- Hirdetés -

Meglepő nézettséget produkált Az Árulók

|

A fiatalabb célcsoportoknak nagyon bejött Az Árulók. A Sztárbox pedig még ennél is jobb nézettséget hozott az RTL-nek, ami viszont már nem is meglepő. Teljes lakosságnál a TV2-s Dancing with the Stars produkálta a hét legmagasabb, közel egymilliós nézőszámát.

Az RTL szempontjából nem indult túl jól az őszi tévés szezon, a végére viszont egész belelendültek. Az elmúlt héten (48. hét) főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 évesek körében is nyertek. A 18-59 éveseknél csak egy százalékponton belüli különbséget hoztak össze, viszont a 18-49 éveseknél már egész kényelmes előnyük volt (RTL: 15,2%, TV2: 12,8%). A többi bontásban, tehát teljes napon, illetve a főműsoridőben és a teljes lakosságnál a TV2 megőrizte a vezető helyét.

Mindez napi szinten úgy nézett ki, hogy a 18-49 éveseknél az RTL hétfőtől péntekig és vasárnap nyerte a főműsoridőt, a TV2-é volt a szombat este. Ugyanez volt – csak szűkebb különbséggel – a helyzet a 18-59 éveseknél. A teljes lakosságos eredmények nagyon különböznek mindettől, itt minden egyes estét bezsebelt a TV2.

A komplett csatornaportfóliók terén az RTL Magyarország a 18-49 éveseknél és főműsoridőben tudott nyerni (RTL Magyarország: 25,4%, TV2 Csoport: 23,5%). A 18-59 éveseknél és főműsoridőben egál lett az eredmény, mindkét csatornacsoport 24,8 százalékkal zárta a hetet. Viszont itt is az a helyzet, mint a csatornák terén: minden más bontásban továbbra is a TV2 Csoport vezet. Érdekes módon teljes lakosságnál nem is nagyon közeledett hozzájuk az RTL.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 48. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 13,7 18,1 12,8
RTL 14,6 12,4 15,2

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 48. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,7 13,5 10,2
RTL 8,5 7,2 8,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,9 26,5 22,7
RTL Magyarország 18,8 16,2 19,0
MTVA 5,8 9,7 4,6
AMC Networks 5,7 5,3 5,7
Network4 4,3 5,1 3,3
Paramount Global 4,0 3,3 4,9
Antenna Entertainment Group 3,1 2,6 3,1
Warner Bros.Discovery 2,7 3,2 2,5

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,7% / 15,2% (16,8% / 14,6%)
Tények Plusz – 13,2% / 11,9% (12,7% / 11,4%)
Farm VIP – 11,9% / 11,2% (13,5% / 12,7%)
Párharc – 9,9% / 9,6% (10,8% / 10,2%)

RTL
Híradó – 17,7% / 16,7% (18% / 16,4%)
Fókusz – 14,6% / 15,1% (12,7% / 12,7%)
Az árulók – 16,6% / 18% (14,3% / 15,5%)
A Király – 10,9% / 11,1% (11,3% / 11,3%)
Éden Hotel – 6,8% / 7,6% (6,4% / 7%)

Az Árulók – Gyilkosság a kastélyban kapcsán egyet sajnálhat csak az RTL: azt, hogy egy rövid, mindössze 12 részből álló műsorról volt szó. Az őszi szezonban talán ez és a Lego Masters tért el leginkább a megszokott formátumoktól és a legós műsorral ellentétben ez be is jött az RTL-nek. Ráadásul a 18-49 éveseknél mért 18 százalékos heti átlagukat még le is húzta valamennyire a szombati adás. Az Árulók különösen erősnek bizonyult a fiatalabb célcsoportoknál. A 18-49 és a 18-59 éveseknél jelentős előnnyel nyerték a sávjukat, bár a teljes lakosságra ez nem volt igaz, ott nyert a Farm VIP. A Király ahhoz képest nem hozott rossz eredményt, hogy az RTL+-on már sokan megnézhették, az Éden Hoteltől viszont azért ennél valószínűleg jobb eredményt várt a csatorna. Utóbbi a TV2-s Párharcra is igaz lehet.

Szombaton a Dancing with the Stars évadzáró adása nyerte az estét. A 18-49 éveseknél 20,3 százalékos, a 18-59 éveseknél 20,8 százalékos, a teljes lakosságnál pedig 25,4 százalékos közönségarányt hozott a táncos műsor. A Lego Masters a harmadik adásra sem talált magára, a 18-49 éveseknél is csak 9 százalékos share-jük volt. Az árulók 14,3 százaléka viszont az erős ellenfél fényében nem is rossz eredmény.

Vasárnap ismét sok érdeklődőt vonzott a Sztárbox, a fiatalabb korosztályoknál nyerték a sávjukat. Azt külön ki kell emelni, hogy a TV2 egyik legsikeresebb műsorával, a Sztárban sztár leszekkel szemben érték mindezt el. A két műsor share-je így nézett ki: 18-49 évesek: 24,4 vs. 14,3 százalék, 18-59 évesek: 22,2 vs. 16,4 százalék, teljes lakosság: 17,7 vs. 19,5 százalék. Azaz a Sztárban sztár leszek azért a teljes lakosságnál jobban szerepelt, mint a Sztárbox.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a Sztárbox volt a hét legnézettebb műsora, 368 ezres és 488 ezres nézőszámmal. A teljes lakosságnál pedig a Dancing with the Stars vonzotta a legtöbb, 988 ezer nézőt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBOX RTL 488 584 22,2
DANCING WITH THE STARS TV2 421 887 20,8
AZ ÁRULÓK RTL 374 426 17,6
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 357 582 16,4
TÉNYEK TV2 314 535 15,5
HÍRADÓ RTL 305 705 18,4
FARM VIP TV2 283 494 13,9
FÓKUSZ RTL 281 510 15,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 255 293 15,1
A KIRÁLY RTL 215 199 11,4

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
DANCING WITH THE STARS TV2 988 386 25,4
TÉNYEK TV2 829 914 24,6
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 799 155 19,5
FARM VIP TV2 751 206 18,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 725 902 19,3
SZTÁRBOX RTL 725 541 17,7
HÍRADÓ RTL 707 019 20,3
AZ ÁRULÓK RTL 583 291 13,7
FÓKUSZ RTL 520 707 13,3
AZ ARANYIFJÚ TV2 496 435 19,1

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBOX RTL 368 614 24,4
DANCING WITH THE STARS TV2 280 739 20,3
AZ ÁRULÓK RTL 274 305 18,8
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 214 224 14,3
FÓKUSZ RTL 194 598 16,7
HÍRADÓ RTL 192 910 16,0
TÉNYEK TV2 182 528 13,6
FARM VIP TV2 177 264 12,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 154 652 13,2
A KIRÁLY RTL 144 479 11,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...