- Hirdetés -

Egyre többet költünk karácsonyi ajándékra

|

Gazdasági válság ide vagy oda, egyre többen választanak drága ajándékot karácsonyra. Az értékesebb meglepetések azonban egyre inkább olyan hasznos tárgyak, amelyekre már eleve szükség volt, az ünnep pedig jó alkalom lehet ezek beszerzésére.

Hamarosan indul a nagy karácsonyi vásárlási láz, sokan pedig kétségbeesetten gondolkodnak a megfelelő ajándékon. A legtöbben azt szeretnék, ha a szuvenír nem csak örömet okozna, de hasznos is lenne.

„Azt látjuk, hogy egyre jellemzőbb a nagyobb értékű karácsonyi ajándék. Sokan több százezer forintért vásárolnak például ékszert, utazást, vásárlási utalványokat. A konyha hátfal egy jó alternatívája lehet ezeknek, hiszen egyetlen elemtől megújul a konyha, tehát egy igazán látványos változás történik a család életében. Az elmúlt években egyre több a karácsonyi ajándéknak szánt konyha hátfal, hiszen sokan úgy gondolkodnak, hogy ezt a pénzt úgyis elköltenék más ajándékra, ez a beruházás pedig sokkal hasznosabbak és időtállóbbnak tűnik” - fejtette ki az üveg konyha hátfalakat gyártó BombexHome ügyvezetője, Sturcz Gábor.

Az év végi, nagyobb értékű vásárlások esetében az is döntő lehet, hogy a terméket még garantáltan az idei áron lehet megvenni, ezért sokan érzik úgy, hogy az amúgy is szükséges beruházás kedvezőbb lehet még ebben az évben. A szakember szerint egy konyha hátfal esetében leginkább a férj ajándékozza meg a feleségét, ám meglepetés helyett nem árt a konyha úrnőjének véleményét is kikérni, nehogy rosszul süljön el a meglepetés.

Elég, ha csak decemberben kapunk észbe

„Nem biztos, hogy az a legjobb út, ha karácsonyra elkészül az új konyha hátfal. Hiszen ha nem egyeztet a család a dekorációról, sajnos elképzelhető, hogy félre megy az ajándék. Ráadásul túl nagy vállalás egy férj számára ilyesmiben a feleség nélkül dönteni. Ha megtörténik a felmérés - természetesen titokban, hogy a feleség ne legyen otthon - és elkészülnek az első látványtervek, akkor már össze tudunk állítani egy szép csomagot, ami tartalmaz egy utalványt, illetve az első látványterveket nyomtatott formában. Ezt követően a látványtervek módosíthatóak, hogy a feleségnek is legyen beleszólása a végleges döntésbe. Így nem kell azon aggódni, hogy nem fog tetszeni az ajándék, ugyanis a végleges döntésben a feleség is részt vesz. Aki ezt az utat választja, elegendő ha csak decemberben kap észbe, hiszen a felmérést és a látványterveket egy héten belül meg tudjuk csinálni. Aki december 8-ig jelentkezik, még biztosan megkapja az ajándékcsomagot, ami a fa alá kerülhet, a konyha hátfal pedig majd januárban érkezik” - tette hozzá Sturcz Gábor.

A BombexHome immár több mint 2000 konyha hátfalat készített, így pontosan tudják, hogy a háziasszonyokat mennyire boldoggá teszi egy jól sikerült konyha hátfal. A cég valósághű 3D látványtervvel segíti a megfelelő kép kiválasztását, a beépítés pedig nem jár bontással, kosszal, porral, komolyabb előkészülettel vagy átalakítással, így azon sem kell aggódni, hogy romokban hever majd a konyha. A felmérés mindössze egy órát vesz igénybe, a beépítés pedig alig két óra. Dizájn szempontjából a határ a csillagos ég, a cég szinte bármilyen elképzelést meg tud valósítani.

„Bármilyen dekorációt elkészítünk, ami a konyhabútorhoz illik és ami az ügyfél ízléséhez passzol. Nagyon szubjektív megítélés alá tartozik egy-egy dizájn, amit a konyha hátfalhoz választanak, de alapvetően itt sem kell máshogy gondolkodni, mint a csempe választás esetén. Funkcionálisan a két burkolat ugyanazt a feladatot látja el, nem kell túlgondolni a konyha hátfal dekorációnak választását csak azért, mert bármi kerülhet a hátfalra. Egyedibbnél egyedibb dekorációk készülnek, az ügyfelek egyre nehezebben ülnek fel egy-egy divathullámra, ami azért jó, mert így hosszú távon szerethetőbb a termék. Sokan tartanak attól, hogy esetleg megunják a választott képet, de azt szoktuk mondani ügyfeleinknek, hogy ha van valamilyen személyes kötődés a dekorációhoz, vagy a dekoráció illeszkedik a bútor színeihez, hangulatához, akkor évek múltán is nagy szeretettel tekintünk a konyhabútorra, konyha hátfalra” - magyarázta a szakember.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Magyarországon is kapható az év egyik legjobb találmányának titulált okosmobil

A Honor még november elején árulta el, hogy a Honor Magic V3 felkerült a TIME magazin 2024-es, az év legjobb találmányait tartalmazó listájára. A készülék már kapható Magyarországon, ahogy elődje, a szintén kiváló Honor...

