- Hirdetés -

Zöldkampánnyal népszerűsíti új termékcsaládját a Nádudvari

|

Két új termékcsaláddal jelent meg a hazai gyümölcsjoghurt piacon a Nádudvari. A vállalat nem titkolt célja ezzel, hogy tovább erősítse a honi alapanyagokból előállított élelmiszerek szerepét Magyarországon. A gyümölcsjoghurtok esetében jelenleg az import termékek aránya eléri a 80 százalékot. A Nádudvari új termékei, csakúgy, mint minden Nádudvari tejtermék, 100%-ban magyar tejből készülnek, mely a Hortobágy környéki régióból származik. A vállalat számára fontos szempont az ökológiai fenntarthatóság, ennek jegyében az új gyümölcsjoghurtok csomagolása részben papírból készül, valamint egy faültetési kampánnyal is támogatják a bevezetésüket.

A tavaly bevezetett réteges krémjoghurt család sikerére alapozva a Nádudvari két új termékcsaládot vezet be: az egyik egy hozzáadott cukor nélküli, közel 0% zsírtartalmú réteges krémjoghurt, mely Nádudvari Fitness márkanév alatt kerül a boltok polcaira, erdei gyümölcsös és meggyes-vaníliás ízben, a másik egy hagyományos gyümölcsjoghurt két közkedvelt – epres és barackos - ízben. A termékek hangsúlyozottan a hazai termelés iránti elkötelezettség, az egészségtudatos életmód, valamint az ökológiai fenntarthatóság jegyében születtek.

„Az újdonságaink kifejezetten azoknak szólnak, akik számára fontos az egészségtudatos étkezés, valamint a környezet megóvása is. Mindkét termékcsaládban megtalálhatóak a hozzáadott C- és D-vitaminok, melyek tovább erősítik a joghurt alapvetően jó tulajdonságait. A C- és D-vitamin többek között hozzájárul a normál csontozat fenntartásához is. Az egy éve piacra került Réteges krémjoghurt család mostanra már Érték és Minőség Nagydíjas, mely nagyszerű visszaigazolása annak, hogy jó úton járunk. A környezeti terhelést is igyekszünk csökkenteni a csomagolások megválasztásánál, a 125g-os gyümölcsjoghurtjaink papír alapú pohárba kerültek, melyek használatuk után könnyedén, szelektíven gyűjthetők. – emelte ki Nagy Ádám, a Nádudvari ügyvezető igazgatója. A vállalat egy különleges faültetési kampánnyal támogatja a joghurtok bevezetését.

Ennek részeként a NYÍRERDŐ Nyírségi Erdészeti Zrt.-vel együttműködve minden egyes, októberben eladott 100 kilogramm Nádudvari joghurt után 1 darab, itthon őshonos fekete nyárfát ültetnek el a Debreceni Nagyerdőben. A facsemeték telepítése a jelenlegi tervek szerint november második felében zajlik majd, és az előzetes kalkulációk szerint akár egy nagyobb erdőrész is felújításra kerülhet a Nádudvari támogatásával. A kiválasztott terület a - 2023-ban Magyarország legszebb erdejének megszavazott - Debreceni Nagyerdő városhoz közel eső részén lesz, ami kedvelt sétáló és kiránduló helye a debrecenieknek. Mindkét cég most abban bízik, hogy az október kiemelkedően jó lesz a joghurt értékesítésben, mely révén jelentős nagyságú erdőrész újulhat meg a közös munkával.

A most megjelent termékcsaládokkal az a nem titkolt szándéka a Nádudvarinak, hogy mérsékeljék a gyümölcsjoghurt szegmensben az import termékek igencsak magas, mintegy 80%-os arányát.

Új beruházásokkal, jelentősen mérsékelnék a cég energiafogyasztását

A Nádudvarinál az ökológiai lábnyom csökkentése jegyében új fejlesztésekről is döntöttek a közelmúltban. Ennek keretében a telephelyek napelemkapacitását megháromszorozzák, és a vállalat állományában lévő energiafogyasztó eszközöket (mint például a hűtők) újabb, a korábbiaknál sokkal hatékonyabb és energiatakarékosabb gépekre cserélik. Mindezek mellett a hűtőberendezések hulladékhőjét is hasznosítani fogják például használati melegvíz készítésére, amellyel tovább csökkenthetik energia felhasználásukat. A beruházások révén a társaság éves, teljes energiafogyasztását 10%-kal mérsékelhetik, amely nagyjából 300 család éves energiafogyasztásának felel meg.

Az exportpiacokon való megjelenés is a levegőben van

Az új termékek nem csak hazai gyártásúak, de 100%-ban magyar tej felhasználásával készülnek. A cég ezzel is szeretné támogatni a hazai gazdaságot és a gyümölcsjoghurt szegmensben az importarány csökkentését.

Emellett a vállalatnál nem zárják ki azt, hogy a mirelit termékek mellett a tejalapú termékcsaládjukkal az exportpiacokon is megjelenjenek. „Amennyiben azt tapasztaljuk, természetesen elsősorban a környező országokban, hogy a gyümölcsjoghurtjaink iránt igény mutatkozik, ott komolyan elgondolkodunk a termékbevezetésen” – tette hozzá az előzőekhez a vállalat vezetője. „Teljes mértékben készen állunk arra ugyanis, hogy a Nádudvari minőséget ebben a szegmensben is megmérettessük más országokban.”

