Harmincöt év alatti pr-szakemberek jelentkezhetnek a Magyar PR Szövetség versenyére, amely a Next Generation PR World Cup selejtezője. Ez a világ egyik legrangosabb megmérettetése a fiatal pr-szakemberek számára.
Az ICCO globális versenyére harmadik alkalommal jelentkezhetnek magyar szakemberek is. Az elődöntőre két fős csapatokat várnak, ügynökségi, vállalati, szabadúszó szakemberek is indulhatnak. Az egyetlen kitétel, hogy a jelentkezők 2023. június 1-ig nem tölthették be a 35. életévüket.
A jelentkezési határidő 2023. október 24, a verseny 25-én zajlik. Reggel online kapják meg a feladatot a csapatok, a megoldásokat délután élőben kell prezentálniuk 3 percben. Az idei verseny főtámogatója a Syngenta, a versenyfeladat is a vállalathoz kötődik majd.
A zsűri – melynek tagjai Darányi András, az Uniomedia kreatívigazgatója, Hermann Irén, a Kreatív főszerkesztője, Nagy Andrea, a Positive PR ügyvezetője, Pogány Éda, a Syngenta regionális fenntarthatósági és kommunikációs vezetője és Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke – azonnal eredményt hirdet. A nyertes csapat felvételt nyer az ICCO exkluzív Global PR Youth Board-jába és Magyarországot képviselheti a nemzetközi döntőben, amelyet az október 30-ával kezdődő héten rendeznek és amelyen egy globális civil szervezet által adott feladatot oldanak meg a versenyzők. A World Cup döntő online zajlik, prezentációt és videót kell majd benyújtani, a globális döntő nyertes csapata pedig előadhat a 2024-es ICCO Global Summit-on és megvalósíthatja a nyertes pályaművet is.
A selejtezőre a nevezési díj MPRSZ tagoknak: 18.000, - + ÁFA/csapat, egyéb csapatoknak: 28.000, - + ÁFA/csapat. A tavalyi versenyről itt lehet olvasni, a 2021-es megmérettetésről pedig itt látható egy rövid összefoglaló.
A versennyel kapcsolatban Sztaniszláv András, az MPRSZ elnöke elmondta: „A kommunikációs szakma éppúgy küzd az utánpótlás neveléssel, a tehetséges fiatal szakemberek felkutatásával és megtartásával, mint bármely más iparág. Az ICCO és az MPRSZ elkötelezte magát amellett, hogy ápolja, ösztönözze és támogassa a PR-szakma következő generációjának tehetségeit, ennek egyik fontos lépése ez a verseny. Bízom benne, hogy idén is sok fiatal indul a megmérettetésen és szerez tapasztalatot arról, milyen érzés helytállni egy rangos szakmai versenyen.”