- Hirdetés -

Különleges étterem nyílt az ország legmagasabb épületének tetején

|

November 22-én megnyitott az ország legmagasabb épületének tetején a VIRTU Restaurant. A MOL Campus 28. emeletén található ez a top gasztronómiai élménypont, mely nemcsak elhelyezkedésében és megjelenésében tör a legmagasabb szintre, hanem a hazai és regionális konyha legjavát kínálja vendégeinek, kiváló minőségben.

A 150 férőhelyes fine service étterem egy látvány-felvonóval közelíthető meg a MOL Campus Visitor Centerből vagy az utcaszinti külön bejárattól. A VIRTU Restaurant több szolgáltatással is várja a vendégeket: Csodálhatjuk a páratlan panorámát hatalmas üvegfal mögül egy lounge hangulatú részből kávé, frissítők és sütemény fogyasztása közben. Odaülhetünk a monumentális kék-zöld márvány pulthoz az egész város fölött, és menő koktélt szürcsölhetünk. Az á la carte ebéd és vacsora elegáns, mégis közérthető módon mutatja be a regionális gasztro-kultúrát igazi közönségkedvenceket felvonultatva. Az éttermi rész egy nyitott és több szeparálható vendégtérből áll. Ideális lokáció ez családi vagy céges ünnepi pillanatok megéléséhez. 6-8 főtől 150 főig tud a VIRTU csapata testreszabni és nagyon személyessé tenni tereket és étel-ital kínálatot.

A VIRTU Restaurant a visszatérő ügyfeleket törzsvendégként köszönti, és igyekszik számukra az angol privát klubokhoz hasonló kiemelt szolgáltatásokat biztosítani egy csak számukra fenntartott belső térben.

A gasztronómiai koncepció és igyekezet a magyar konyha és vendéglátás ideális jövőképét vetíti elénk: itt minden elemében jelen van az a potenciál, mely hazánkban és a régióban rejlik. Kiemelhető a klasszikus ízekből álló menü, a széles borválaszték, a környező országok kultúrájának tisztelete, az elegancia és az inspiráló fine-service koncepció.

A VIRTU Restaurant konyháját a 26 éves Lendvai Levente vezeti, aki az Arany Kaviár étteremből érkezett a MOL Campus torony tetejére:

„Azt adjuk, ami a miénk és ami szerethető, mindezt olyan színvonalon, ami vonzóvá tesz minket. Közép-kelet Európa regionális ízeit és ételeit mutatjuk be, amibe beletartozik hazánk után Ausztria, Lengyelország, Szlovákia, Csehország, Románia, Horvátország is. Remek alapanyagok és kitűnő ételek jellemzik ezt a térséget. A trendet, miszerint helyi alapanyagokat használunk és 50 kilométerről hozunk mindent, egy kicsit kiterjesztettük és a régió jellemző ételeiben gondolkodunk, ami lehet akár a bécsi szelet, a krumplis tészta, a smarni, a császármorzsa vagy a káposztaleves is. Ez utóbbi például ebben a régióban mindenhol megtalálható kisebb-nagyobb változtatásokkal. Természetesen megmutatjuk erdeink nagy vadjait is különböző kultúrák tolmácsolásában. Budapesten nem nyílt még étterem a 28-ik emeleten - ez a kilátás sok mindent meghatároz, és felénk is magas elvárásokat közvetít. Ez nem egy fine dining étterem, szeretjük amikor a vendég a saját ritmusában tud elmerülni az á la carte kínálatunkban, és minden korosztály megtalálja a saját élményét nálunk. Nyitottak és sokszínűek vagyunk, mint maga a város alattunk. Azt azért ígérhetem, hogy kiemelten elegáns szervizt nyújtunk. Az ételek megjelenésükben, tálalásukban mindenképpen ezt az emelkedettséget tükrözik” – mesél terveiről az ifjú séf.

„Amit mi nyújtunk, ezek az otthon és a szeretet ízei, melyek egy pici melegséget hoznak az életünkbe. Nekem az évek folyamán nagyon sok ötletem gyűlt össze, úgy érzem, hogy ezen a helyen ezeket meg tudom valósítani. Úgy találtunk egymásra, a VIRTU-koncepció, az én eddigi munkám és a teljes vendéglátó csapat, ami számomra mesébe illő. Nincs olyan elvárás, hogy megfeleljünk a budapesti gasztro-trendnek - bátor lenne azt mondani, hogy inkább mi szeretnénk alakítani azt?”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...