A Boxy Logisztikai Zrt. a Clue PR ügynökséget választotta kommunikációs partneréül. Az egy évre szóló megbízás a vállalat 2024-es PR aktivitásainak tervezését és megvalósítását tartalmazza. A Boxy legfontosabb célja a márkaismertség növelése és a legmodernebb robotizált fulfillment megoldások előnyeinek bemutatása magyar piacon működő e-kereskedelmi vállalkozások számára.
A Boxy, a kiszervezett raktárlogisztikai megoldások egyik vezető hazai szolgáltatója bejelentette, hogy együttműködési megállapodást kötött a Clue PR ügynökséggel. A megbízás a Boxy márkanév ismertségének növelésére és az e-kereskedelem szereplőinek a modern kiszervezett raktárlogisztikával kapcsolatos ismereteinek bővítésére szól.
A Boxy teljes körű kiszervezett logisztikai megoldásokat kínál a hazai e-kereskedelem szereplői számára, beleértve a raktározást, a rendelések teljesítését, a készletkezelést, a szállítási megoldásokat és az egyedi csomagolást. A vállalat által alkalmazott élvonalbeli technológiák biztosítják a zökkenőmentes integrációt a különböző e-kereskedelmi platformokkal, lehetővé téve az ügyfelek számára, hogy könnyedén kezeljék készleteiket és értékesítési csatornáikat.
A Boxy 2022-ben megnyitott 10 000 m2 alapterületű, 62 000 m2-ig bővíthető központi létesítménye olyan innovatív technológiákkal rendelkezik, mint a fejlett készletkövető rendszerek, a robotika által támogatott komissiózás és csomagolás, valamint a méretezhető tárolási lehetőségek. A fejlesztések, amelyeket az internetes kiskereskedelmi környezet növekvő igényeinek kielégítésére terveztek, növelik a hatékonyságot, a pontosságot és a gyorsaságot, ami végső soron a megrendelések gyorsabb feldolgozását és kiszállítását teszik lehetővé a piaci szereplők számára.
„A legmodernebb kiszervezett rendelés teljesítés már nem csak a nagyvállalatok privilégiuma. Az olyan innovációk, mint az MI-alapú prediktív analitika forradalmasították az ellátási lánc kezelését, és a készletoptimalizálást. A robotikán keresztül történő automatizálás leegyszerűsíti a raktári műveleteket, felgyorsítja a rendelések feldolgozását és növeli a hatékonyságot. Ezek a beruházásigényes technológiák eleinte csak a legnagyobb szereplők számára voltak elérhetők, azonban mára már akár az induló webáruházaknak is kínálunk költséghatékony megoldásokat” – mondta Sztankovits Mónika, a Boxy marketingvezetője.
A Clue PR jelentős referenciákkal rendelkezik nemzetközi márkák hírnevének piacspecifikus felépítésében és gondozásban a közép- és kelet-európai régió eltérő piaci környezettel rendelkező országaiban. Referenciáik között megtalálhatók az e-kereskedelem olyan szereplői, mint a PayPal, az Ingenico Group, vagy a GLAMI Group. A megbízás felkérés alapján történt.
"A folyamatosan fejlődő digitális környezet átfogó és újszerű megközelítést igényel a márkák iránti bizalom és elkötelezettség megteremtése területén, és ezzel párhuzamosan a legfrissebb tapasztalatokon alapuló kommunikációs know-how is felértékelődik. A Clue PR a vezető nemzetközi e-kereskedelmi szolgáltatókkal való több mint egy évtizedre visszanyúló együttműködése révén szerzett tapasztalatoknak köszönhetően egyedülálló kommunikációs szekértelemet kínál ügyfeleinek, amely lehetővé teszi a márkák számára, hogy pontosan és céltudatosan navigáljanak ezen a dinamikus piacon" - mondta Körömi János, a Clue PR ügyvezető igazgatója.