- Hirdetés -

Nemzetközi sztárok érkeznek a budapesti Sneakernessre

|

Milánó, London, Amszterdam, Zürich, Köln után november 11-én és 12-én Budapestre érkezik a Sneakerness Trunk Tamás jóvoltából. A Millenáris B épületébe, a várhatóan négyezer főt megmozgató streetwear fesztiválra számos hazai és külföldi fiatal érkezik saját márkával, üzlettel, valamint nemzetközi márkák és személyiségek is képviselik magukat. Találkozhatunk a világ leghíresebb sneaker designerével, Jeff Staple-lel és minden idők egyik legbefolyásosabb tervezőjével és kreatívjával, a japán Hiroshi Fujiwarával is.

A Sneakerness a legtrendibb cipőkről szól, de rendkívül inkluzív, a limitált darabokat, kreativitást és a vintage világot, street artot és kosárlabdát is ötvöző kultúraként a fenntarthatóságot és az új generáció üzletét is megtestesíti. Természetesen az esemény nem csak a Z-generáció tagjai előtt nyitott, a különleges prémium és individuális életstílust kedvelők is megtalálhatják majd az érdeklődésüknek megfelelő standokat és darabokat. Sőt, a nemzetközi és hazai sneaker-kultúra számos népszerű személyiségével lehet majd találkozni. Magyar sztárokból sem lesz hiány, Tóth Andi saját kollekcióval női vállalkozóként lesz jelen, True To Sole jóvoltából pedig Manuellel és a jelenleg nagyon népszerű OTL csapattal is találkozhatunk.

Az eseményre – mely az egyediségről és az álmokról, a művészetről és sportról, a generációk találkozásáról szól – Trunk Tamás meghívására érkezik Jeff Staple is, aki 1997-ben sétált be egy New York-i butikba abban a pólójában, amelyet a Parsons School of Design egyik óráján nyomtatott magának, és az üzletből egy 12 pólóból álló megrendeléssel távozott. Vállalkozása olyannyira kinőtte magát, hogy a Nike 2005-ben felkérte, hogy készítsen egy különleges emlékcipőt, amely New Yorkot képviseli, a Nike Pigeon Dunk ma 10 millió forintot ér. Staple legfőbb inspirációja azóta is a város, ami sosem alszik, így alkotásaiban az utcai kultúra, a zene, a sport és a művészet is találkozik.

A japán Hiroshi Fujiwarát, a Fragment Design alapítóját sokan a streetwear atyjának tartják és olyan globális luxusmárkákkal működött már együtt, mint a Louis Vuitton, a Starbucks vagy az Air Jordan. A két nagyágyú – Staple és Fujiwara – eddig csak kétszer ült együtt egy szakmai kerekasztalban, de sosem Európában, így a sneaker-kultúra világszinten is hiánypótló beszélgetésére lehet majd számítani. „Látogatásuk Sneakerness eseményen óriási dolog nemzetközi viszonylatban is, és vonzóvá teszi a nemzetközi közönségnek és szakmának is a Budapestre látogatást” – monda el Trunk Tamás.

Trunk Tamás Dablty-t már idejekorán megfertőzte a sneakerek iránti rajogás, és szenvedélyének köszönhetően a húszéves élsportoló, újgenerációs márkaszakértő és influencer ma már a Sneakerness nemzetközi csapatának community managere. 2023-tól country managere és egyben magyarországi licensztulajdonosa, aki idén nemcsak elhozza, hanem a nemzetközi eseményt lokális alapon újraépíti.

„A Sneakerness szépsége, hogy minden városban a lokális kultúrára épül. Az, hogy a Sneakerness Budapestet 6000 négyzetméteren szerettem volna megrendezni, egy vágy volt, mert hittem abban, hogy tudom tágítani a kereteket. Az egyik leginnovatívabb üzleti- és kommunikációs stratégiával rendelkező iparág két napra betekintést enged a kíváncsi szemlélődőknek, és két felejthetetlen napot ad a kultúra szenvedélyes tagjainak. Nagyon örülök, hogy nemcsak Jeff Staplet és Hiroshi Fujiwarát sikerült az eseményre megnyernem, de vezető multinacionális non-fashion márkák is a csatlakozás mellett döntöttek, további élményeket teremtve a látogatóknak. Az is nagy öröm, hogy a lokális esemény keretében egy a hazai fiatal vállalkozásokat támogató mozgalmat is létre tudtam hozni megtisztelő partnerségekkel, és hogy a márkák összefogásával az esemény jótékonysági oldalában is partnerekre találtam. Óriási dolog, hogy egy limitált PIGEON x SNEAKERNESS BUDAPEST x RIZZOLI kollaborációs kapszulakollekció is megvalósul egy szuper, magyar vonatkozású dizájnnal, aminek a tervezését most fejeztük be Staple csapatával” – árulta el az esemény kapcsán Trunk Tamás.

A Sneakernessen turizhatunk igazi kincseket, vintage cuccokat, hozzájuthatunk stealekhez, tehát bolti ár alatti sneakerekhez is, de kosarazhatunk és rendhagyó koncerteken is rész vehet, és Magyarország legkedveltebb rappereivel is találkozhat az, aki az eseményre ellátogat.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...