- Hirdetés -

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

|

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő szerint. A cég vezérigazgatója a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt a Client Portal fejlesztéséről és arról is, hogyan hathat majd a piacra.

- A Client Portal megoldásotok jelentősen felgyorsítja és leegyszerűsíti a kommunikációt, valamint a kampányok kezelését. Honnan jött az ötlet, hogy létrehozzatok egy ilyen felületet?

- Az ötlet – vagy sokkal inkább tudnám ezt egy belső igénynek nevezni – adott volt azok után, hogy bevezettük a saját fejlesztésű ügynökségi szoftverünket lassan két éve. Az influencer marketplace termékünk nagyon hasznos volt 2016 és 2019 között, de ahogy egyre nagyobb figyelmet és büdzséket kapott az iparág, úgy mi is igyekeztünk haladni a legújabb, globálisan elérhető techintegrációs lehetőségekkel is. Ez teremtett egy influenszer- és talent management ügynökségre tervezett ügyviteli rendszert. Annyira sikerült standardizálni és automatizálni az ügynökségi működést, hogy a médiatervezés mellett a kampánymenedzsment, a pénzügyi tervezés, az automatikus szerződésgenerálás, az CRM, a dokumentumkezelés, az account és a talent manager csapat teljesítménymutatói, az e-mail-fiók és a céges felhőintegráció is része a szoftverünknek. Az egész egy plug and play megközelítéssel működik, bármilyen e-mail, felhő, e-sign, adatbázis, banki szolgáltató rendszerét hozzá tudjuk csatolni a rendszerünkhöz. Amikor láttuk, hogy egy 6-7 fős talent/account manager csapat el tud vinni egy naptári évben 576 kampányt 1,8 milliárd forint értékben, akkor egyértelművé vált, hogy ezt a hatékony és transzparens működési modellt minden ügyfelünk irányába ki kell terjesztenünk. Elképesztő nyugalom menedzsmentszinten, hogy kinyitom a laptopom, és a több mint félezer kampány valamelyikébe bármikor bele tudok kattintani, és látom, hogy állnak a tartalmak, a számlák kiegyenlítettsége, a szerződések státusza, valós időben közösségi platformokra linkelő performance riportot tudok letölteni Excelben vagy PPT-ben, és mindehhez egyetlen pénzügyi munkatárs dolgozik a cégben. Az 576, összértékben több mint 1,8 milliárd forintot meghaladó kampányvolumenhez a 12 hónap alatt tartozott több mint 1700 szerződés, ami automatikusan generálódott a kampányinputok alapján, és ehhez jön több mint 1300 számla. Még egyszer tehát: 6-7 account/talent manager és 1 pénzügyes kezeli ezt a rendszer használatával, a jelszavunk a hatékonyság és a transzparencia. Látom, hogy egy account manager az általam kiválasztott időszakban hány media plant csinált és milyen értékben küldött ki, milyen az elfogadottsági aránya, mekkora gross margint termel kampányonként és influenszerenként, hány kampánya van és milyen státuszban (closed, active), ki hány ügyféllel (márka, ügynökség, influenszer) dolgozik, mekkora árbevételrész tartozik hozzá, mennyi nyitott feladata van. Egyszóval anélkül, hogy találkoznék valakivel, vagy felhívnék bárkit, kinyitom a laptopom, és médiatervre, kampányra, munkatársra lebontva látom, hogy mi történik a cégünkben. Pontosan ugyanezt a transzparenciát és kényelmet fogjuk biztosítani együttműködésünk során kivétel nélkül minden egyes ügyfelünk számára.

- Mi jelentette a legnagyobb kihívást a fejlesztés során?

- Hogy „lábbal” tudjuk csinálgatni, amolyan szorgalmi feladatként, miközben a 2023-ra kitűzött fontosabb nemzetközi és hazai céljaink nem sérülnek miatta. De a csapat fantasztikus volt, mert ezt főleg munka előtt és után csinálták önszorgalomból, a legtöbbet a talentüzletág-vezetőnk, Bozsik Dóra foglalkozott vele. Neki kellett a legjobban átlátni, hogyan tud egy ilyen felületet beilleszteni a működésünkbe már az ajánlatadási szakasztól.

