- Hirdetés -

Marketingkommunikációs podcast indult

|

Kreatúra címmel marketingkommunikációs podcastot indított két reklámszakember. Hegedűs Pál és Jacsó Péter Tivadar hazai reklámügynökségi vezetők (ld. a bemutatkozásukat keretes írásban) két évtizede a kommunikációs szektorban dolgoznak. Területük visszatérő kérdéseit vitatják meg könnyed hangvételben, példákkal fűszerezve havonta jelentkező műsorukban.

Céljuk, hogy a reklámosokhoz és marketingesekhez a saját nyelvükön szóljanak, de felkeltsék a kezdők érdeklődését is a szakma szépségei iránt.

Eltérő háttértudással és nézőponttal keresik az igazságot és a hallgatót is gondolkodásra, új kérdések felvetésére ösztönzik.

Adásonként fél tucat reklámot mutatnak be és vesznek elemzés alá. Tapasztalatukat az álláspontjaik ütköztetésén keresztül adják át, mert nem hisznek egyetlen csodafegyverben, vagy igazságban, a marketingkommunikáció erejét a kipróbálásban és a folyamatos fejlesztésben látják.

Céljuk, hogy hatékonyabbá tegyék az account-ügyfél együttműködést azáltal, hogy szélesebb kör számára betekintést nyújtanak az ügynökségi hétköznapokba. Ezzel a szakma és a megrendelők is nyernek, mert az eredmény bátrabb kampányokat és jobb értékesítést jelent.

A Kreatúra Podcast havonta jelentkezik friss tartalommal. Az első három epizódjuk már elérhető.

Az első adás bemutatja a brief elméleti hátterét és a gyakorlatból merít pár tipikus hibát. Előfordul, hogy az ügyfelek egyáltalán nem briefelnek. Az sem ritka, hogy a brief félremegy, ebből félreértések lehetnek. Erre jó példa George Bush esete az ausztrálokkal, akik félreértettek egy jóindulatúnak szánt gesztust.

Felvetődik a kérdés, hogy kell-e egyáltalán az ügyfélnek értenie a briefeléshez? Az adásban meglepő eredményre jutnak a műsorvezetők.

A második adás a nyúlás és inspiráció közötti vékony határvonalat térképezi fel. Megmutatja, hogy a két fogalom valójában egymás nélkül nem létezik. Ami bizonyos optikából nyúlás, az más szemszögből a világ legeredetibb ötlete.

Az adásban Picasso, Geszti Péter és Andy Warhol példáján hatására világosodnak meg a műsorvezetők.

A harmadik rész témája a trash reklámok szerepe és hatása. Ebben Kim Kardashiantól a Sziget reklámig magyar és külföldi példákon keresztül mutatják be a trash eredetét, hatását a kultúrára és a marketingkommunikációra.

Jacsó Péter Tivadar

Szenvedélye a digitális média, ezzel foglalkozik 20 éve, mint a Jacsomedia Digitális Ügynökség kreatív vezetője. Szabadidejében gitárjait nyúzza, vagy a futócipőit koptatja.

Dekoratőrként kezdte a pályáját, de hamar rádöbbent, hogy az öntapadós fólia nyáron nyúlik, télen törik, vagyis csak a probléma van vele. Ezért váltott digitális reklámra. Legszívesebben online marketinggel foglalkozik. Szívesen vesz részt digitális termékek vizuális és UX tervezésében. Emellett a folyamatok kidolgozása és optimalizálása is izgalmas kihívást jelent a számára.

Szeretné megosztani a tapasztalatait, hogy lerövidítse mások fejlődését. Ehhez a podcast jó csatorna, egyben egy olyan terület, amiben kihívást és fejlődési lehetőség van.

Ezt a podcastet olyanoknak ajánlja, akik akár ügyfél oldalon, akár produkciós szakemberként érintettek a marketing és kreatív fejlesztésekben. Ehhez andak adásról-adásra inspirációt és új ismereteket.

Hegedűs Pál

a Brandventure reklámügynökség vezetője, közgazdász, az ütős reklámok megszállottja. Civilben 2 gyermekes apuka fél tucat hobbival a vinyl lemezektől a gasztronómián át a squashig.

A külkeren végzett reklám szakirányon. Nagy hatással voltak rám Harsányi Dávid órái, ahova külsősöket is hívott előadni. Innen eredezteti a lelkesedésem a reklámok iránt.

Ügyfél oldalon marketingesként kezdett el dolgozni, több multinál megfordult az Unilevertől a l’Oréalig. Az elmúlt évtizedet reklámügynökség-vezetéssel töltötte.

Erős gyártási fókusszal rendelkezik, szakterülete az iroda dekor, üzletberendezés és a POS fejlesztés. Foglalkozik marketingstratégiával, és hatásmechanizmus elemzéssel.

24 órában ontja magából a reklámsztorikat, ezért a podcast egy organikus médium ennek kicsatornázására. Imádja a frappáns, meglepő történeteket. A reklámvilág erre épül. Ezekből mutatja be a legjobbakat az adásban.

Pál szerint azoknak lehet hasznos a műsoruk, akiket érdekel a kreatív munka és szeretnének belesni a színfalak mögé. Tágabb értelemben véve mindenkinek, aki szereti a reklámokat és azoknak is, aki nem, mert mindkét tábor talál muníciót az érveihez.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre beindulhat az építőipar

Nehéz helyzetbe került idén is az építőipar, ahol a szakértők szerint 15-20 százalékos visszaesés is tapasztalható volt. Az iparág lendülete évekkel ezelőtt megtorpant, jövőre azonban fellendülés várható, amelynek az előszele már tavasszal érezhető lesz.Az...

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....

Új hirdetési lehetőség a márkáknak, gamerek millióihoz juthatnak el

Egyedülálló, interaktív hirdetési lehetőségeket hoz az élő gaming streaming világába Magyarországon a Publicis Groupe Hungary és az inStreamly platform együttműködése. A megállapodásnak köszönhetően az ország legnagyobb kreatív, média és digitális ügynökségének ügyfelei élő adásba...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...