- Hirdetés -

A Nagy Ő és a Sztárbox áll a nézettségi toplisták élén

|

A teljes lakosság körében a TV2-féle társkereső reality, a 18-49 és a 18-59 éveseknél az RTL-es Sztárbox volt a múlt hét legnézettebb műsora. A hetet a 18-49 és a 18-59 éveseknél is nyerte a TV2, de nagyon szoros volt a verseny.

A mögöttünk álló héten a 18-49, valamint a 18-59 éveseknél és főműsoridőben egész kicsi volt a különbség az RTL és a TV2 között. A 18-49 éveseknél csupán 0,1 százalékpontot tett ki a differencia – a TV2 javára (TV2: 13,6%, RTL: 13,5%). A 18-59 éveseknél is nyert a TV2, de itt sem volt nagy a különbség (TV2: 13,9%, RTL: 13,3%). A többi bontásban, tehát teljes napon mindhárom célcsoportnál, illetve főműsoridőben és a teljes lakosságnál ennél kényelmesebb előnnyel végzett az élen a TV2.

Még a kereskedelmi célcsoportra és a főműsoridőre visszatérve, a hétfőtől péntekig terjedő időszak a TV2-é volt. Ez a 18-49 évesekre (TV2: 13%, RTL: 11,6%) és a 18-59 évesekre (TV2: 13,4%, RTL: 11,8%) is igaz volt. A szombat estét a TV2, a vasárnap estét az RTL húzta be.

A komplett portfóliókat nézve a helyzet változatlan. Minden összevetésben a TV2 Csoport számított múlt héten is a piacvezetőnek. Teljes lakosságnál és teljes napon közel 10 százalékpontot tett ki az előnyük (TV2 Csoport: 25,9%, RTL Magyarország: 16,4%). A 18-49 éveseknél és főműsoridőben járt hozzájuk legközelebb a fő konkurens (TV2 Csoport: 26%, RTL Magyarország: 23,2%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 44. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 13,9 17,9 13,6
RTL 13,3 12,5 13,5

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 44. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,4 12,9 10,3
RTL 7,8 7,3 7,9

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,7 25,9 23,1
RTL Magyarország 18,9 16,4 18,7
AMC Networks 5,6 5,1 5,8
MTVA 5,5 9,2 4,7
Paramount Global 4,1 3,5 4,9
Network4 4,1 4,8 2,7
Antenna Entertainment Group 3,2 2,6 3,2
Warner Bros.Discovery 2,3 2,8 2,2

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,2% / 13,4% (16,9% / 15%)
Tények Plusz – 12,7% / 11,7% (14,5% / 13,5%)
Ázsia Expressz – 13,8% / 14,2% (14,4% / 15%)
A Nagy Ő – 14,5% / 14,3% (14,2% / 14,3%)

RTL
Híradó – 18,1% / 16,8% (17,6% / 16,3%)
Fókusz – 13,2% / 13% (14% / 13,8%)
Házasodna a gazda – 11,7% / 11,6% (korábbi héten a Nyerő páros: 15,6% / 16,8%)
Survivor – 8,9% / 8,8% (9,4% / 10,3%)

Az esti hírműsorok terén egész jelentős előnnyel zárta a hetet az RTL Híradó. Az év korábbi részében ennél jóval szorosabb versenyt láthattunk közöttük, illetve többször is a Tények nyerte a heti versenyt, még a 18-49 éveseknél is. (Amúgy a teljes lakosságnál továbbra is vezet a Tények).

A TV2-nek múlt héten nagyon stabil, 14 százalék körüli share-t szállított az Ázsia Expressz és A Nagy Ő is. Az RTL viszont sokat vesztett a Nyerő páros kifutásával, hiszen a Házasodna a gazda a 18-49 éveseknél 5,2 százalékponttal, a 18-59 éveseknél 3,9 százalékponttal hozott gyengébb heti átlagot. Ahogy látható, a Survivornek sem segített sokat ez a helyzet, az átlagos share-jük nem érte el a 10 százalékot.

