Története első outdoor kampányát valósítja meg a Számlázz.hu. Megújul a 18 éves vállalat arculata, frissül a logó és a kreatív platform is. A közel 700 ezer ügyféllel rendelkező fintech cég a 26 éves Republic Grouppal együttműködve indítja el az outdoor, digitális és PR/kommunikációs pillérekkel is támogatott kampányát. A kreatív koncepcióhoz a jól ismert szlogen is megújul: az “Egyszerűen, gyorsan, megbízhatóan” jelmondat a Számlázz.hu küldetését foglalja össze. A kampány októberben indul.
Megújul a Számlázz.hu vizuális koncepciója. Hosszú idő után új logót és szlogent is kapott a 18 éves brand, majd a kreatív platform megújítását és az azt kísérő komplex marketing kampány kidolgozását a Republic Groupra bízták. Eredetileg PR-feladatokra kapott megbízást a legnagyobb hazai márkastratégiai ügynökség, ezt követte a felkérés a kreatív platformok megújításával kapcsolatban.
A Számlázz.hu a digitális kor hajnalától kezdve szolgálja a magyar vállalkozókat. A fintech cég könnyen kezelhető, biztonságos és egyre okosabb, integrált platformot biztosít számukra. A cél az, hogy a Számlázz.hu időt és energiát spóroljon meg az ügyfeleknek - legyenek azok egyéni vállalkozók, a kkv-szektor jelentős képviselői vagy nagyvállalatok. A megújult szlogen is a cég ezen küldetését hangsúlyozza: Egyszerűen, gyorsan, megbízhatóan.
A Republic integrált lead ügynökségként dolgozott a feladaton, szorosan együttműködve a Számlázz.hu csapatával. A projekt egy heteken át tartó stratégia workshop-sorozattal vette kezdetét és már ebben a fázisban is teljes volt az összhang ügyfél és ügynökség között. A kreatív és content divíziók közösen alkották meg a koncepciót és építették fel a kampányt.
„Ebben a gyorsan változó és gazdasági nehézségekkel terhelt vállalkozói környezetben ki ne szeretne hátradőlni a karosszékében az adóbevallása napján? A Számlázz.hu megbízhatóan működő termékei stabil adminisztrációs alapot nyújtanak arra, hogy a vállalkozások némileg szabadulhassanak a temérdek pénzügyi kötelem szorításából. Ezt a laufot mi némi kreatív túlzással a nyugalom nyelvére fordítottuk le. Bóbiskoló, megkönnyebbült, kiegyensúlyozott arcokéra. És nagyon szeretünk lépten-nyomon belebotlani ezekbe a nyugis kreatívokba...” – fogalmazott Ónodi Szabó Mátyás, kreatív lead.
„Magyarországon az emberek nagy többsége vagy Számlázz.hu ügyfél, vagy ismer valakit a szűk környezetében, aki az. Ügyfeleinknek sok minden miatt kell aggódniuk a mindennapok során, afelől azonban teljesen nyugodtak lehetnek, hogy a pénzügyi adminisztrációjukat profi, megbízható csapat kezeli. Tizennyolc éve fejlesztjük az alkalmazást, hogy világszínvonalú - és egyre okosabb, integráltabb - szolgáltatást nyújtsunk a magyar vállalkozóknak. A nyugalom életérzését hangsúlyozzuk a kampányban is” - mondta el Lengyel Zoltán, a Számlázz.hu marketing vezetője.
A kampány citylight elemeket, digitális megoldásokat, EDM-t, valamint PR-eszközöket is tartalmaz – a Számlázz.hu ezen médiafelületekkel fogja megszólítani a jelenlegi és leendő ügyfeleit.