Kiss Tímea lett az Armadillo Kreatív Ügynökség mood managere. Az új pozíció bevezetésével a cég azt a fontos célkitűzést szeretné megvalósítani, hogy a kreatív és innovatív gondolkozáson alapuló iparágban dolgozó kollégákat támogassa a mentális jólét javításában és a munkahelyi környezet pozitív alakításában.
Kiss Tímea több mint 10 éves tapasztalattal rendelkezik a nagyvállalati és KKV HR területén. Korábban a WhiteLab HR vezetője volt, ahol többek között a HR stratégia és keretrendszer kialakításáért, a HR rendszerek és folyamatok teljes körű felépítéséért és bevezetéséért volt felelős.
Tímea, a WellBe Consulting alapítójaként, kifejezetten a KKV szektor számára kínál olyan kiszervezett HR szolgáltatásokat melyek jellemzően a nagyvállalati szektorban voltak eddig elérhetőek. Ezzel a lépéssel a WellBe Consulting és az Armadillo között stratégiai együttműködés kezdődött. A kreatív iparágakban dolgozókra ráfér a jó hangulat, mert egy tavalyi ügynökségi népszámlálás szerint a reklámszakma többségének mentális állapota elkeserítő.
„Az egyértelmű humánus értékek mellett üzleti szempontból is lényeges, hogy kollégáink jól érezzék magukat, örömmel és lelkesen végezzék munkájukat és évek múltán is az Armadillo csapatát erősítsék. A munka-magánélet egyensúlya mellett fontosnak tartjuk, hogy tudatosan alakítsuk át téves vagy korlátozó hiedelmeinket, amelyek gátolhatják fejlődésünket” – mondta Bartha Péter. Az Armadillo tulajdonos-ügyvezetője hozzátette: „Timivel azon dolgozunk, hogy felismerjük és meghaladjuk ezeket a korlátokat, a személyes és céges motivációs célokat összehangoljuk ezáltal erősítve a produktivitást.”
A cég az összetartó szellemiséget kívánja életben tartani és tovább erősíteni a jövőben is. KissTímea feladata lesz az Armadillo Kreatív Ügynökségnél, hogy a munkavállalók jóllétén keresztül az egyéni célokat összehangolja a vállalati célkitűzésekkel és ezáltal a munkatársak és a cég számára is mérhető sikereket érjen el.
„Hiszek abban, hogy a pozitív munkahelyi kultúra elősegíti a munkavállalók boldogságát és teljesítményük növekedését” – emelte ki Kiss Tímea. Az Armadillo mood managere hozzátette: „Azért dolgozom, hogy kollégáink számára az Armadillo transzparens munkahely legyen, egyértelmű célkitűzésekkel. Olyan környezetet szeretnénk teremteni, ahová a kollégák felszabadultan jönnek bedolgozni és ahol meg tudják élni a személyes sikert is. Ha ez így van, akkor eltűnik az „óóó már megint HÉTFŐ és a végre PÉNTEK érzés is.”
Az Armadillo stratégiai célkitűzése, hogy az eredményeket csapatként szeretné elérni, amiben minden kolléga véleménye és érzései számítanak, ezért egy heppimétert is kidolgoztak, amely a munkahellyel kapcsolatos elégedettségi szintet méri anonim kérdőív formájában. A kapott eredmény a vállalati stratégiai tervezés alappillérét is jelenti.
A házon belüli jóllét mellett az Armadillo felvállalta azt is, hogy a kreatív szakma well-beingjét is beszédtémává teszi. A cég október végén egy többrészes podcast sorozattal debütál az Armadillo YouTube felületén. A Mindfuel podcast sorozat célja, hogy valódi párbeszédet generáljon, inspiráljon és elgondolkodtasson a munkahelyi „hogylét” kérdéseiről. A Mindfuelban elismert szakértőkkel és vendégekkel készülnek interjúk és reklámügynökségi aspektusból esik szó a munkahelyi kultúra átformálásáról és a privát, illetve munkahelyi fejlődés lehetőségeiről.