- Hirdetés -

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

|

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról mesélt, az első három helyezett, Metykó Zsófia, Kérdő Krisztina és Németh Flóra pedig főként a munkájukról számolt be.

„Az utóélet miatt csináljuk” - mondta Vaszary Ádám arra a kérdésre, hogy milyen jelentősége van a marketingszakmában a különböző listáknak, rangsoroknak. De nemcsak a vezetői szinten lényegesek ezek, hanem a „kimondottan nem döntéshozói pozícióban lévő, operatív szakemberek körében” is fontosak. Emellett azt is látja, hogy ameddig az ember be nem lép a rivaldafénybe, kevés „fénycsóva vetül rá”, így motivációként hathat egy ilyen listára való felkerülés.

A Signature40 listáira ajánlás alapján lehet felkerülni, melyet bárki – kivéve a jelölt – benyújthat. Idén összesen nyolc lista született, melyeknek volt szakma- és szektorspecifikus része is és összesen „901-nél állt meg az ajánlások száma”. A pályázókat öt kritérium alapján bírálta a zsűri, számított a márka, a márkahűség, a karrierdinamika, a kreatív innovációk és a KPI-ok. Ezekre azért volt szükség, mert egy-egy kampánynál „nem látni feltétlenül, hogy a fogaskerekeket hány ember hajtotta”.

Metykó Zsófia a Yettel otthoni és szórakoztató szolgáltatások megbízott osztályvezetője lett a harmadik helyezett, aki Telco kategóriában beadott nevezés és az ott elnyert első hely alapján került az összesített Signature40 listára. A szakember elmondta, azt szereti ebben a szektorban, hogy „kifejezetten változatos, hogy egy-egy ötlet hatása milyen mélységekig tud eljutni”.

A Signature40 második helyezettje Kérdő Krisztina kiskereskedelmi trade marketing managere a Zwack Unicumtól érkezett, fő fókusza a HORECA üzletág. Itt 2001-ben kezdte a munkát, az első tizenöt évet a marketingosztályon töltötte, majd egy kis megszakítást követően négy éve a kereskedelemmel foglalkozik a vállalat berkein belül. Az alkoholszektor marketingszempontból sok kihívást tartogat a szakembereknek. Kérdés volt például a Rejtő Jenős Unicum-kampányban, hogy a reklámfilm megmutathatja-e, ahogy a karakterek alkoholt fogyasztanak? E kihívásokkal kapcsolatban elmondta, kétes üzenetek esetében mindig kikérik az ÖRT véleményét, „megelőzve a bajt” és úgy mennek bele, hogy az „biztos lábakon álljon”.

Az első helyezett Németh Flóra a Telekom PR szakmai vezetője lett, aki szerint ez az eredmény „közös érdem, részben a szakmai csapatnak is szól”, akikkel dolgozik, illetve a márkának és a vezetőségnek is. Hosszú ranglétrát járt be, mielőtt a Telekomhoz került öt és fél éve, szerinte ez kellett is ahhoz, hogy mostani pozícióját „hitelesen és felelősséggel” tudja ellátni. Azt vallja, hogy az ember nem engedheti meg magának, hogy a munkahelyén „minden év ugyanolyan legyen”, hisz a tanulásban és a fejlődésben.

Mennyiben különbözik egy üzleti és egy lakossági internetszolgáltatás kommunikációja és vajon nehéz-e megtalálni a fiatalok alkohollal kapcsolatos edukációjában a középutat? A válaszok kiderülnek a teljes adásból.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Decemberben is emelkednek az ingatlanárak

Jellemzően pozitívan ítéli meg az MNB friss jelentése a lakáspiac 2024-es alakulását. Az első félévben nőtt a forgalom, az árak emelkedtek, de az ingatlanok túlértékeltsége ez utóbbi ellenére is mérséklődött. Az elemzés az év...

Kiderült, mitől lesznek boldogok a munkavállalók

Változnak a prioritásaink: az MIT kutatása szerint az, hogy ott maradunk-e a munkahelyünkön vagy felmondunk, már nem elsősorban szakmai és karrierszempontok alapján dől el, azaz nem azon múlik, hogy mit csinálunk a megélhetésünkért, hanem...

Számíthatunk fizetésemelésre 2025-ben?

