A kereskedelmi célcsoportnál az RTL Híradó, a teljes lakosságnál a Farm VIP bizonyult a hét legnézettebb műsorának. A TV2 és a TV2 Csoport újabb hetet nyert meg, ráadásul egész kényelmes előnnyel.
Az őszi tévés szezon legnagyobb dobásait mostanra már elsütötték a csatornák és úgy tűnik, ez az időszak a TV2 fekszik jobban. A mögöttünk álló 50. hetet lazán nyerte a TV2 minden fontosabb összevetésben. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 1,6 százalékpont, a 18-59 éveseknél 2,3 százalékpont, a teljes lakosságnál 7,4 százalékpont előnyük volt az RTL előtt. A 18-49 éveseknél az esti sávot hétfőn és vasárnap nyerte meg az RTL, a többi este a TV2-é volt. A 18-59 éveseknél a hétfőt nyerte az RTL, a többi napot a TV2, a teljes lakosságnál pedig minden egyes napot behúzott a TV2, ráadásul jelentős előnnyel.
A komplett csatornacsoportokat nézve is a TV2 Csoport végzett az élen. Szokás szerint a 18-49 éveseknél és főműsoridőben járt hozzájuk legközelebb az RTL Magyarország (TV2 Csoport: 23%, RTL Magyarország: 21%). Teljes napon és teljes lakosságnál lehetett látni a legjelentősebb differenciát, ebben sincs változás (TV2 Csoport: 25,9%, RTL Magyarország: 15,7%).
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 50. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 12,3 | 16,5 | 11,2 |
RTL | 10 | 9,1 | 9,6 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 50. hét – Teljes nap
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 9,8 | 12,7 | 9,4 |
RTL | 6,5 | 6 | 6,4 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 Csoport | 23,4 | 25,9 | 22,5 |
RTL Magyarország | 18,0 | 15,7 | 17,6 |
MTVA | 6,1 | 10,1 | 4,9 |
AMC Networks | 5,9 | 5,1 | 6,0 |
Network4 | 4,5 | 5,1 | 3,6 |
Paramount Global | 4,4 | 3,4 | 5,4 |
Antenna Entertainment Group | 3,4 | 2,8 | 3,5 |
Warner Bros.Discovery | 2,6 | 3,3 | 2,5 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 14,2% / 12,5% (16,5% / 15,2%)
Tények Plusz – 11,6% / 10,1% (13,5% / 12,8%)
Farm VIP – 13,5% / 12,1% (14,2% / 13,8%)
Szerencsekerék – 11,7% / 11,2% (12,4% / 12% )
RTL
Híradó – 16,5% / 14,6% (17,1% / 15,8%)
Fókusz – 12% / 11,5% (12,9% / 12,5%)
A Város Királynői – 9,2% / 9,1% (9,9% / 10%)
A mi kis falunk – 7,9% / 7,3% (6,8% / 6,9%)
Éden Hotel – 7% / 7,9% (5,9% / 6,6%)
A hírműsorok versenyéből a 18-49 és a 18-59 éveseknél is az RTL Híradó került ki győztesen. A Város Királynői viszont nagyon lehúzta az RTL esti sávját és az utána következő műsorok eredményein sem segített sokat. Talán még az érdemel említést, hogy a korábbi héthez képest az Éden Hotel azért javítani tudott. A TV2-n a Farm VIP és a Szerencsekerék is nyerte a sávját. Utóbbinál ennél már láttunk erősebb számokat is, bár az átlag azt nem mutatja, hogy hétfőtől péntekig emelkedő tendenciát mutatott a vetélkedő nézettsége.
A TV2 a hétvégére is tartogatott Farm VIP-t. A szombati adás nem is hozott rosszul, hiszen a 18-49 éveseknél 12,8 százalék, a teljes lakosságnál 16,6 százalék volt a share-je. A vasárnapi Farm VIP viszont a 18-49 éveseknél gyengébb számot – 8,4 százalékos közönségarány – produkált, de a teljes lakosságnál 15,8 százalékot ért el. Az RTL-en a Lego Masters a 18-49 éveseknél 9,2 százalékos share-t hozott össze.
A 18-49 és a 18-59 éveseknél a vasárnapi RTL Híradó számított a hét legnézettebb műsorának (185 ezer, illetve 294 ezer nézővel). A teljes lakosságnál pedig a szerdai Farm VIP vonzotta a legtöbb, 790 ezer nézőt.
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
HÍRADÓ | RTL | 294 041 | 15,3 |
FARM VIP | TV2 | 291 484 | 15,1 |
FÓKUSZ | RTL | 263 288 | 15,2 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 236 657 | 14,3 |
TÉNYEK | TV2 | 235 034 | 14,0 |
JUMANJI | RTL | 201 032 | 9,2 |
A VÁROS KIRÁLYNŐI | RTL | 198 170 | 9,9 |
UEFA EURÓPA KONFERENCIA LIGA | M4 SPORT | 194 817 | 10,8 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 193 552 | 13,0 |
NAGYFIÚK | TV2 | 191 394 | 9,6 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
FARM VIP | TV2 | 790 196 | 20,3 |
TÉNYEK | TV2 | 726 421 | 22,3 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 685 042 | 19,0 |
HÍRADÓ | RTL | 621 234 | 18,8 |
FÓKUSZ | RTL | 470 431 | 12,6 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 449 062 | 16,3 |
AZ ARANYIFJÚ | TV2 | 448 171 | 16,9 |
TESTVÉREK | TV2 | 414 794 | 19,3 |
UEFA EURÓPA KONFERENCIA LIGA | M4 SPORT | 386 689 | 10,1 |
CSINÁLJUK A FESZTIVÁLT | DUNA TV | 363 379 | 9,0 |
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
HÍRADÓ | RTL | 185 680 | 14,7 |
FARM VIP | TV2 | 177 866 | 12,8 |
FÓKUSZ | RTL | 160 517 | 14,0 |
TÉNYEK | TV2 | 138 815 | 14,2 |
JUMANJI | RTL | 138 795 | 9,4 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 138 564 | 13,1 |
A VÁROS KIRÁLYNŐI | RTL | 135 484 | 10,1 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 135 069 | 12,2 |
NAGYFIÚK | TV2 | 131 754 | 9,7 |
LEGO MASTERS | RTL | 127 207 | 9,2 |
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás