Két új kategória „Az Év Honlapja” pályázaton

Idén már 22. alkalommal indult útjára „Az Év Honlapja” pályázat, amely izgalmas lehetőséget kínál mindazoknak, akik az elmúlt időszakban a legújabb honlapokat, applikációkat, digitális és technológiai megoldásokat hozták létre. Ebben az évben két újdonsággal bővítettük a kategóriák sorát: az ,,Ingatlan” és az ,,Ai alapú marketing megoldások”.

Új korszak virradt a digitális világban, amikor a mesterséges intelligencia alapú ChatGPT megjelent és felforgatta a nemzetközi digitális teret. Komoly változásokat hozott a technológiai és marketing szektorokban, jelentős hatást gyakorolva a kommunikációra, a tartalomkészítésre és az online interakciókra. Továbbá új lehetőségeket adott a digitális térben zajló fejlesztéseknek is, új dimenziókat nyitva a kreativitásnak, valamint a technológiai megoldások fejlesztésének.

Idén két újdonsággal bővítettük a kategóriák sorát: az ,,Ingatlan” és az ,,Ai alapú marketing megoldások”. Az ingatlanok digitális átalakulása egyre inkább meghatározza életünk mindennapjait. Az új ,,Ingatlan” kategória lehetőséget teremt a honlapoknak és alkalmazásoknak, hogy bemutassák az ingatlanpiac új irányvonalait és technológiai fejlesztéseit. Továbbá megmutassák, milyen innovatív megoldások léteznek az ingatlankeresés és -értékesítés területén.

Az AI pedig már most is forradalmasítja a marketinget. A mesterséges intelligencia segítségével személyre szabott tartalmakat hozhatunk létre, nyomon követhetjük a felhasználói viselkedést, és optimalizálhatjuk a kampányokat. Ezeknek az újításoknak köszöntetően már 30 kategóriában van lehetőség nevezni, ezáltal mindenki megtalálhatja a hozzá illő területet és célcsoportot, eszerint pedig a saját versenytársaival mérettetheti meg magát.

A pályázatok benyújtásának határideje: október 15. éjfél.