A szombatnak a TV2 örülhetett jobban. Egy héttel korábban a 18-49 éveseknél még kicsi volt a The Voice és a Dancing with the Stars közötti különbség, bár akkor is az utóbbi vonzott több nézőt. Ehhez képest múlt szombaton egész elhúzott a Dancing. A TV2 táncos műsora ugyanis a 18-49 éveseknél 18 százalékos, a 18-59 éveseknél 17,3 százalékos, a teljes lakosságnál pedig 22,7 százalékos közönségarányt ért el. A The Voice-nál, ugyanennél a három célcsoportnál ezek a számok így néztek ki: 12,1 százalék, 11,7 százalék és 9,9 százalék. Valószínűleg nem ilyen közönségarányok villogtak a vezetőség szemei előtt, amikor megvették a Voice jogait.

Vasárnap azonban egész komolyan visszavágott az RTL. A Sztárbox első része a 18-49 éveseknél 317 ezer nézőt vonzott 20,3 százalékos share mellett. Múlt vasárnap ezt 429 ezerre és 26,8 százalékra tornázták fel. Ebből pedig talán már sejthető, hogy verték az eddig a TV2 szuperfegyverének számító Sztárban sztár leszeket. Utóbbi a 18-49 éveseknél 219 ezer nézőt ültetett a képernyők elé, 14,7 százalékos közönségarány mellett, ami minimálisan több, mint egy héttel korábban, de a Sztárbox ellen ez kevés volt.

Különbség a korábbi héthez képest, hogy akkor a teljes lakosságnál azért nyert a Sztárban sztár leszek. Múlt héten viszont a 4+-os célcsoportnál is erősebbnek bizonyult a Sztárbox. A celebek összecsapását 811 ezren, a TV2 zenei tehetségkutatóját 753 ezren választották.

Azt várhattuk volna, hogy a teljes lakosságnál a Sztárbox, Dancing with the Stars, Sztárban sztár leszek trió valamelyike közül kerül ki a hét legnézettebbje, de nem így lett. A legtöbb nézőt ugyanis a TV2-s Nagy Ő vasárnap estére átpakolt utolsó része vonzotta, amire 888 ezren voltak kíváncsiak. Ezzel megelőzte a 838 ezres Dancinget és a 811 ezres nézőszámú Sztárboxot.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél viszont a Sztárbox végezett a heti műsoros toplista élén. Előbbinél 429 ezer, utóbbinál 546 ezer nézővel. Mindkét nézőszámra igaz, – ahogy a lenti táblázatokból láthatják – hogy még a közelében sem járt más produkció.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBOX RTL 546 176 23,8
FÓKUSZ RTL 373 143 16,4
DANCING WITH THE STARS TV2 334 883 17,3
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 323 538 15,2
A NAGY Ő TV2 323 077 13,9
HÍRADÓ RTL 317 510 15,0
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 301 644 13,3
TÉNYEK TV2 289 808 16,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 270 819 15,0
FORMA-1 M4 SPORT 257 803 11,5

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
A NAGY Ő TV2 888 391 19,7
DANCING WITH THE STARS TV2 838 909 22,7
SZTÁRBOX RTL 811 641 19,3
TÉNYEK TV2 808 267 23,8
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 753 173 19,6
HÍRADÓ RTL 703 893 20,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 692 322 18,0
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 690 165 16,1
FÓKUSZ RTL 623 109 14,0
HÁZASODNA A GAZDA RTL 522 397 13,0

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBOX RTL 429 817 26,8
FÓKUSZ RTL 271 818 17,6
DANCING WITH THE STARS TV2 237 602 18,0
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 219 457 14,7
A NAGY Ő TV2 218 605 13,7
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 213 901 13,7
HÍRADÓ RTL 199 438 19,6
HÁZASODNA A GAZDA RTL 180 161 13,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 174 325 14,1
TÉNYEK TV2 171 946 15,2

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...