- Hirdetés -

A TV2 nem ereszti a vezető helyet

|

A kereskedelmi célcsoportnál az RTL Híradó, a teljes lakosságnál a Farm VIP bizonyult a hét legnézettebb műsorának. A TV2 és a TV2 Csoport újabb hetet nyert meg, ráadásul egész kényelmes előnnyel.

Az őszi tévés szezon legnagyobb dobásait mostanra már elsütötték a csatornák és úgy tűnik, ez az időszak a TV2 fekszik jobban. A mögöttünk álló 50. hetet lazán nyerte a TV2 minden fontosabb összevetésben. Főműsoridőben és a 18-49 éveseknél 1,6 százalékpont, a 18-59 éveseknél 2,3 százalékpont, a teljes lakosságnál 7,4 százalékpont előnyük volt az RTL előtt. A 18-49 éveseknél az esti sávot hétfőn és vasárnap nyerte meg az RTL, a többi este a TV2-é volt. A 18-59 éveseknél a hétfőt nyerte az RTL, a többi napot a TV2, a teljes lakosságnál pedig minden egyes napot behúzott a TV2, ráadásul jelentős előnnyel.

A komplett csatornacsoportokat nézve is a TV2 Csoport végzett az élen. Szokás szerint a 18-49 éveseknél és főműsoridőben járt hozzájuk legközelebb az RTL Magyarország (TV2 Csoport: 23%, RTL Magyarország: 21%). Teljes napon és teljes lakosságnál lehetett látni a legjelentősebb differenciát, ebben sincs változás (TV2 Csoport: 25,9%, RTL Magyarország: 15,7%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 50. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 12,3 16,5 11,2
RTL 10 9,1 9,6

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 50. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,8 12,7 9,4
RTL 6,5 6 6,4

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,4 25,9 22,5
RTL Magyarország 18,0 15,7 17,6
MTVA 6,1 10,1 4,9
AMC Networks 5,9 5,1 6,0
Network4 4,5 5,1 3,6
Paramount Global 4,4 3,4 5,4
Antenna Entertainment Group 3,4 2,8 3,5
Warner Bros.Discovery 2,6 3,3 2,5

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,2% / 12,5% (16,5% / 15,2%)
Tények Plusz – 11,6% / 10,1% (13,5% / 12,8%)
Farm VIP – 13,5% / 12,1% (14,2% / 13,8%)
Szerencsekerék – 11,7% / 11,2% (12,4% / 12% )

RTL
Híradó – 16,5% / 14,6% (17,1% / 15,8%)
Fókusz – 12% / 11,5% (12,9% / 12,5%)
A Város Királynői – 9,2% / 9,1% (9,9% / 10%)
A mi kis falunk – 7,9% / 7,3% (6,8% / 6,9%)
Éden Hotel – 7% / 7,9% (5,9% / 6,6%)

A hírműsorok versenyéből a 18-49 és a 18-59 éveseknél is az RTL Híradó került ki győztesen. A Város Királynői viszont nagyon lehúzta az RTL esti sávját és az utána következő műsorok eredményein sem segített sokat. Talán még az érdemel említést, hogy a korábbi héthez képest az Éden Hotel azért javítani tudott. A TV2-n a Farm VIP és a Szerencsekerék is nyerte a sávját. Utóbbinál ennél már láttunk erősebb számokat is, bár az átlag azt nem mutatja, hogy hétfőtől péntekig emelkedő tendenciát mutatott a vetélkedő nézettsége.

A TV2 a hétvégére is tartogatott Farm VIP-t. A szombati adás nem is hozott rosszul, hiszen a 18-49 éveseknél 12,8 százalék, a teljes lakosságnál 16,6 százalék volt a share-je. A vasárnapi Farm VIP viszont a 18-49 éveseknél gyengébb számot – 8,4 százalékos közönségarány – produkált, de a teljes lakosságnál 15,8 százalékot ért el. Az RTL-en a Lego Masters a 18-49 éveseknél 9,2 százalékos share-t hozott össze.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a vasárnapi RTL Híradó számított a hét legnézettebb műsorának (185 ezer, illetve 294 ezer nézővel). A teljes lakosságnál pedig a szerdai Farm VIP vonzotta a legtöbb, 790 ezer nézőt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÍRADÓ RTL 294 041 15,3
FARM VIP TV2 291 484 15,1
FÓKUSZ RTL 263 288 15,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 236 657 14,3
TÉNYEK TV2 235 034 14,0
JUMANJI RTL 201 032 9,2
A VÁROS KIRÁLYNŐI RTL 198 170 9,9
UEFA EURÓPA KONFERENCIA LIGA M4 SPORT 194 817 10,8
SZERENCSEKERÉK TV2 193 552 13,0
NAGYFIÚK TV2 191 394 9,6

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
FARM VIP TV2 790 196 20,3
TÉNYEK TV2 726 421 22,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 685 042 19,0
HÍRADÓ RTL 621 234 18,8
FÓKUSZ RTL 470 431 12,6
SZERENCSEKERÉK TV2 449 062 16,3
AZ ARANYIFJÚ TV2 448 171 16,9
TESTVÉREK TV2 414 794 19,3
UEFA EURÓPA KONFERENCIA LIGA M4 SPORT 386 689 10,1
CSINÁLJUK A FESZTIVÁLT DUNA TV 363 379 9,0

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÍRADÓ RTL 185 680 14,7
FARM VIP TV2 177 866 12,8
FÓKUSZ RTL 160 517 14,0
TÉNYEK TV2 138 815 14,2
JUMANJI RTL 138 795 9,4
SZERENCSEKERÉK TV2 138 564 13,1
A VÁROS KIRÁLYNŐI RTL 135 484 10,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 135 069 12,2
NAGYFIÚK TV2 131 754 9,7
LEGO MASTERS RTL 127 207 9,2

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...