- Hirdetés -

Hétköznap szorosabbá vált a nézettségi verseny

|

Azonban a TV2 még így is minden fontos célcsoportnál nyerte a hetet. Az RTL hétköznapi nézettségén a Nyerő páros lendített sokat, hétvégén a The Voice-t továbbra is veri a Dancing with the Stars és a Sztárban sztár leszek.

A múlt héten a korábbiaknál kicsit közelebb tudott férkőzni az RTL a TV2-höz. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 0,6 százalékpont, a 18-59 éveseknél 1,3 százalékpont volt a két csatorna közötti különbség a TV2 javára. Főleg hétköznap esténként vált szorosabbá a két televízió közötti verseny. A 18-49 éveseknél a szerda, csütörtök és péntek estéket nyerte az RTL, a TV2-é volt a szombat, vasárnap; hétfőn és kedden pedig ugyanakkora közönségarányt ért el a két csatorna. A 18-59 éveseknél csak a csütörtöki főműsoridőt nyerte az RTL, a péntek döntetlen volt, a többi napon pedig a TV2 jobb főműsoridős közönségarányt hozott össze. Összességében minden célcsoportnál és bontásban a TV2 nyerte a hetet.

A fentiek a teljes csatornaportfóliókat nézve is igazak, tehát csökkent a differencia, de így is bőven a TV2 Csoporté volt a hét. A legkisebb különbséget a 18-49 éveseknél és főműsoridőben mérték (TV2 Csoport: 26,1%, RTL Magyarország: 23,3%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 42. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,9 17,7 14,6
RTL 13,6 12,4 14

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 42. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,5 13,7 11,2
RTL 8,2 7,4 8,3

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 25,1 27,1 24,2
RTL Magyarország 18,4 16,3 18,4
MTVA 6,2 9,7 5,1
AMC Networks 5,5 5,0 5,5
Paramount Global 4,5 3,4 5,6
Network4 3,9 4,7 2,9
Antenna Entertainment Group 3,5 2,9 3,6
Warner Bros.Discovery 2,7 2,9 2,6

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,1% / 15,9% (18% / 16,6%)
Tények Plusz – 14,4% / 13,6% (14,7% / 13,6%)
Ázsia Expressz – 14,4% / 15,1% (14,5% / 15%)
A Nagy Ő – 14,3% / 13,7% (17,6% / 18,8%)

RTL
Híradó – 17,8% / 16,1% (19,3% / 17,4%)
Fókusz – 13,7% / 13,9% (13,9% / 14,1%)
Nyerő páros – 16,8% / 18,4% (16,5% / 18,2%)
Survivor – 9,6% / 10,4% (9,5% / 10%)

Az RTL Híradó múlt héten is kicsivel jobb átlagos közönségarányt produkált, mint a Tények. Az RTL-es Nyerő páros verte a TV2-s Ázsia Expresszt. Viszont A Nagy Ő meg a Survivornél teljesített jobban. Amíg viszont az Ázsia Expressz egész stabilan teljesített, addig A Nagy Ő sokat rontott a korábbi héthez képest. A 18-49 éveseknél 5,1 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 3,3 százalékpontot vesztett, vele szemben pedig a Survivor nagyjából ugyanazt hozta, mint egy hete.

Szombaton a Dancing with the Stars a 18-49 éveseknél magasabb közönségarányt (16,2%) produkált, mint a The Voice (14,6%). A TV2 táncos műsorának fő erőssége továbbra is a teljes lakosság, ezen a téren pedig egész nagy különbség volt a két műsor között (22,8% vs. 11,9%).

Vasárnap a Sztárban sztár leszek magasabb share-t (15,3%) ért el a 18-49 éveseknél, mint a The Voice (11,2%). A teljes lakosságnál itt is erősebb volt a TV2 műsora, de azért nem akkora különbséggel, mint szombaton (18,5% vs. 10,2%).

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a hét legnézettebb műsora az M4 Sporton közvetített, múlt keddi Litvánia – Magyarország Eb-selejtező volt, 329 ezer és 468 ezer nézővel. A teljes lakosságnál második helyre szorult a meccs (804 ezer néző), az első ugyanis a Dancing with the Stars lett 834 ezres nézettséggel. Az RTL legnézettebb műsora mindhárom célcsoportnál a Nyerő páros csütörtöki adása volt, ez szám szerint a 18-49 éveseknél 267 ezer, a 18-59 éveseknél 363 ezer, a teljes lakosságnál pedig 630 ezer nézőt jelentett.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 468 132 25,5
NYERŐ PÁROS RTL 363 895 18,6
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 335 248 16,0
DANCING WITH THE STARS TV2 326 408 17,1
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 295 524 15,0
FÓKUSZ RTL 276 262 16,0
HÍRADÓ RTL 275 653 20,8
THE VOICE RTL 268 767 13,9
TÉNYEK TV2 260 746 19,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 256 680 15,2

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
DANCING WITH THE STARS TV2 834 531 22,8
EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 804 291 22,6
TÉNYEK TV2 753 564 24,7
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 731 683 18,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 670 690 18,3
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 646 387 16,3
NYERŐ PÁROS RTL 630 892 15,9
HÍRADÓ RTL 622 574 20,4
FÓKUSZ RTL 496 824 13,5
AZ ARANYIFJÚ TV2 466 077 19,8

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
EB-SELEJTEZŐ M4 SPORT 329 314 26,2
NYERŐ PÁROS RTL 267 548 20,3
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 221 172 15,3
DANCING WITH THE STARS TV2 211 886 16,2
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 211 743 16,4
THE VOICE RTL 194 085 14,6
FÓKUSZ RTL 187 324 16,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 170 259 15,4
HÍRADÓ RTL 170 175 19,0
TÉNYEK TV2 160 399 17,9

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...