- Véleményed szerint mi a legnagyobb előnye a Client Portalnak?

- Ugyanaz, mint a saját ügynökségi szoftverünkké: egy zárt end to end felület, ahol minden adatpont, dokumentum, információ, riport egyszerre, valós időben elérhető. Minden visszakövethető, minden „kattintás” logolva van, minden ajánlat, az azokra adott kommentek, azok különböző verziói, az összes futó és már lezárult kampány, az összes valaha volt ügyfél számára készült influenszertartalom insightokkal együtt egy helyen, bármikor lekérhető riportinggal. Időt és energiát fogunk spórolni az ügyfeleinknek úgy, hogy közben soha többet nem kell a gépén „rendrakással” foglalkoznia, mert mindent tárolunk, vizualizálunk, illetve mindent le tud innen tölteni, a felületen elérhető összes adatot, dokumentumot, képet, insightot egy mapparendszerbe rendezett ZIP-fájlban is akár. Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás. Ez olyan transzparenciát hoz, ami kellően motivál minket, hogy mindig minden naprakész legyen, mert nem lesz pár óra „laufunk”, hogy egy „Sziasztok! Hogy áll a kampány, küldjetek róla egy rövid statust kérlek”-re levegőfestéssel válaszoljunk. Bejelentkezik az ügyfél, és ott lesz minden fehéren-feketén. Szeretjük az ilyen típusú, hatékonyságot boostoló, konstruktív nyomást. Én úgy gondolom, hogy a digitális marketingen belül minden egyes ügynökségnek úgy kell majd dolgoznia az ügyfeleivel, mint egy nyitott könyv.

- A tervek szerint mikor élesedik a felület, milyen feladatokat kell még addig elvégeznetek?

- November 13-tól meghívással néhány ügyfél még az idén használatba veheti a felületét, de 2024 januárjától indul a hivatalos üzem.

- Véleményed szerint hogyan hat majd a piacra ez a megoldás, mennyire mozgatja meg a riválisokat, esetleg számoltok azzal, hogy megpróbálják másolni?

- Reményeink szerint az ügyfeleinkben ez egy addicionális bizalmi tényező lehet. Egy ok arra, hogy semmiképpen ne gondolkodjanak más partnerben a hazai piacon még akkor sem, ha nem a saját, kizárólagos talentportfóliónkkal szeretnének dolgozni. Ha a definíció szerinti versenytársakat nézem, akkor mind kampányvolumenben, mind fejlesztői erőforrásban talán kicsit messzebb vannak attól az elkötelezettségtől, hogy egy általunk már második éve használt rendszert építhessenek maguknak a közeljövőben. Illetve nem gondolom, hogy ilyen szintű hatékonyság és transzparencia megteremthető lenne azoknál a cégeknél, amelyek a mai napig többnyire mindent Excelben, e-mailben, kézzel csinálnak. Az a működés soha nem lesz valós idejű, azonban a piac, valamint az ügyfelek türelme és elvárása a globális technológiai lehetőségek ívét követi. Ha lesz olyan megoldás, amit azonnal, e-mail-váltás vagy telefonhívás nélkül lát, és az neki időt, energiát spórol, miközben legalább akkora vagy nagyobb értéket teremt az együttműködés, egészen biztos, hogy nem fognak azon gondolkodni, hogy kivel dolgozzanak. Egyszerűen a mesterséges intelligencia és az egyéb kombinálható business intelligence infrastruktúrák mai fejlettsége által megszületett a hatékony, átlátható és valós idejű működés iránti igény. Amikor azt mondom, hatékonyság, akkor a pénzre gondolok mind nálunk, mind pedig az ügyfeleknél. A transzparencia pedig biztosítja a kölcsönös tiszteleten alapuló megbízható együttműködéseket mindkét fél részére.

 

Az interjú teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...