- Hirdetés -

Nagy márkák a magyar sorozatban

|

A KMH és a Magyar Telekom közös gyártású, az Index.hu Youtube csatornáján futó Marsra magyar! című katasztrófa dokukomédia második etapjában több márka is feltűnik és együtt szórakoztatja a közönséget.

Szeptember 18-án folytatódott a katasztrófák sorozata, a Marsra magyar!, amelynek nem titkolt célja, hogy kínosabbnál kínosabb helyzeteken keresztül jóleső borzongással töltse el a nézőket, kirántva őket ezzel a hétköznapok terhei alól. A történet középpontjában egy csőd szélén egyensúlyozó magyar kisvállalkozás, a Hajnal-Vasad Kft. áll, amely megbízást kap a NASA-tól egy marsi kolonizációs projekt megvalósításához. Az első etap részei aszteroidaként tűntek fel a magyar filmgyártás egén, és csapódtak egyenesen a nézők szívének közepébe. Sőt a sorozat karakterei a Marsra magyar! univerzum kiterjesztéseként egy-egy villanás erejéig azóta betörtek a reklámblokkokba is, hiszen 2023-ban a Marsra magyar! szereplői mutatják be azt a több mint 80 telekomos jóságot, amelyek az ügyfelek segítségére vannak a mindennapokban.

A nyári szünet okozta űrt hat vadonatúj epizód hegeszti be, amelyek mind látványban, mind szürrealitásban, mind pedig poénokban rátesznek egy lapáttal a korábbi részekre. És ha egy üzlet beindul, az jellemzően magával sodor mindent. Így történt, hogy a világ legnagyobb elektronikai termékeket gyártó márkáját, a Samsung Electronicsot és Magyarország egyik legnagyobb szereléstechnikai termékeket forgalmazó vállalatát, a Würth Szereléstechnika Kft.-t is magukkal ragadták Vass Mariék, és támogatóként beszálltak a sorozatba.

Ahogy Kovács András Péter, a Magyar Telekom szegmens kommunikációs vezetője fogalmaz: „Nem csak a csillagok szerencsés együttállása ez a hármas együttműködés, tudatosan kerestük az olyan márkákat, amelyek beleillenek a sorozat univerzumába. A digitalizációval, az élvonalbeli eszközökkel és partnerekkel még a Mars megcélzása sem tűnik lehetetlen küldetésnek. Egy olyan éra hajnalához érkeztünk, ahol a márkák már képesek összefogni a nézők szórakoztatásáért, nagy öröm számomra, hogy a Samsunggal és a Würth Kft.-vel együtt úttörői lehetünk ennek az új korszaknak.”

A Marsra magyar! jelenetei nagyrészt két helyszínen játszódnak, az irodatérben, ahol a szellemi munkát gyakran nem végző dolgozók tevékenykednek, és a gyár részen, ami a hegesztők birodalma. A Samsung eszközei mindkét helyszín szerves részét képezik, a céges eszközpark nagy részét a márka biztosította a szereplőknek.

„Azért fejlesztjük folyamatosan az eszközeinket, hogy általuk az emberek olyan dolgokat is véghez vihessenek, amit korábban nem tudtak. Ha a Marsra még nem is juttatjuk el az embereket, de Vass Mariék mindenki számára átélhetővé teszik, mennyi mindenre lehetnek képesek egy-egy Samsung eszköz segítségével” – mondta el Kunos Balázs, a Samsung Magyarország alelnöke.

A Hajnal-Vasad Kft. hivatalos munkaeszközbeszállítója a Würth Kft. A sorozat történetét ismerve ez az egyetlen beszerzés, amivel a hőseink nem nyúltak mellé, hiszen a Würth megbízható szereléstechnikai eszközei még a lehetetlen küldetések alatt sem hagyják cserben Maró Sanyiékat.

„Soha nem készült még Magyarországon olyan sorozat, ami ennyire humorosan mutatja be egyik fő célközönségünk munkaeszközeinek használatát a mindennapokban. Nem volt kérdés, hogy beszállunk partnerként a Marsra magyar! sorozatba, nehogy a professzionális szerszámok hiánya miatt ne sikerüljön a Hajnal-Vasad Kft. Mars expedíciója” – tette hozzá Kovács Ferenc, a Würth Szereléstechnika Kft. márka és kommunikációs vezetője.

A három márka együttműködésének eredménye hétről-hétre megtekinthető az Index.hu Youtube-csatornáján, a siketek és nagyothallók számára akadálymentesítve, feliratozva is.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...