- Hirdetés -

Új arculattal folytatja az Árukereső.hu

|

A Heureka Grouphoz tartozó platformok egységesítésének, valamint az újabb és újabb fogyasztói igényeknek való megfelelés szellemében változik meg az Árukereső.hu dizájnja is.

A Heureka Group 9 országban van jelen, az elmúlt években pedig különböző platformjai, melybe az Árukereső.hu is beletartozik, az európai e-kereskedelmi szektor vezető szereplőivé nőtték ki magukat. A cégcsoport ambíciója, hogy tovább erősítse jelenlétét, valamint kiterjessze azt a régióban. A kilenc piacon üzemelő különböző brandek egyedi stílussal, kommunikációval és identitással rendelkeztek, ez azonban kihívásokkal is járt a hétköznapi működés során.

A zökkenőmentes munkavégzés kifejezetten fontos egy olyan cég számára, melynek célja nem csak helyt állni, hanem tovább is fejlődni a nemzetközi színtéren. A Heureka Group felhasználói oldalról is azt tapasztalta, hogy fontos nem csak egységesíteni a különféle brandeket, hanem frissíteni is azokat, hogy megfeleljenek a különböző fogyasztói csoportoknak, és a vásárlók következő generációjának is.

A Heureka Group így egy vadonatúj, merész vizuális stílussal és kommunikációval állt elő. A megújulástól a nemzetközi pozíció erősödését várja, ahogy azt is, hogy újabb potenciális vásárlókat vonz be, mindeközben műveleti oldalról még hatékonyabbá és gördülékenyebbé válik majd a munkavégzés. Ez pedig csupán az első lépés egy jövőbeni, mélyebb konszolidáció felé. A logók, a formatervezés és az új stílus mind egy közös, modern vonalat követnek, garantálva az egyértelmű, letisztult megjelenést és kommunikációt. Az Árukereső eddigi logóját kiegészítő címkét egy felkiáltójel váltja, szimbolizálva azt a pozitív hangulatot, amit akkor érezhetünk, amikor sok böngészés után végre megtaláljuk a vágyott terméket és vele együtt a tökéletes ajánlatot. A Heureka Group a változtatás jelentősége miatt egy átgondolt, komplex folyamat után választotta ki a cseh Planetary és a Studio Marvil ügynökségeket a kreatív munka elvégzéséhez, ugyanis kiváló elképzeléseik remekül illeszkednek a vállalat koncepcióiba.

„Ezek az újítások csupán az első lépései egy nagy, mind a kilenc piacot érintő egységesítésnek” – fogalmazott Szták András, az Árukereső.hu ügyvezető igazgatója. „A Heureka Group részeként izgalmas változásoknak nézünk elébe, amik középpontjában a felhasználói élmény áll. Erről szólnak legújabb reklámjaink is, melyek fő gondolata a ‘Válassz tökéletesen!’. Célunk ugyanis nem csupán segíteni a választásban, hanem az is, hogy ez átgondoltan, könnyedén és persze tökéletesen menjen mindenki számára.”

Az internet napjainkban őrülten sok lehetőséget és kedvezményt sorakoztat fel, igazán összetett feladattá téve az online vásárlást. Az Árukereső.hu felmérései azt bizonyítják, hogy a ’bőség zavara’ miatt érzett frusztráció az online vásárlási folyamat egyik legfőbb nehézsége. A cél, hogy mindenki számára egyszerűbbé váljon ez. A platformokon a valós felhasználói vélemények és a megbízható webshopoktól származó ajánlatok segítségével a vásárlók átfogóbb betekintést kaphatnak az ajánlatok sokaságáról. Abban segít tehát az Árukereső.hu és a Heureka Group, ami a legnagyobb kihívást tartogatja. Aki az Árukereső.hu-val választ, az megtapasztalhatja, hogy mit is jelent új szlogenje: "Válassz tökéletesen!”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...