- Hirdetés -

Startupokban látja a fenntartható jövőt a Toyota

|

Egy új, innovációs platformot nyitott a Toyota, melynek elsődleges célja az olyan startupok növekedésének támogatása, melyek hozzájárulhatnak a fenntartható jövőhöz. A felhívás olyan vállalkozásokat céloz meg kiknek ötleteik az energia, a körforgásos gazdaság, a karbonsemlegesség és az intelligens közösségek területét érintik, hogy a Mobilitás mindenkinek kezdeményezést megvalósíthassák.

A Toyota Európa elindította a Toyota Open Labs-t, egy új nyílt innovációs platformot, amely a startupokat és az üzletágakat össze a Toyota ökoszisztémájában, hogy szélesebb körben elérhetővé tegye az innovációt és a piacot a mobilitás következő szakaszába vezesse. A program a Toyota mobilitási vállalattá válását segíti elő azáltal, hogy elmélyíti szakértelmét az energia, a körforgásos gazdaság, a karbonsemleges technológiák, az intelligens közösségek és a mobilitás mindenkinek kezdeményezés terén.

A Toyota Open Labs az alábbi öt kulcskategóriában tevékenykedő startup vállalkozásoknak szóló felhívással indul útjára:

Energia: Az energiaátállást, a hidrogén-gazdaságot, a hálózati kiegyenlítést, az energiagazdálkodást, az intelligens töltést és a járműről a hálózatra történő energiaátvitelt elősegítő technológiák és rendszerek.

Körkörös gazdaság: olyan technológiák és rendszerek, amelyek lehetővé teszik a járművek és akkumulátorok visszanyerését, újrahasznosítását és újrafelhasználását.

Karbonsemlegesség: olyan technológiák és rendszerek, amelyek segítenek a vállalatoknak és a társadalomnak a széndioxid-kibocsátás csökkentésében, valamint a digitalizáció, amely lehetővé teszi az átlátható életciklus-értékelést.

Intelligens közösségek: új üzleti modellek és megoldások az intelligens közösségek fejlesztésére és támogatására járművek megosztásán, előfizetéseken és mobilitási központokon keresztül.

Mobilitás mindenkinek: méltányos értékű megoldások a mobilitási akadályok leküzdésére, a mobilitási rendszerek megerősítésére és az alacsony széndioxid-kibocsátású közösségek mozgósítására, figyelembe véve az elöregedő társadalom szükségleteit, és minden felhasználó számára univerzális megoldásokat.

A Toyota Open Labs partnerei közé tartozik a Toyota Tsusho Europe, a Toyota csoport kereskedelmi és ellátási lánc ága, a KINTO Europe, a Toyota csoport mobilitási márkája, a Woven Capital, a Toyota növekedési szakaszában működő kockázati alap és a Toyota Mobility Foundation, egy nonprofit alapítvány, amelyet a Toyota alapított. A nyílt felhívás során kiválasztott startup vállalkozások lehetőséget kapnak arra, hogy tanácsadók és mentorok sokszínű hálózatával kerüljenek kapcsolatba, új növekedési utakat nyithassanak meg, javítsák üzleti stratégiájukat és befektetési lehetőségeiket, megalapozott termékfejlesztéseket hajtsanak végre, és kapcsolatokat építsenek ki a globális hatás érdekében.

A résztvevőknek lehetőségük lesz kifejleszteni termékeiket a Toyotával közösen, felfedezni a piacra jutáshoz vezető utakat, és együttműködni a Toyota ökoszisztémájával. Minden résztvevő fejlesztési támogatásban részesül, és lehetőséget kap arra, hogy bemutassa technológiáját a 2024-es párizsi paralimpiai játékok bemutató napján.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...