Ezeket a filmeket és sorozatokat néztük idén a Maxon

Év vége közeledtével itt az ideje, hogy megnézzük, mely tartalmak érdekelték a hazai nézőket mind a lineáris csatornákon (Discovery, TLC, Investigation Discovery, Eurosport, HGTV), mind pedig streamingen (Max). Az adatok 2024. január 1. és...

Indul az új Star Wars-sorozat

Decemberben ismét elrepülhetünk a messzi-messzi galaxisba, ugyanis újabb sorozattal bővül a Star Wars univerzum. A „Star Wars: Kóbor alakulat” egy csapat gyerek kalandját meséli el, akik biztonságosnak tűnő bolygójukon titokzatos felfedezést tesznek, majd eltévednek...

Az RTL Saleshouse értékesíti januártól a SWEET.TV hirdetési felületeit

Jövő év januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház...

Tovább nőtt a topvezetők aránya a digitális TOP50-ben

Az idén is helycsere történt a digitális szakembereket összegyűjtő rangsorunk élén. Bán Zoltán Net Média Zrt.-vezérigazgató – a tavalyi listavezető – a második helyen végzett, a partizános Gulyás Márton pedig a harmadikról az elsőre...

Összefogott a SkyShowtime és a Magyar Telekom

Európa legújabb streaming-szolgáltatója, a SkyShowtime tovább bővíti szolgáltatás-kínálatát és szórakoztató tartalmai elérhetőségét: az első magyarországi együttműködése keretében egyesíti erőit a Magyar Telekommal, az ország vezető távközlési szolgáltatójával.Először lesz elérhető a SkyShowtime hazánkban TV előfizetéssel...

Szimfónia született Európa mobilhálózati adataiból

A Deutsche Telekom szakértői Európa tíz országának aggregált, anonimizált mobilhálózati adataiból komponáltak zenét a mesterséges intelligencia bevonásával. Az úttörő megoldás nyomán - amelynek előképét tavaly Budapesten alkották meg - Európa fővárosainak sokszínű, mégis összecsengő...

Látványos 3D-kampánnyal erősít a Red Bull

Még megtekinthető a XIX. kerületben az a térhatású digitális plakát, amely a Red Bull Winter Edition idei Jeges áfonya & Vanília termékét hirdeti. Az energiaitalgyártó Magyarországon először jelentkezik nagyszabású, addicionális és innovatív digitális citylight...

Komoly elismerést kapott a K&H jövő gyógyítói díj

A kommunikációs szakma is elismerte a K&H jövő gyógyítói díjat, amely most bronz díjat nyert a Prizma Kreatív PR verseny CSR megoldások kategóriájában. A tavaly indult kezdeményezés célja, hogy elismerje a szívvel-lélekkel gyógyító és...

Hivatalos Binance-csatorna indult a WhatsAppon

A kereskedelmi volumen és felhasználók száma alapján a világ legnagyobb kriptotőzsdéje, a Binance az iparágon belül az elsők között csatlakozik a WhatsApphoz. A több mint 2 milliárd ember által használt üzenetküldő alkalmazásban mostantól egy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Változás az autópálya-matrica vásárlásoknál

Még mindig a heti autópálya-matrica a legkelendőbb, igaz, az áprilisban bevezetett egynapos e-matricát is egyre több autós választja elsősorban a heti és a havi helyett – derül ki a Simple mobilapplikáció idei statisztikájából. Vasárnaptól...

Magyarországon is kapható az év egyik legjobb találmányának titulált okosmobil

A Honor még november elején árulta el, hogy a Honor Magic V3 felkerült a TIME magazin 2024-es, az év legjobb találmányait tartalmazó listájára. A készülék már kapható Magyarországon, ahogy elődje, a szintén kiváló Honor...

Ezeket a filmeket és sorozatokat néztük idén a Maxon

Év vége közeledtével itt az ideje, hogy megnézzük, mely tartalmak érdekelték a hazai nézőket mind a lineáris csatornákon (Discovery, TLC, Investigation Discovery, Eurosport, HGTV), mind pedig streamingen (Max). Az adatok 2024. január 1. és...

Indul az új Star Wars-sorozat

Decemberben ismét elrepülhetünk a messzi-messzi galaxisba, ugyanis újabb sorozattal bővül a Star Wars univerzum. A „Star Wars: Kóbor alakulat” egy csapat gyerek kalandját meséli el, akik biztonságosnak tűnő bolygójukon titokzatos felfedezést tesznek, majd eltévednek...

Az RTL Saleshouse értékesíti januártól a SWEET.TV hirdetési felületeit

Jövő év januárjától a SWEET.TV hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését a magyar piacon az RTL Saleshouse végzi. Az RTL Magyarország már korábban bejelentette az RTL+ új, reklámokkal támogatott előfizetéses verzióját, így tovább bővül a médiakereskedőház...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...