A Kreatív magazin szakmai zsűrije ezüst Prizma-díjjal értékelte a K&H fenntarthatósági indexét és a hozzá kapcsolódó kommunikációs tevékenységet, amely hatékonyan és társadalmilag felelősen alkalmazza az adat- és kutatásalapú PR-eszközöket.
A hazai PR-, reklám- és médiaipar magazinja, a Kreatív tizenötödik alkalommal rendezte meg a Prizma Kreatív versenyét, amelynek célja a hazai public relations szakma kiemelt kommunikációs szerepének megerősítése, tudatosítása, láthatóvá tétele. Az ügynökségi és az ügyféloldalt egyaránt képviselő zsűri a PR-tevékenységhez kapcsolódó eszközök kategóriájában ezüst Prizma-díjban részesítette a K&H-t a K&H fenntarthatósági index kidolgozásáért és kivitelezéséért.
A klímaváltozás elleni harc egyik kulcskérdése, hogy a vállalatok mennyire helyezik stratégiájuk középpontjába környezettudatosságot; mennyire vannak tisztában a környezeti erőforrások igénybevételében élen járó iparágak és szolgáltatók saját tevékenységük környezetterhelésével, valamint azokkal az eszközökkel, amelyekkel ezt csökkenthetik. Mindezekre keresi a választ a K&H fenntarthatósági indexe: 2022 eleje óta félévente készít átfogó és reprezentatív felmérést a magyarországi közepes és nagyvállalatok körében a fenntarthatóság témakörében. A felmérés adataiból képezik a K&H fenntarthatósági indexet, amelynek alakulását és az azt megalapozó kutatás eredményeit a Bank sajtóbeszélgetések keretében rendszeresen ismerteti és több sajtóközlemény formájában alaposan feldolgozza. Ez a megoldás szerves részét képezi a K&H fenntarthatóság iránti elkötelezettségét formáló, integrált fenntarthatósági tematikájú kommunikációs tevékenységének.
Kutatásra alapozott tájékoztatás
„A K&H fenntarthatósági index adat- és kutatásalapú PR-megoldás, amely képet ad a magyar közepes- és nagyvállalatok vezetőinek fenntarthatósági attitűdjéről és felkészültségének időbeni változásáról” – hangsúlyozta Horváth-Magyary Voljč Nóra, az év fenntarthatósági bankjának, a K&H-nak kommunikációs vezetője. A K&H fenntarthatósági index képet ad a magyar közepes- és nagyvállalatok vezetőinek attitűdjéről és felkészültségének időbeni változásáról. A trendek ismertetése tájékoztatja a nagyközönséget, amire szervesen ráépül a Bank tájékoztató munkája, amely ügyféltalálkozók keretében is igyekszik segíteni a vállalatok felkészülését a zöld átmenetre.