- Hirdetés -

Szoros versenyt hozott a múlt hét az RTL és a TV2 között

|

A kereskedelmi célcsoportnál és főműsoridőben a múlt héten az RTL produkált jobb közönségarányt. Minden más bontásban és a teljes csatornaportfóliók terén viszont a TV2, illetve a TV2 Csoport számít piacvezetőnek. Korosztálytól függően az RTL Híradó, a Tények és A mi kis falunk végzett a műsoros nézettségi toplisták élén.

A mögöttünk álló 2. héten ismét a mostanában megszokottnál szorosabb volt a nézettségi verseny az RTL és a TV2 között. Legalábbis a 18-49 és 18-59 éveseknél, főműsoridőben. Az év első heténél kisebb előnnyel, de ennél a két célcsoportnál ismét nyerte a hetet az RTL. A 18-49 és a 18-59 éveseknél is 0,7 százalékpont volt a különbség a két csatorna között. Főműsoridőben és a teljes lakosságnál, – továbbá teljes napon minden korosztálynál – viszont a TV2 áll az élen. Hétfőtől péntekig a TV2 nyerte a főműsoridőt, a hétvége viszont az RTL-é volt. Ez a 18-49 és 18-59 évesek mellett még a teljes lakosságra is igaz volt.

A komplett csatornaportfóliók terén az RTL Magyarország nem tudott a TV2 Csoport elé kerülni. Utóbbi minden lényeges bontásban, teljes napon, főműsoridőben egyaránt magasabb közönségarányt hozott. Bár a 18-59 éveseknél és főműsoridőben ez kevésen múlt, hiszen csak 0,3 százalékpontot tett ki az előnyük (TV2 Csoport: 22,9%, RTL Magyarország: 22,6%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 2. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,3 13,7 9,7
RTL 11 10,5 10,4

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 2. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 8,5 11,5 8,1
RTL 6,8 6,5 6,7

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 22,7 25,1 21,9
RTL Magyarország 18,4 15,7 18,1
AMC Networks 6,3 5,7 6,1
MTVA 5,9 10,0 4,9
Network4 4,3 5,4 3,3
Paramount Global 3,6 2,8 4,6
Antenna Entertainment Group 2,7 2,5 2,7
Warner Bros.Discovery 2,7 3,3 2,6

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,2% / 12,9% (14,6% / 12,4%)
Tények Plusz – 12,2% / 10,6% (12,8% / 10,8%)
Szerencsekerék – 12% / 11,9% (11,5% / 11,2%)
Sztárok a reptéren – 7,9% / 8,2%

RTL
Híradó – 18,3% / 16,5% (17,7% / 15,9%)
Fókusz – 14,9% / 14,3% (12,3% / 12%)
… a szomszéd tehene – 9,6% / 9,2% (10,9% / 9,5%)
A mi kis falunk – 9,9% / 8,7%

Az RTL Híradó és a Fókusz egész elhúzott a Tények/Tények Plusz párostól a kereskedelmi célcsoportnál. A „…szomszéd tehene” című sorozat viszont az RTL-es csatornaátlag alatt teljesített, bár a korábbi héthez képest nagyjából már mintha stabilizálódott volna a nézettsége. A mi kis falunk több napon is magasabb nézőszámot produkált, mint az előtte futó premier sorozat. A TV2-s Szerencsekerék nyerte a műsorsávját és a heti átlag terén körülbelül 20 százalékkal teljesített jobban a TV2 átlagánál. A Sztárok a reptéren viszont hasonló mértékben maradt el a csatornaátlagtól.

A hétvége jobban sikerült az RTL-nek, amiben nyilván nagy szerepe volt annak, hogy a TV2-vel ellentétben két saját gyártást is tartogattak szombatra és vasárnapra. A mi kis falunk új epizódja a 18-49 éveseknél 15,8 százalékos, a 18-59 éveseknél 17,4 százalékos (hagyományosan ennél a célcsoportnál a legerősebb a sorozat), a teljes lakosságnál 15,7 százalékos közönségarányt ért el. Vasárnap a Cápák között ugyanebben a három bontásban 14,2 százalékos, 14,1 százalékos és 13,2 százalékos share-t hozott. A hétvégi filmek egyik nagy csatornán sem produkáltak jó nézőszámokat.

Célcsoporttól függően más-más produkció számított a hét legnézettebb műsorának. A 18-49 éveseknél a vasárnapi RTL Híradó vonzotta a legtöbb (229 ezer) nézőt. A 18-59 éveseknél A mi kis falunk nyerte a hetet (368 ezer néző). A teljes lakosságnál pedig a hétfő esti Tények produkálta a legmagasabb nézettséget (820 ezer néző).

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
A MI KIS FALUNK RTL 368 069 17,4
HÍRADÓ RTL 360 213 17,9
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 317 023 14,1
FÓKUSZ RTL 280 463 16,7
TÉNYEK TV2 270 365 17,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 265 501 15,7
SZERENCSEKERÉK TV2 245 328 12,5
…A SZOMSZÉD TEHENE RTL 212 190 10,9
FÉRFI KÉZILABDA MÉRKŐZÉS M4 SPORT 205 601 9,6
FÓKUSZ PLUSZ RTL 202 341 10,5

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 820 135 23,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 749 906 19,9
HÍRADÓ RTL 725 247 20,8
SZERENCSEKERÉK TV2 716 848 18,0
A MI KIS FALUNK RTL 668 216 15,7
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 579 274 13,2
FÓKUSZ RTL 550 652 14,4
CSINÁLJUK A FESZTIVÁLT DUNA TV 520 311 12,5
AZ ARANYIFJÚ TV2 516 192 17,3
A HÁROM NŐVÉR TV2 491 690 18,6

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
HÍRADÓ RTL 229 157 17,4
A MI KIS FALUNK RTL 221 522 15,8
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 209 399 14,2
FÓKUSZ RTL 190 162 17,2
SZERENCSEKERÉK TV2 174 740 13,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 161 517 14,5
TÉNYEK TV2 152 676 15,9
…A SZOMSZÉD TEHENE RTL 138 517 10,6
FÉRFI KÉZILABDA MÉRKŐZÉS M4 SPORT 131 200 9,2
FÓKUSZ PLUSZ RTL 120 335 9,6

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...