- Hirdetés -

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

|

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról mesélt, az első három helyezett, Metykó Zsófia, Kérdő Krisztina és Németh Flóra pedig főként a munkájukról számolt be.

„Az utóélet miatt csináljuk” - mondta Vaszary Ádám arra a kérdésre, hogy milyen jelentősége van a marketingszakmában a különböző listáknak, rangsoroknak. De nemcsak a vezetői szinten lényegesek ezek, hanem a „kimondottan nem döntéshozói pozícióban lévő, operatív szakemberek körében” is fontosak. Emellett azt is látja, hogy ameddig az ember be nem lép a rivaldafénybe, kevés „fénycsóva vetül rá”, így motivációként hathat egy ilyen listára való felkerülés.

A Signature40 listáira ajánlás alapján lehet felkerülni, melyet bárki – kivéve a jelölt – benyújthat. Idén összesen nyolc lista született, melyeknek volt szakma- és szektorspecifikus része is és összesen „901-nél állt meg az ajánlások száma”. A pályázókat öt kritérium alapján bírálta a zsűri, számított a márka, a márkahűség, a karrierdinamika, a kreatív innovációk és a KPI-ok. Ezekre azért volt szükség, mert egy-egy kampánynál „nem látni feltétlenül, hogy a fogaskerekeket hány ember hajtotta”.

Metykó Zsófia a Yettel otthoni és szórakoztató szolgáltatások megbízott osztályvezetője lett a harmadik helyezett, aki Telco kategóriában beadott nevezés és az ott elnyert első hely alapján került az összesített Signature40 listára. A szakember elmondta, azt szereti ebben a szektorban, hogy „kifejezetten változatos, hogy egy-egy ötlet hatása milyen mélységekig tud eljutni”.

A Signature40 második helyezettje Kérdő Krisztina kiskereskedelmi trade marketing managere a Zwack Unicumtól érkezett, fő fókusza a HORECA üzletág. Itt 2001-ben kezdte a munkát, az első tizenöt évet a marketingosztályon töltötte, majd egy kis megszakítást követően négy éve a kereskedelemmel foglalkozik a vállalat berkein belül. Az alkoholszektor marketingszempontból sok kihívást tartogat a szakembereknek. Kérdés volt például a Rejtő Jenős Unicum-kampányban, hogy a reklámfilm megmutathatja-e, ahogy a karakterek alkoholt fogyasztanak? E kihívásokkal kapcsolatban elmondta, kétes üzenetek esetében mindig kikérik az ÖRT véleményét, „megelőzve a bajt” és úgy mennek bele, hogy az „biztos lábakon álljon”.

Az első helyezett Németh Flóra a Telekom PR szakmai vezetője lett, aki szerint ez az eredmény „közös érdem, részben a szakmai csapatnak is szól”, akikkel dolgozik, illetve a márkának és a vezetőségnek is. Hosszú ranglétrát járt be, mielőtt a Telekomhoz került öt és fél éve, szerinte ez kellett is ahhoz, hogy mostani pozícióját „hitelesen és felelősséggel” tudja ellátni. Azt vallja, hogy az ember nem engedheti meg magának, hogy a munkahelyén „minden év ugyanolyan legyen”, hisz a tanulásban és a fejlődésben.

Mennyiben különbözik egy üzleti és egy lakossági internetszolgáltatás kommunikációja és vajon nehéz-e megtalálni a fiatalok alkohollal kapcsolatos edukációjában a középutat? A válaszok kiderülnek a teljes adásból.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...