Azonban a TV2 még így is minden fontos célcsoportnál nyerte a hetet. Az RTL hétköznapi nézettségén a Nyerő páros lendített sokat, hétvégén a The Voice-t továbbra is veri a Dancing with the Stars és a Sztárban sztár leszek.
A múlt héten a korábbiaknál kicsit közelebb tudott férkőzni az RTL a TV2-höz. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 0,6 százalékpont, a 18-59 éveseknél 1,3 százalékpont volt a két csatorna közötti különbség a TV2 javára. Főleg hétköznap esténként vált szorosabbá a két televízió közötti verseny. A 18-49 éveseknél a szerda, csütörtök és péntek estéket nyerte az RTL, a TV2-é volt a szombat, vasárnap; hétfőn és kedden pedig ugyanakkora közönségarányt ért el a két csatorna. A 18-59 éveseknél csak a csütörtöki főműsoridőt nyerte az RTL, a péntek döntetlen volt, a többi napon pedig a TV2 jobb főműsoridős közönségarányt hozott össze. Összességében minden célcsoportnál és bontásban a TV2 nyerte a hetet.
A fentiek a teljes csatornaportfóliókat nézve is igazak, tehát csökkent a differencia, de így is bőven a TV2 Csoporté volt a hét. A legkisebb különbséget a 18-49 éveseknél és főműsoridőben mérték (TV2 Csoport: 26,1%, RTL Magyarország: 23,3%).
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 42. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 14,9 | 17,7 | 14,6 |
RTL | 13,6 | 12,4 | 14 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 42. hét – Teljes nap
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 11,5 | 13,7 | 11,2 |
RTL | 8,2 | 7,4 | 8,3 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 Csoport | 25,1 | 27,1 | 24,2 |
RTL Magyarország | 18,4 | 16,3 | 18,4 |
MTVA | 6,2 | 9,7 | 5,1 |
AMC Networks | 5,5 | 5,0 | 5,5 |
Paramount Global | 4,5 | 3,4 | 5,6 |
Network4 | 3,9 | 4,7 | 2,9 |
Antenna Entertainment Group | 3,5 | 2,9 | 3,6 |
Warner Bros.Discovery | 2,7 | 2,9 | 2,6 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 17,1% / 15,9% (18% / 16,6%)
Tények Plusz – 14,4% / 13,6% (14,7% / 13,6%)
Ázsia Expressz – 14,4% / 15,1% (14,5% / 15%)
A Nagy Ő – 14,3% / 13,7% (17,6% / 18,8%)
RTL
Híradó – 17,8% / 16,1% (19,3% / 17,4%)
Fókusz – 13,7% / 13,9% (13,9% / 14,1%)
Nyerő páros – 16,8% / 18,4% (16,5% / 18,2%)
Survivor – 9,6% / 10,4% (9,5% / 10%)
Az RTL Híradó múlt héten is kicsivel jobb átlagos közönségarányt produkált, mint a Tények. Az RTL-es Nyerő páros verte a TV2-s Ázsia Expresszt. Viszont A Nagy Ő meg a Survivornél teljesített jobban. Amíg viszont az Ázsia Expressz egész stabilan teljesített, addig A Nagy Ő sokat rontott a korábbi héthez képest. A 18-49 éveseknél 5,1 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 3,3 százalékpontot vesztett, vele szemben pedig a Survivor nagyjából ugyanazt hozta, mint egy hete.
Szombaton a Dancing with the Stars a 18-49 éveseknél magasabb közönségarányt (16,2%) produkált, mint a The Voice (14,6%). A TV2 táncos műsorának fő erőssége továbbra is a teljes lakosság, ezen a téren pedig egész nagy különbség volt a két műsor között (22,8% vs. 11,9%).
Vasárnap a Sztárban sztár leszek magasabb share-t (15,3%) ért el a 18-49 éveseknél, mint a The Voice (11,2%). A teljes lakosságnál itt is erősebb volt a TV2 műsora, de azért nem akkora különbséggel, mint szombaton (18,5% vs. 10,2%).
A 18-49 és a 18-59 éveseknél a hét legnézettebb műsora az M4 Sporton közvetített, múlt keddi Litvánia – Magyarország Eb-selejtező volt, 329 ezer és 468 ezer nézővel. A teljes lakosságnál második helyre szorult a meccs (804 ezer néző), az első ugyanis a Dancing with the Stars lett 834 ezres nézettséggel. Az RTL legnézettebb műsora mindhárom célcsoportnál a Nyerő páros csütörtöki adása volt, ez szám szerint a 18-49 éveseknél 267 ezer, a 18-59 éveseknél 363 ezer, a teljes lakosságnál pedig 630 ezer nézőt jelentett.
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
EB-SELEJTEZŐ | M4 SPORT | 468 132 | 25,5 |
NYERŐ PÁROS | RTL | 363 895 | 18,6 |
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! | TV2 | 335 248 | 16,0 |
DANCING WITH THE STARS | TV2 | 326 408 | 17,1 |
ÁZSIA EXPRESSZ | TV2 | 295 524 | 15,0 |
FÓKUSZ | RTL | 276 262 | 16,0 |
HÍRADÓ | RTL | 275 653 | 20,8 |
THE VOICE | RTL | 268 767 | 13,9 |
TÉNYEK | TV2 | 260 746 | 19,1 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 256 680 | 15,2 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
DANCING WITH THE STARS | TV2 | 834 531 | 22,8 |
EB-SELEJTEZŐ | M4 SPORT | 804 291 | 22,6 |
TÉNYEK | TV2 | 753 564 | 24,7 |
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! | TV2 | 731 683 | 18,5 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 670 690 | 18,3 |
ÁZSIA EXPRESSZ | TV2 | 646 387 | 16,3 |
NYERŐ PÁROS | RTL | 630 892 | 15,9 |
HÍRADÓ | RTL | 622 574 | 20,4 |
FÓKUSZ | RTL | 496 824 | 13,5 |
AZ ARANYIFJÚ | TV2 | 466 077 | 19,8 |
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
EB-SELEJTEZŐ | M4 SPORT | 329 314 | 26,2 |
NYERŐ PÁROS | RTL | 267 548 | 20,3 |
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! | TV2 | 221 172 | 15,3 |
DANCING WITH THE STARS | TV2 | 211 886 | 16,2 |
ÁZSIA EXPRESSZ | TV2 | 211 743 | 16,4 |
THE VOICE | RTL | 194 085 | 14,6 |
FÓKUSZ | RTL | 187 324 | 16,7 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 170 259 | 15,4 |
HÍRADÓ | RTL | 170 175 | 19,0 |
TÉNYEK | TV2 | 160 399 | 17,9 |
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás