarország 18,7 16,6 18,6
AMC Networks 5,2 5,0 4,7
MTVA 4,7 8,8 3,7
Paramount Global 4,4 3,3 5,5
Network4 4,4 5,3 3,3
Warner Bros.Discovery 2,8 3,2 2,7
Antenna Entertainment Group 2,7 2,3 2,6

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,8% / 16,1% (18% / 16,1%)
Tények Plusz – 14,3% / 13,6% (13,8% / 12,5%)
Séfek séfe – 15,9% / 17,2% (15,4% / 16,4%)
Kőgazdag fiatalok – 10,4% / 9,1% (11,5% / 13,2%)

RTL
Híradó – 17,6% / 16,1% (17,3% / 15,5%)
Fókusz – 13,1% / 12,9% (12,3% / 12,2%)
A konyhafőnök – 11% / 11,7% (10,5% / 10,9%)
A mi kis falunk – 9,5% / 9,9% (8,9% / 8.5%)

A két esti hírműsor között a megszokottnál szorosabb volt a verseny. A 18-49 éveseknél egál eredményt hozott a Tények és az RTL Híradó. A 18-59 éveseknél ugyan a heti átlagot tekintve nyert a Tények, de mindössze 0,2 százalékpont volt a fórjuk. A Tények Plusz a Fókusz előtt végzett, de nem óriási előnnyel. A Séfek séfe viszont megint nagyon elverte a kifutó Konyhafőnököt. Utóbbit valószínűleg egy ideig nem látjuk viszont a képernyőn.

A Kőgazdag fiatalok egy kicsit rontott a korábbi héthez képest, A mi kis falunk ismétlés pedig picit erősödött, így a 18-49 éveseknél nagyon kiegyenlített volt közöttük a verseny, a 18-59 éveseknél némileg jobban szerepelt a Kőgazdagok. Tehát az RTL-es sorozat továbbra is egész jól szerepel még sokadik ismétlésként is.

Viszont érdekes módon szombaton A mi kis falunk premier adása nem teljesített kiugróan erősen a 18-49 éveseknél: 12,2 százalékot ért el a közönségarányuk (ez pont az RTL heti főműsoridős átlaga). A 18-59 éveseknél azért erősebb, 15,2 százalékos eredményt hozott a sorozat. A 18-49 éveseknél így ki is kapott A mi kis falunk a Mutasd a hangodtól (15,1%), a 18-59 éveseknél verték a TV2-s műsort, ami 13,7 százalékot hozott.

A The Voice az RTL-es főműsoridős átlag felett járt, de még ezzel együtt is kikapott a szombati Sztárban sztár leszektől: 18-49 éveseknél 15% vs. 20,1%, a 18-59 éveseknél 15,4% vs. 19% lett a meccs állása. A teljes lakosságnál volt a legnagyobb különbség, hiszen a TV2-s tehetségkutató share-je 21,5 százalékot tett ki, miközben a Voice-é 13,6 százalékot. Vasárnap a Cápák között 12,4 százalékot hozott a 18-49 éveseknél és 11,7 százalékot a 18-59 éveseknél. Azonban a Sztárban sztár leszek tarolt, az említett két célcsoportnál 23,1 és 23,6 százalékkal.

A hét legnézettebb műsora a Sztárban sztár leszek vasárnapi adása volt. Hosszú idő után láthattunk egymillió feletti nézőszámot a teljes lakosságnál, a 18-49 éveseknél 339 ezer, a 18-59 éveseknél pedig 502 ezer nézőt vonzott a TV2-s produkció. A hét második legnézettebb műsorát is a TV2 adta, ez a 18-49 és 18-59 éveseknél a hétfői Séfek séfe (223 ezer és 304 ezer néző) volt. A teljes lakosságnál pedig a hétfői Tények végzett a második helyen (709 ezer néző).

Az RTL legnézettebb műsora címnek a 18-49 és 18-59 éveseknél a The Voice örülhetett (194 ezer és 288 ezer néző), a teljes lakosságnál a csütörtöki RTL Híradó állt az házi toplistájuk élén (541 ezer néző).

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 502 195 23,6
SÉFEK SÉFE TV2 304 092 16,4
THE VOICE RTL 288 415 15,4
A MI KIS FALUNK RTL 250 113 15,2
TÉNYEK TV2 249 880 21,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 248 268 17,0
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 248 210 11,7
HÍRADÓ RTL 231 371 19,5
MUTASD A HANGOD! TV2 225 565 13,7
A KONYHAFŐNÖK RTL 218 770 11,7

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 1 009 263 24,0
TÉNYEK TV2 709 146 25,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 619 156 18,7
SÉFEK SÉFE TV2 615 270 17,0
MUTASD A HANGOD! TV2 582 000 16,6
HÍRADÓ RTL 541 947 20,2
THE VOICE RTL 506 639 13,6
A MI KIS FALUNK RTL 444 769 12,7
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 419 234 10,0
AZ ARANYIFJÚ TV2 416 016 19,2

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 339 438 23,1
SÉFEK SÉFE TV2 223 290 17,3
THE VOICE RTL 194 352 15,0
CÁPÁK KOZOTT RTL 180 514 12,4
MUTASD A HANGOD! TV2 163 668 15,1
A KONYHAFŐNÖK RTL 160 278 12,3
FEKETE PÁRDUC TV2 154 948 13,7
HÍRADÓ RTL 153 725 14,3
TÉNYEK TV2 151 463 14,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 148 749 15,5

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...