Ahogy közeledik az év vége, a dolgozók is egyre türelmetlenebbül várják, hogy számíthatnak-e béremelésre a következő évben. A bértervezési folyamatok jelenleg is zajlanak, és sok munkahelyen az éves teljesítményértékeléskor dől el végül, milyen megállapodás...

Rengeteget spóroltunk tankolás közben

Több mint 175 ezer felhasználó adatai alapján közel félmilliárd forintot spóroltunk már idén az ORLEN benzinkutakon. A régió legnagyobb olajipari vállalata ugyanis minden liter üzemanyag után 10 forint kedvezményt ad az applikációt használó autósoknak.A...

Új árstruktúrát vezetett be a GLS

A GLS Hungary 2024. november 20-tól új árstruktúrát vezetett be az ecsomag.hu platformon, amelynek keretében már külön díjszabást kínál a GLS Automatából GLS Automatába történő csomagfeladásokra is. A szolgáltatás a korábbi árakhoz képest akár...

Változás az autópálya-matrica vásárlásoknál

Még mindig a heti autópálya-matrica a legkelendőbb, igaz, az áprilisban bevezetett egynapos e-matricát is egyre több autós választja elsősorban a heti és a havi helyett – derül ki a Simple mobilapplikáció idei statisztikájából. Vasárnaptól...

Magyarországon is kapható az év egyik legjobb találmányának titulált okosmobil

A Honor még november elején árulta el, hogy a Honor Magic V3 felkerült a TIME magazin 2024-es, az év legjobb találmányait tartalmazó listájára. A készülék már kapható Magyarországon, ahogy elődje, a szintén kiváló Honor...

Ezeket a filmeket és sorozatokat néztük idén a Maxon

Év vége közeledtével itt az ideje, hogy megnézzük, mely tartalmak érdekelték a hazai nézőket mind a lineáris csatornákon (Discovery, TLC, Investigation Discovery, Eurosport, HGTV), mind pedig streamingen (Max). Az adatok 2024. január 1. és...

Indul az új Star Wars-sorozat

Decemberben ismét elrepülhetünk a messzi-messzi galaxisba, ugyanis újabb sorozattal bővül a Star Wars univerzum. A „Star Wars: Kóbor alakulat” egy csapat gyerek kalandját meséli el, akik biztonságosnak tűnő bolygójukon titokzatos felfedezést tesznek, majd eltévednek...

Az RTL Saleshouse értékesíti januártól a SWEET.TV hirdetési felületeit

Jövő év januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újradefiniálja a piackutatás jövőjét a YouGov

Tíz hónappal azután, hogy a fogyasztói vélemények, motivációk, igények és médiaszokások kutatása terén piacvezető YouGov felvásárolta a fogyasztói panelszolgáltatásokban, az európai háztartások vásárlási adatainak elismert vezető vállalataként ismert CPS GfK-t, a cég átnevezte magát...

Decemberben is emelkednek az ingatlanárak

Jellemzően pozitívan ítéli meg az MNB friss jelentése a lakáspiac 2024-es alakulását. Az első félévben nőtt a forgalom, az árak emelkedtek, de az ingatlanok túlértékeltsége ez utóbbi ellenére is mérséklődött. Az elemzés az év...

Kiderült, mitől lesznek boldogok a munkavállalók

Változnak a prioritásaink: az MIT kutatása szerint az, hogy ott maradunk-e a munkahelyünkön vagy felmondunk, már nem elsősorban szakmai és karrierszempontok alapján dől el, azaz nem azon múlik, hogy mit csinálunk a megélhetésünkért, hanem...

Számíthatunk fizetésemelésre 2025-ben?

Ahogy közeledik az év vége, a dolgozók is egyre türelmetlenebbül várják, hogy számíthatnak-e béremelésre a következő évben. A bértervezési folyamatok jelenleg is zajlanak, és sok munkahelyen az éves teljesítményértékeléskor dől el végül, milyen megállapodás...

Rengeteget spóroltunk tankolás közben

Több mint 175 ezer felhasználó adatai alapján közel félmilliárd forintot spóroltunk már idén az ORLEN benzinkutakon. A régió legnagyobb olajipari vállalata ugyanis minden liter üzemanyag után 10 forint kedvezményt ad az applikációt használó autósoknak.A...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...