- Hirdetés -

Egy meccs volt a legnézettebb és a TV2 megint nagyot nyert

|

Sok nézőt vonzott a szombati Magyarország – Szerbia mérkőzés, főleg a kereskedelmi célcsoportból. Csatornaszinten egyelőre nem nagyon talál fogást az RTL a TV2-n, bár a Nyerő páros jó nézettséget ért el, de a The Voice-nak nagyon gyenge hétvégéje volt.

Múlt héten sem szakadt meg a TV2 jó sorozata, ismét minden fontos célcsoportnál nyertek. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben 2,3 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 2,8 százalékpontot tett ki a heti előnyük az RTL előtt. A teljes csatornacsaládokat nézve ennél is jelentősebb fölényt hozott össze a TV2 Csoport. A 18-49 éveseknél és az esti sávban járt hozzájuk legközelebb az RTL Magyarország, de még ez is 5,3 százalékpontnyi különbséget jelentett (TV2 Csoport: 27,6%, RTL Magyarország: 22,3%). Szokás szerint a teljes lakosságnál és teljes napon érte el a legnagyobb előnyt a TV2 Csoport, ami meghaladta a 10 százalékpontot (TV2 Csoport: 27,1%, RTL Magyarország: 16%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 41. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 16 18,6 15,8
RTL 13,2 12,3 13,5

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 41. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 12,1 14 12
RTL 8 7,4 8,1

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 25,6 27,1 25,0
RTL Magyarország 17,5 16,0 17,4
MTVA 5,3 9,3 4,2
AMC Networks 5,1 4,7 4,9
Paramount Global 4,5 3,5 5,5
Network4 4,2 4,9 2,9
Antenna Entertainment Group 2,7 2,2 2,5
Warner Bros.Discovery 2,5 3,0 2,3

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 18% / 16,6% (16,9% / 15,6%)
Tények Plusz – 14,7% / 13,6% (14% / 13,2%)
Ázsia Expressz – 14,5% / 15% (korábbi héten a Séfek séfe: 17% / 17,6%)
A Nagy Ő – 17,6% / 18,8% (korábbi héten a Kőgazdag fiatalok: 10,8% / 12,5%)

RTL
Híradó – 19,3% / 17,4% (18,9% / 16,8%)
Fókusz – 13,9% / 14,1% (14% / 14,1%)
Nyerő páros – 16,5% / 18,2% (16,5% / 18,8%)
Survivor – 9,5% / 10% (10,5% / 11,2%)

Múlt héten az RTL Híradó a 18-49 és a 18-59 éveseknél is jobb heti átlagot produkált, mint a Tények. Bár a verseny még mindig nagyon szoros a két esti hírműsor között. A főműsoridő első felében a Nyerő páros verte az Ázsia Expresszt. Az este második etapjában viszont A Nagy Ő került a Survivor elé. Összességében kicsit elégedettebb lehetett a TV2, ugyanis az Ázsia Expressz még így sem járt messze a csatornaátlagtól, a Survivor viszont meglepően gyengén muzsikált.

Ugyanakkor a Suvivornél is fájóbb lehet az RTL-nek a The Voice rossz hétvégi teljesítménye. A tehetségkutató szombaton a 18-49 éveseknél mindössze 9,6 százalékos közönségarányt, a vasárnapi adás 11 százalékos share-t ért el. Persze erre lehet mondani, hogy a szombati eredménybe bekavart az M4 Sporton közvetített Magyarország – Szerbia Európa-bajnoki selejtező. Ugyanakkor ez ugyanúgy érintette a TV2-s Dancing with the Stars-t is, ami viszont nem hozott rossz eredményt. A 18-49 éveseknél maradva: 15,7 százalékos share-t ért el a táncos műsor.

A korábbi szombathoz képest a The Voice elvesztett közel 100 ezer 18-49 éves nézőt (222 ezer helyett 125 ezer volt a nézettségük). Ehhez képest a Dancing with the Stars csak 35 ezerrel vonzott kevesebb 18-49-es nézőt, mint egy héttel korábban a Sztárban sztár leszek (227 ezer helyett 192 ezer). Ráadásul a vasárnapi adásnál is nagy volt a Voice csökkenése (korábbi heti 218 ezer néző helyett 160 ezer) és akkor meccs sem volt.

A már emlegetett Magyarország – Szerbia mérkőzés a fiatalabb célcsoportoknál vezeti a heti műsoros toplistát. A 18-49 éveseknél 275 ezer, a 18-59 éveseknél 422 ezer néző választotta a focit. A teljes lakosságnál pedig a hét harmadik legnézettebbje volt 764 ezres nézőszámmal. A 4+-os célcsoportnál a vasárnapi Sztárban sztár leszek nyerte a hetet, 821 ezres nézettséggel. A 18-49 éveseknél egyébként kevésen múlt az első hely, hiszen a hétfői Nyerő páros 274 ezer nézőt vonzott, mindössze 951 nézővel járt csak előttük az Európa-bajnoki selejtező.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 422 278 22,3
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 384 883 19,2
NYERŐ PÁROS RTL 364 195 18,1
A NAGY Ő TV2 316 894 20,5
HÍRADÓ RTL 295 234 15,9
DANCING WITH THE STARS TV2 293 362 16,2
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 293 050 14,8
TÉNYEK TV2 286 641 15,5
FÓKUSZ RTL 280 428 16,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 243 200 14,4

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 821 347 21,5
DANCING WITH THE STARS TV2 769 236 21,4
EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 764 123 20,6
TÉNYEK TV2 748 750 24,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 670 496 18,2
HÍRADÓ RTL 664 839 17,6
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 630 408 15,8
NYERŐ PÁROS RTL 604 276 15,0
A NAGY Ő TV2 596 610 21,2
FÓKUSZ RTL 507 609 13,7

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 275 252 21,5
NYERŐ PÁROS RTL 274 301 19,7
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 251 065 18,2
A NAGY Ő TV2 233 708 21,4
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 212 987 15,7
DANCING WITH THE STARS TV2 192 269 15,7
FÓKUSZ RTL 190 644 17,0
HÍRADÓ RTL 183 718 14,9
THE VOICE RTL 160 906 11,0
TÉNYEK TV2 160 682 13,1

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...