Magyarország Tortájában is már bizonyítottak a Nádudvari joghurtok

Az újdonságok alapját adó joghurtok ugyanazzal a habart technológiával készülnek, mint a fogyasztók körében is igen kedvelt natúr joghurtok. Ezek minőségét jól tükrözi, hogy Fodor Sándor mestercukrász a Nádudvari krémjoghurtot választotta Napraforgó fantázianevű tortájához alapanyagként. Így a 2021. évi Magyarország Tortája címet elnyert édesség is Nádudvari krémjoghurttal készül.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Új vezetővel folytatja a Coca-Cola HBC

Békefi László nemzetközi kinevezését követően 2024.december 1-től a 29 országot felölelő Coca-Cola HBC vállalatcsoport kávé üzletágának igazgatójaként folytatja pályafutását. A Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatói feladatait Kovács Ágnes veszi át. A vállalaton kívülről érkező...

Az ESG elsősorban kommunikációs kérdés

Az ESG hamarosan a kisebb vállalkozásokra is jelentős kötelezettségeket ró majd, ami sok más mellett a belső kommunikáció terén is új és összetett kihívásokat hoz magával. A feladat nehezen oldható meg átfogó, minden dolgozót...

A félelem és a kapzsiság irányítja a kriptopiacot

A befektetői hangulat jelentősen befolyásolja a kriptovaluták értékét a metaverzum kriptopiacán visszaeséskor – derül ki a Budapesti Corvinus Egyetem új kutatásából.A Google "kriptovaluta" szóra vonatkozó kereséseit használta fel a befektetők kriptovaluta-piacra irányuló figyelmének mérésére...

Kiderült, mire vágynak a magyar munkavállalók

A fizetés, a munka „szerethetősége”, valamint az emberi kapcsolatok határozzák meg leginkább, hogy jól érezzük-e magunkat egy munkahelyen – ez is kiderül a CIB Bank megbízásából készített reprezentatív felmérésből, amelyben arra voltak kíváncsiak, a...

Átalakulóban a munkaerőpiac

A Process Solutions (PS) friss kutatása jelentős átalakulásokat tárt fel a hazai munkaerőpiacon az elmúlt öt év során a fluktuáció és a munkahelyi létszámok dinamikájáról. A 2019 és 2024 közötti időszakot vizsgálva a felmérésből...

Égetik a pénzt a magyar webshopok

Egy friss kutatás szerint a hazai webshopok jelentős része olyan alapvető online marketing hiányosságokkal küzd, hogy esélyük sincs felvenni a versenyt a nemzetközi piacokon. A webshopoknak több, mint fele nem méri eredményeit, nem gondolkodik...

Erős hónapot zárt az ingatlanpiac

2024 novemberében, országosan 11 277 lakóingatlan cserélt tulajdonost, valamint 100 milliárd forint szerződéses összegű lakáscélú jelzáloghitel realizálódott – derül ki a Duna House adataiból.A 2024-es év második legerősebb hónapját zárta novemberben a hazai ingatlanpiac....

Így alakulhat idén az év végi bónusz

Elsősorban a munkaerő-megtartásra, másodsorban jövőbeli motivációra fókuszálnak az év végi bónusz kiszabásakor a vállalatok. Az év végi bónuszok kérdése minden munkavállalót és munkáltatót élénken foglalkoztat, melynek mértéke és formája nemcsak az alkalmazottak elégedettségére, hanem...

Lassabban nőhet jövőre a gazdaság

A magyar gazdaság teljesítménye idén 0,5 százalékkal, jövőre 2 százalékkal nőhet az Erste előrejelzése szerint. Az infláció 2025-ben várhatóan nem lassul tovább, a pénzromlás éves átlagos üteme a 2024-re várt 3,6 százalékhoz hasonló mértékű...

Jótékony akcióban a SPAR

Adománykártyák értékesítésével indult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország Adni Öröm! karácsonyi akciója. 2024. december 1-17. között a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, valamint a SPAR online shopban kapható adománykártyák árával élelmiszercsomagok...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Agency People of the Year: összeállt a shortlist

Kiderült, hogy kik kerültek shortlistre a brit Campaign magazin egyik legnívósabb díja, az Agency People of the Year hazai versenyén. A díj a média- és non-média ügynökségek legkiválóbb szakembereinek nyújt lehetőséget, hogy kategóriájuk egyedüli...

Új vezetővel folytatja a Coca-Cola HBC

Békefi László nemzetközi kinevezését követően 2024.december 1-től a 29 országot felölelő Coca-Cola HBC vállalatcsoport kávé üzletágának igazgatójaként folytatja pályafutását. A Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezető igazgatói feladatait Kovács Ágnes veszi át. A vállalaton kívülről érkező...

Az ESG elsősorban kommunikációs kérdés

Az ESG hamarosan a kisebb vállalkozásokra is jelentős kötelezettségeket ró majd, ami sok más mellett a belső kommunikáció terén is új és összetett kihívásokat hoz magával. A feladat nehezen oldható meg átfogó, minden dolgozót...

A félelem és a kapzsiság irányítja a kriptopiacot

A befektetői hangulat jelentősen befolyásolja a kriptovaluták értékét a metaverzum kriptopiacán visszaeséskor – derül ki a Budapesti Corvinus Egyetem új kutatásából.A Google "kriptovaluta" szóra vonatkozó kereséseit használta fel a befektetők kriptovaluta-piacra irányuló figyelmének mérésére...

Kiderült, mire vágynak a magyar munkavállalók

A fizetés, a munka „szerethetősége”, valamint az emberi kapcsolatok határozzák meg leginkább, hogy jól érezzük-e magunkat egy munkahelyen – ez is kiderül a CIB Bank megbízásából készített reprezentatív felmérésből, amelyben arra voltak kíváncsiak, a...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...