- Hirdetés -

Nézett műsor a Sztárbox, de a hetet így is a TV2 nyerte

|

A TV2 egy hangyányit még növelte is az előnyét a 18-49 és a 18-59 éveseknél az RTL-hez képest. A Sztárbox a kereskedelmi célcsoportnál a hét legnézettebb műsora volt, pedig a Sztárban sztár leszek is erősödött.

A mögöttünk álló 45. héten összességében egész hasonlóan alakult az RTL és a TV2 közötti nézettségi verseny, mint a 44. héten. Két hete a 18-49 éveseknél, főműsoridőben 0,1 százalékponttal, a 18-59 éveseknél 0,6 százalékponttal nyert a TV2. Múlt héten ugyanennél a két célcsoportnál a TV2 0,2 százalékpontnyi, illetve 0,8 százalékpontnyi előnnyel végzett az élen. Minden más bontásban (teljes napon, illetve főműsoridőben a teljes lakosságnál) is a TV2 győzött, de az előbbieknél jelentősebb előnnyel.

Múlt héten a 18-49 éveseknél, főműsoridőben a hétfőtől péntekig terjedő időszakot a TV2 nyerte (TV2: 13,6%, RTL: 12,5%), és hasonló volt a helyzet a 18-59 éveseknél (TV2: 13,7%, RTL: 12,6%). Szombat este a TV2, a vasárnapi főműsoridőben pedig az RTL ért el magasabb közönségarányt.

Teljes portfóliók terén változatlanul a TV2 Csoport áll az élen. Minden fontos célcsoportnál vezetnek. A TV2 Csoport és az RTL Magyarország után a harmadik legerősebb szereplő – teljes napon – a 18-49 és a 18-59 éveseknél az AMC Networks, a teljes lakosságnál az MTVA volt.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 45. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,1 17,7 13,6
RTL 13,3 12,7 13,4

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 45. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,7 13,3 10,4
RTL 8,4 7,8 8,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,2 26,5 23,2
RTL Magyarország 18,9 16,6 18,7
AMC Networks 6,1 5,5 6,0
MTVA 5,2 9,3 4,5
Network4 4,5 5,2 3,3
Paramount Global 4,2 3,3 5,1
Antenna Entertainment Group 2,9 2,4 2,8
Warner Bros.Discovery 2,3 2,8 2,1

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,7% / 13,6% (15,2% / 13,4%)
Tények Plusz – 13,3% / 12,4% (12,7% / 11,7%)
Ázsia Expressz – 14,6% / 15,1% (13,8% / 14,2%)
Párharc – 11,7% / 12,3% (a korábbi héten A Nagy Ő: 14,5% / 14,3%)

RTL
Híradó – 16,9% / 15,8% (18,1% / 16,8%)
Fókusz – 13,3% / 13,6% (13,2% / 13%)
Házasodna a gazda – 12,6% / 12,7% (11,7% / 11,6%)
Survivor – 9,8% / 9,7% (8,9% / 8,8%)

Az RTL Híradó ismét jobb heti átlagot hozott össze, mint a Tények – a 18-49 és a 18-59 éveseknél is. Az RTL-en a Házasodna a gazda kicsit erősödött a korábbi héthez képest, de ez igaz volt a TV2-s Ázsia Expresszre is, így az utóbbi nyerte az idősávot. A Nagy Ő-nél gyengébb eredménnyel kezdett a Párharc, de még ez is elég volt ahhoz, hogy verjék a Survivort.

Szombaton a Dancing with the Stars magasabb közönségarányokat szállított, mint a The Voice. Ez minden célcsoportra érvényes volt. A 18-49 éveseknél 13,5% vs. 10,4%, a 18-59 éveseknél 14,6% vs. 10,2%, a teljes lakosságnál 21,4% vs. 9,4% arányban nyert a Dancing with the Stars. A teljes lakosságnál különösen erős a TV2 táncos műsora.

A 44. héten az RTL-es Sztárbox egész jelentős előnnyel verte a TV2-s Sztárban sztár leszeket. Múlt héten a korábbinál kisebb fölénnyel, de a 18-49 és 18-59 éveseknél ismét nyert a Sztárbox, a teljes lakosságnál viszont több nézőt vonzott a Sztárban sztár leszek.

A Sztárban sztár leszek nézőszáma a 18-49 éveseknél 219 ezerről 240 ezerre nőtt, a 18-59 éveseknél 323 ezerről 382 ezerre erősítettek a múlt héten. A teljes lakosságnál pedig 753 ezerről 867 ezerre emelkedett a nézőszámuk.

A Sztárbox a 18-49 éveseknél a 44. heti 429 ezer helyett 357 ezres nézettséget hozott össze. A 18-59 éveseknél a korábbi 546 ezer után 482 ezer, a teljes lakosságnál 811 ezer után 708 ezer volt a nézőszámuk.

A Sztárbox esetében a 18-49 és a 18-59 éveseknél még ezek a csökkent nézőszámok is elegendőek voltak arra, hogy kényelmes előnnyel vezessék a heti nézettségi toplistát. A 18-49 éveseknél például az utánuk következő Sztárban sztár leszek 116 ezerrel produkált alacsonyabb nézettséget.

A teljes lakosságnál azonban egész más a helyzet, ott listavezető lett a 867 ezres nézőszámú Sztárban sztár leszek. A 4+-os célcsoportnál a Sztárbox a heti műsoros toplista hatodik helyén végzett (708 ezer néző), a hétfői RTL Híradó is előttük járt (715 ezer néző).

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBOX RTL 482 771 21,3
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 382 744 16,9
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 331 306 16,2
HÍRADÓ RTL 323 253 20,5
TÉNYEK TV2 317 209 16,1
DANCING WITH THE STARS TV2 292 520 14,6
FÓKUSZ RTL 290 600 13,1
HÁZASODNA A GAZDA RTL 279 810 13,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 257 655 15,0
THE VOICE RTL 211 804 10,2

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 867 483 20,9
TÉNYEK TV2 846 614 21,4
DANCING WITH THE STARS TV2 812 056 21,4
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 719 587 17,7
HÍRADÓ RTL 715 220 20,6
SZTÁRBOX RTL 708 962 17,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 682 519 18,3
HÁZASODNA A GAZDA RTL 523 495 13,0
FÓKUSZ RTL 491 747 12,7
AZ ARANYIFJÚ TV2 472 023 18,1

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBOX RTL 357 586 22,9
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 240 897 15,5
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 235 253 16,6
HÁZASODNA A GAZDA RTL 198 416 13,6
HÍRADÓ RTL 192 876 18,4
DANCING WITH THE STARS TV2 189 411 13,5
FÓKUSZ RTL 179 712 14,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 169 610 14,9
TÉNYEK TV2 167 572 12,9
THE VOICE RTL 150 528 10,4

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...