Kim Kardashian szemetese, a Sziget-reklám Janklovics Péterrel, Klapka György és az arany, Kapa és Pepe, valamint Kasza Tibi autómatricája egyaránt szóba kerül a KreaTúra podcastjában. A trash reklámokat vizsgáló adás már a harmadik epizód a magyar reklámszakemberek által a szakmának és laikusoknak indított adásban.
Miközben magyar és külföldi példákon keresztül bemutatják a trash eredetét és hatásmechanizmusát, a kultúrára és a marketingkommunikációra gyakorolt hatását is elemzik. A két műsorvezető Hegedűs Pál és Jacsó Péter Tivadar eltérő háttértudással és nézőponttal keresik az igazságot és a hallgatót is gondolkodásra, új kérdések felvetésére ösztönzik. Két évtizede dolgoznak a kommunikációs szektorban. Területük visszatérő kérdéseit vitatják meg könnyed hangvételben, példákkal fűszerezve havonta jelentkező műsorukban.
Céljuk, hogy a reklámosokhoz és marketingesekhez a saját nyelvükön szóljanak, de felkeltsék a kezdők érdeklődését is a szakma szépségei iránt. Ehhez adásonként fél tucat reklámot mutatnak be.
Az ügyfél-account párbeszéd hatékonyabbá tételén dolgoznak azáltal, hogy szélesebb kör számára betekintést nyújtanak az ügynökségi hétköznapokba. Ezzel a szakma és a megrendelők is nyernek, mert az eredmény bátrabb kampányokat és jobb értékesítést jelent.
Az első adás bemutatja a brief elméleti hátterét és a gyakorlatból merít pár tipikus hibát. Előfordul, hogy az ügyfelek egyáltalán nem briefelnek. Az sem ritka, hogy a brief félremegy, ebből félreértések lehetnek. Erre jó példa George Bush esete az ausztrálokkal, akik félreértettek egy jóindulatúnak szánt gesztust.
A Kreatúra Podcast havonta jelentkezik friss tartalommal.