- Hirdetés -

Black Friday – kiderült, mennyit költenénk idén

|

Az idei Black Friday kampányokon vásárlást tervezők több mint fele 30 ezer és 100 ezer forint közötti összeget költene – derül ki az eMAG kutatásából. A hazai e-kereskedelmi piac legnagyobb szereplője november 17-én tartja az akciós napot, amelyen több mint 700 ezer termék lesz elérhető az éves legjobb áron, összesen mintegy négymilliárd forint értékű kedvezménnyel.

Az eMAG megbízásából készült friss, reprezentatív felmérés szerint a Black Fridayt ismerő magyarok döntő többsége (69,9%) online áruházakban tervez akciós ajánlatokat keresni. Ha Black Friday akciókról van szó, a magyarok számára az eMAG az első számú opció, amelyet a legtöbben (37,1%) vesznek figyelembe.

A felmérés eredményei szerint az idei Black Friday kampányokon vásárolni szándékozók több mint fele 30 és 100 ezer forint közötti összeget tervez költeni, míg a felhasználók közel egyötöde ennél is többet, százezer és kétszázhúszezer forint közötti összeget szán erre.

A tavalyi magas arányt megtartva a ruházati kategória továbbra is a magyarok fekete pénteki vásárlási listájának élén áll. Ezt követi az elektronikai termékek és autós kiegészítők kategóriája, amely 2023-ban megelőzik a háztartási kisgépeket. A cipő továbbra is a harmadik legnépszerűbb Black Friday termékkategória maradt. Az idei válaszok az okoseszközök iránti érdeklődés növekedését mutatják, míg a divatkiegészítők és a mosógépek esetében a tavalyi csúcs után most csökkenés tapasztalható.

A fenti preferenciákhoz igazodva szervezi idén november 17-én zajló Black Friday-át az eMAG több mint egymillió akciós ajánlattal. Az akciós napon a társaság 200 ezer darab ruhát és divatkiegészítőt, hasonló mennyiségű játékot, baba-mama terméket, lakásfelszerelést és kerti kiegészítőt kínál majd árengedménnyel. Az eMAG 4 milliárd forint összértékű kedvezményt kínál majd fekete péntekén, és tíz termékből hét az év legalacsonyabb árán lesz elérhető.

A jövő évi párizsi olimpiát tökéletes minőségben élvezni vágyókat 20 ezer darab akciós televízió várja, IT-kiegészítőból és laptopból 30 ezret, okostelefonból és egyéb kütyüből 100 ezer darabot áraz le ezen a napon az eMAG. Az energiatakarékosságból új háztartási nagygépre vágyók 50 ezer fekete pénteki árú hűtőszekrény és mosógép közül válogathatnak majd, míg háztartási kisgépből 100 ezer darab lesz akciós.

A 2023-as Black Friday kapcsán jelentős előrelépés az eMAG számára, hogy a vállalat több hónapos próbaüzemet követően felavatta új, korszerű, 117 ezer négyzetméteres logisztikai központját Dunaharasztiban. Ennek belsejében algoritmusvezérelt futószalag, automata szortírozógép, és a csomagok elhelyezkedését vizsgáló szenzorok ezrei teszik a korábbinál jóval hatékonyabbá a rendelések kiszolgálását. Az élesben az idei Black Fridayen debütáló rendszert az eMAG november 13-i exkluzív sajtóbejárásán mutatta be a nyilvánosságnak.

A Black Friday rendelések kiszállítását idén december 1-ig vállalja a társaság, idén pedig tavaly ilyenkorhoz képest százzal több, jelenleg hétszáz helyszínen működő easybox csomagautomatában való átvétel lesz a legkedvezőbb kiszállítási mód.

„A Marketplace eladók idén fontos szerepet játszanak az eMAG Black Friday kampányában, számuk megközelíti a 11 ezret. Részvételük a fekete pénteki kampányunkban jelentős növekedést eredményezhet eladásaikban, ezért támogatjuk az eladókat magasabb jutalék-visszatérítéssel az általuk nyújtott nagyobb kedvezményekért. Az eladók bevonásával az eMAG kínálata idén közel 9,8 millió termékre bővült, mely révén a vásárlókat érdeklő termékkategóriák száma is nőtt. A Dunaharasztiban létesített új, high-tech logisztikai központunk 40 milliárd forintot beruházással valósult meg: az a létesítmény nem csupán a Black Friday-es rendelések teljesítését segíti, hanem biztosítja számunkra a megfelelő kapacitást a következő évekre is, hogy magas színvonalú szolgáltatásokat nyújthassunk magyar ügyfeleinknek” - mondta el Daniel Spiridon, az eMAG Magyarország ügyvezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...