- Hirdetés -

Jótékony akcióban a Tesco

|

November 17. és 19. között 154 Tesco áruházban gyűjtik a Magyar Élelmiszerbank Egyesület önkéntesei a vásárlók által felajánlott tartós élelmiszert, melyek az üzletek környékén élő nehézsorsú emberekhez jutnak majd el. Az áruházlánc az Élelmiszerbank partnereként ezúttal már 14. alkalommal csatlakozott a hosszú évek óta rendszeresen megrendezett jótékonysági kezdeményezéshez, és most is az áruházakban felajánlott termékek értékének 20 százalékával megegyező összeggel támogatja a szervezet működését. A Tesco idén a november 30-ig elérhető online adománykuponok értékesítésén túl 10 áruházában előre összekészített adománycsomagokkal teszi könnyebbé a jótékonykodást, valamint 19 Tesco áruházból a Wolton keresztül is lehet adományozni.

Pénteken indul a Magyar Élelmiszerbank Egyesület hétvégi karácsonyi élelmiszergyűjtő-akciója, amely 2006 óta a szolidaritás és az összefogás egyik legnagyobb hazai eseményévé nőtte ki magát. A november 19-ig tartó jótékonysági kezdeményezéshez az elmúlt évek gyakorlatának megfelelően a Tesco is csatlakozott.

„A karácsony közeledtével arra biztatjuk vásárlóinkat, hogy a hétvégi bevásárlás során gondoljanak azokra a nehéz helyzetben lévő családokra is, akiknek az asztalára az ünnepekkor sem jut elegendő étel. Tisztában vagyunk vele, hogy a jelenlegi inflációs környezet mindenkit spórolásra késztet, közösen összefogva azonban már egy-egy zacskó rizs, üveg szósz, doboz keksz vagy konzerv vásárlásával is sokat segíthetünk a rászorulóknak. Szeretnénk minél inkább megkönnyíteni a jótékony vásárlók dolgát, ezért idén összekészített ajándékcsomaggal is készültünk, valamint az immár megszokott online adománykuponok mellett 19 üzletünkből a Wolton keresztül is elérhetővé tettük az adományozás lehetőségét. Bízunk benne, hogy minél többen fognak adakozni, mi pedig az áruházakban felajánlott termékek értékének 20 százalékával megegyező összeggel idén is kiegészítjük az adományokat” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.

A vásárlók országszerte 154 Tesco áruházban adhatják át a tartósélelmiszer-adományokat az Élelmiszerbank zöld mellényt viselő önkénteseinek a kasszák közelében kijelölt gyűjtőpontokon november 17. és 19. között. A rászorulók számára a készétel konzervek, a rizs, a tészta és a hozzájuk passzoló szószok, a liszt, a bébiétel, az étolaj, a tartós tej és az édességek jelentik a legnagyobb segítséget, illetve bármilyen hűtést nem igénylő élelmiszer. 10 Tesco áruházban idén előre összekészített adománycsomagok is kaphatók, amelyek egy négyfős család vacsorájának hozzávalóit tartalmazzák.

Emellett lehetőség van online adományozásra is november 30-ig a Tesco Otthonról felületén, ahol négy különböző méretű és értékű adománycsomag közül lehet választani 1000, 2000, 3000 és 5000 forint értékben néhány kattintással. 19 Tesco áruházból továbbá a Wolton keresztüli megrendeléssel egyidejűleg tudnak adományozni a vásárlók.

„Az Élelmiszerbanknál idén szokatlanul hamar, már jóval a fűtési szezon előtt meredeken nőni kezdett a segítségkérések száma. Ezek között különösen aggasztó a többgyermekes családok, az egyszülős háztartások és az idős emberek magas aránya. A Magyar Élelmiszerbank Egyesület „etikus adománygyűjtő szervezet” minősítéssel rendelkezik, így a felajánlók biztosak lehetnek benne, hogy a segítségük tényleg azokhoz kerül, akiknek a leginkább szükségük van rá. Tavaly ilyenkor 93 tonna tartós élelmiszer gyűlt össze a Tesco áruházakban, ami közel 224 ezer adag ételnek felel meg. Bízunk benne, hogy a háromnapos összefogás nyomán idén is jelentős mennyiségű adománnyal tudjuk enyhíteni az élelmezési problémákat és szebbé tenni a nehézsorsú emberek ünnepét” – mondta Cseh Balázs, az Élelmiszerbank elnöke.

A vásárlók az adományaikkal közvetlenül a környezetükben élő nehéz sorsú embereket támogathatják. Az összegyűjtött élelmiszereket az Élelmiszerbank az egyes áruházak környékén működő karitatív szervezetek közreműködésével juttatja el a nélkülözőkhöz az ünnepeket megelőző időszakban, illetve a leghidegebb januári hetekben. Az adományokból főként időseket, nagycsaládosokat, családsegítő szolgálatok és gyermekotthonok ellátottjait, fogyatékkal élő embereket, hajléktalanokat és az ország legelmaradottabb településein lakókat segítik majd.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...