A Heureka Grouphoz tartozó platformok egységesítésének, valamint az újabb és újabb fogyasztói igényeknek való megfelelés szellemében változik meg az Árukereső.hu dizájnja is.
A Heureka Group 9 országban van jelen, az elmúlt években pedig különböző platformjai, melybe az Árukereső.hu is beletartozik, az európai e-kereskedelmi szektor vezető szereplőivé nőtték ki magukat. A cégcsoport ambíciója, hogy tovább erősítse jelenlétét, valamint kiterjessze azt a régióban. A kilenc piacon üzemelő különböző brandek egyedi stílussal, kommunikációval és identitással rendelkeztek, ez azonban kihívásokkal is járt a hétköznapi működés során.
A zökkenőmentes munkavégzés kifejezetten fontos egy olyan cég számára, melynek célja nem csak helyt állni, hanem tovább is fejlődni a nemzetközi színtéren. A Heureka Group felhasználói oldalról is azt tapasztalta, hogy fontos nem csak egységesíteni a különféle brandeket, hanem frissíteni is azokat, hogy megfeleljenek a különböző fogyasztói csoportoknak, és a vásárlók következő generációjának is.
A Heureka Group így egy vadonatúj, merész vizuális stílussal és kommunikációval állt elő. A megújulástól a nemzetközi pozíció erősödését várja, ahogy azt is, hogy újabb potenciális vásárlókat vonz be, mindeközben műveleti oldalról még hatékonyabbá és gördülékenyebbé válik majd a munkavégzés. Ez pedig csupán az első lépés egy jövőbeni, mélyebb konszolidáció felé. A logók, a formatervezés és az új stílus mind egy közös, modern vonalat követnek, garantálva az egyértelmű, letisztult megjelenést és kommunikációt. Az Árukereső eddigi logóját kiegészítő címkét egy felkiáltójel váltja, szimbolizálva azt a pozitív hangulatot, amit akkor érezhetünk, amikor sok böngészés után végre megtaláljuk a vágyott terméket és vele együtt a tökéletes ajánlatot. A Heureka Group a változtatás jelentősége miatt egy átgondolt, komplex folyamat után választotta ki a cseh Planetary és a Studio Marvil ügynökségeket a kreatív munka elvégzéséhez, ugyanis kiváló elképzeléseik remekül illeszkednek a vállalat koncepcióiba.
„Ezek az újítások csupán az első lépései egy nagy, mind a kilenc piacot érintő egységesítésnek” – fogalmazott Szták András, az Árukereső.hu ügyvezető igazgatója. „A Heureka Group részeként izgalmas változásoknak nézünk elébe, amik középpontjában a felhasználói élmény áll. Erről szólnak legújabb reklámjaink is, melyek fő gondolata a ‘Válassz tökéletesen!’. Célunk ugyanis nem csupán segíteni a választásban, hanem az is, hogy ez átgondoltan, könnyedén és persze tökéletesen menjen mindenki számára.”
Az internet napjainkban őrülten sok lehetőséget és kedvezményt sorakoztat fel, igazán összetett feladattá téve az online vásárlást. Az Árukereső.hu felmérései azt bizonyítják, hogy a ’bőség zavara’ miatt érzett frusztráció az online vásárlási folyamat egyik legfőbb nehézsége. A cél, hogy mindenki számára egyszerűbbé váljon ez. A platformokon a valós felhasználói vélemények és a megbízható webshopoktól származó ajánlatok segítségével a vásárlók átfogóbb betekintést kaphatnak az ajánlatok sokaságáról. Abban segít tehát az Árukereső.hu és a Heureka Group, ami a legnagyobb kihívást tartogatja. Aki az Árukereső.hu-val választ, az megtapasztalhatja, hogy mit is jelent új szlogenje: "Válassz tökéletesen!”