Az RTL Saleshouse-nál a FilmBox reklámidejének értékesítése

Az SPI International elindította a FilmBox csatorna új, 2024 januárjától kibővített tartalomválasztékot kínáló, teljes mértékben a magyar piacra szabott változatát. A csatorna reklámidejének értékesítésére az RTL Saleshouse-szal kötöttek megállapodást.

Az SPI International jelentős tapasztalattal rendelkezik a TV-csatornák és SVOD-szolgáltatások szerkesztésében és létrehozásában világszerte. A FilmBox dedikált magyarországi feedjének bevezetésével a vállalat újabb stratégiai lépést tesz, miután 2018-ban a cseh piacon már sikeresen bevezetett egy hasonló szolgáltatást. Az RTL Saleshouse-szal kötött új megállapodás kizárólag a FilmBox csatornára vonatkozik. Magyarországon a FilmBox csatorna büszkélkedhet a legnagyobb penetrációval az SPI csatorna portfólióján belül.

„Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy a FilmBox ajánlatát továbbfejlesszük a gazdagított tartalomválasztékot kínáló egyedi csatornákon keresztül olyan kulcsfontosságú régiókban, mint Magyarország. A következő célunk az volt, hogy olyan partnert találjunk, aki megtestesíti a FilmBox szellemiségét, és hatékonyan tud együttműködni az SPI vállalati struktúráján belül. Az RTL Saleshouse megfelel ezeknek a követelményeknek, és izgatottan várom együttműködésünket” - tette hozzá Fülöp Tamás, az SPI International regionális igazgatója.

„A megújult FilmBox csatorna tökéletesen illeszkedik a portfóliónkba, és nagyon büszkék vagyunk arra, hogy együtt indíthatjuk és építhetjük a reklámértékesítési csatornát” - mondta Demeter Zsófia, az RTL Saleshouse reklámértékesítési igazgatója.

Az SPI International a közelmúltban izgalmas új tartalomakvizíciókat is végrehajtott a közép- és kelet-európai FilmBox csatornák számára. Az olyan iparági vezető cégektől, mint a Paramount Global Content Distribution és a Prorom származó új címek a nézők számára magasabb szintű szórakozási élményt nyújtanak.