- Hirdetés -

Elindult az IKEA karácsonyi kampánya

|

Töltsd meg szeretettel az otthonod minden szegletét – mi pedig ötleteket és inspirációt nyújtunk hozzá! Ez a fő üzenete az IKEA új, október 1-jén indult és az év végéig futó karácsonyi kampányának, amit egy 20 másodperces tévés reklámfilm is népszerűsít. A kampányt emellett a mozikban, a YouTube-on, közterületi reklámfelületeken (hirdetőtáblák, city light plakátok), közösségi oldalakon, weboldalakon, a LinkedInen és influenszerek bevonásával futó aktív kommunikációban is látható. 

A szeretetről és az inspirációról szóló történet illusztrálásához az IKEA a STRANDMON füles fotelt használja fő termékként, amely tökéletes kényelmet és otthonos érzést nyújt a családtagok számára – beleértve ebbe a történet főszereplőjét, egy kutyát is.  „Semmihez sem hasonlítható érzés hazaérni. Reméljük, hogy amikor az emberek hazatérnek, egy olyan helyre lépnek be, amely segít nekik feltöltődni. Egy olyan helyre, amely a méretétől függetlenül menedékeddé válhat, ahol jól és kényelmesen érzik magukat, és nemcsak a cipőtől, hanem a gondjaiktól is megszabadulnak. Számos megoldással tudunk segíteni abban, hogy felszabadult legyen az otthon töltött idő, hiszen mindenki megérdemli, hogy olyan otthona legyen, ahová jólesik visszatérni a nap végén, ahol közelebb kerülhet szeretteihez és szeretve érzi magát” – mondta Iva Pohlova, az IKEA cseh–magyar–szlovák régiójának marketingkommunikációs vezetője.

Az IKEA igyekszik jobban megismerni és megérteni az emberek otthoni igényeit az évente elvégzett „Élet otthon” jelentésből, amely a legnagyobb ilyen jellegű kutatás. A riport átfogó képet kínál arról, hogyan gondolkodnak az emberek az otthonukról, milyen igényeik és vágyaik vannak otthoni életükkel kapcsolatban. „A világ folyamatosan változik és új kihívás elé állít minket, ezért mindennél fontosabb, hogy legyen egy olyan hely, ahol otthon érezhetjük magunkat” – mondta Iva Pohlová.

A legfrissebb magyarországi „Élet otthon” jelentésből kiderült, hogy azoknak, akik úgy érzik, hogy otthonuk tükrözi a belső személyiségüket, közel harmada (28%) mentális egészsége forrásaként tekint rá. A házi kedvencek és növények továbbra is fontos tagjai a háztartásoknak: a megkérdezettek 15 százaléka nyilatkozott úgy, hogy beszélgetett a növényeivel az elmúlt 12 hónapban.

Vannak fontos tényezők, amelyektől a sajátunknak érezzük az otthonunkat. Idetartozik például egy új szerzemény megünneplése, vagy hogy legyen egy hely, ahol a hobbijainknak hódolhatunk.

  • A megkérdezettek 47 százaléka úgy nyilatkozott, hogy fontosak nekik az általuk vásárolt dolgok, míg 34 százalékuk azon a véleményen volt, hogy számukra a velük egy fedél alatt élők fontosak.
  • Minden harmadik ember azon a véleményen volt, hogy tárgyaik segítenek nekik az emlékek és élmények felidézésében, és hogy ezek a holmik abban is segítenek, hogy otthonuk jobban tükrözze a személyiségüket.
  • A megkérdezettek 33 százalékának fontos, hogy legyen egy igényeiknek megfelelő hely, ahol a hobbijukat gyakorolhatják.

A válaszadók közel negyede (24%) nyilatkozott úgy, hogy az elmúlt évhez képest pozitívabban viszonyul az otthonához.

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...