- Hirdetés -

Humoros karácsonyi reklámfilmmel rukkolt elő a MediaMarkt

|

A digitális kor generációk közti feszültsége szolgáltatja a témáját a MediaMarkt karácsonyi filmjének. A történet főszereplője egy fiatal lány, aki hazaérkezik karácsonyra, de ahelyett, hogy élvezné az ünnepi hangulatot és a szeretteivel töltött időt, a család minden tagja valamilyen kütyü beállításával, használatával kapcsolatos kérdésekkel nyaggatja.

„Úgy várnak rám már otthon​, Mert ugye majd ezt is megoldom...”

Csendül fel a MediaMarkt karácsonyi kisfilmjének magyar dalváltozata, ami már előre vetíti, hogy hiába az ünnepek, karácsonykor nem a kikapcsolódásra és az együtt töltött percekre számít a főhős, hanem csupa megoldandó feladatra. Feladatra, amit a technológia okos fejlesztéseinek megfejtései adnak, főleg az idősebb generáció számára. Minden családban megvan az a bizonyos megoldó ember, akit a családtagok rendre megtalálnak a technikai problémáikkal. Ezt a – MediaMarkt szempontjából releváns – felismerést kapcsolja össze a történet a márka szerepével ebben a könnyed és humoros hangulatú filmben, amelynek középpontjában a technológia van. A reklám üzenete egyértelmű és lényegretörő: Gondoskodjon a családjáról. Mi gondoskodunk a technológiáról. Fedezze fel műszaki szolgáltatásainkat még az ünnepek előtt!​

„A karácsonyi reklám alapja egy olyan szituáció, ami szinte minden családban felüti a fejét. Egy olyan jelenség, amit eddig talán nem fogalmaztunk meg magunknak, de igenis létezik. Nem csak ünnepekkor, de szinte minden családi összejövetel alkalmával. Megjönnek a fiatalok, és ha már ott vannak, akár be is állíthatják routert, vagy megnézhetik a nyomtatót. A számtalan alkalmazásról már nem is beszélve. Ez egy valós „nyűg” tud lenni a feladatokkal megbízott családtag számára, amibe talán bele sem gondolunk. Ha mindig nem is tudjuk a kütyübeállításos kéréseket elkerülni, de legalább karácsonykor érdemes más megoldást találni, hogy a technikai eszközök csak a közös élményeket fokozhassák, ne pedig bosszúságot okozzanak. Erre kínálnak megoldást a MediaMarkt szolgáltatásai.” – mesél a reklám ötlete mögött meghúzódó gondolatiságról Karczub-Lehoczky Fanni, a Media Markt Magyarország marketing vezetője.

Az olyan szolgáltatások, mint a használatra kész eszközök vásárlása akár online, akár offline, vagy a beüzemelési, a kalibrálási szolgáltatások, természetesen egész évben elérhetőek a MediaMarkt üzleteiben és webshopjában, nem csak az ünnepek alatt. Ugyanakkor a karácsonyi összejövetelek esetében egy olyan érzelmi és kényelmi pluszt adnak ezek a szolgáltatások, amelyek hozzájárulnak a feszültségmentes, bensőségesebb és örömtelibb hangulatú együtt töltött percekhez. Ezt végül a reklámfilm végén a család is felismeri, és mentesítik a főhőst a kötelezettségek alól, hogy aztán felszabadultan vethessék bele magukat az ajándékok bontogatásába és az közös ünneplésbe. A film koncepciója és a téma megközelítése a műszaki áruház élményközpontú stratégiáját és gondolkodásmódját viszi tovább, amit a márka a Let’s Go platform bevezetése óta minden eddiginél erősebben képvisel.

Mind a 10 európai MediaMarkt országban a központilag gyártott filmet használják majd, különböző hosszúságban és vágatokban. A gyártás a düsseldorfi Saatchi & Saatchi ügynökség munkája. A filmdal magyar változatát Kovács Gyopár színművész és énekesnő, a Kecskeméti Katona József Nemzeti Színház társulatának tagja énekelte fel. A teljes kisfilm a cég YouTube csatornáján érhető el, a különböző, 10 és 20 másodperces változatokkal pedig a tv-ben, valamint YouTube és TikTok hirdetésként találkozhatunk.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...