Magyarország legnagyobb klasszikus és kortárs képzőművészeti vására sajtókommunikációs feladatokkal bízta meg Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynökségét.
Február 29. és március 3. között immáron hatodik alkalommal rendezik meg a nívós művészeti eseményt a Bálnában, idén minden eddiginél több, 40 galéria vesz részt az Art and Antique-on. A bemutatott műtárgyak spektruma igen széles: a több száz millió forintos festményektől a megfizethető darabokig terjed, ám a minőség alapvető feltétel.
Az Astoria Agency-t a tavaly debütáló Budapest Contemporary Kortárs Képzőművészeti Vásár bevezetésével bízták meg az Art and Antique szervezői. A kortárs vásár és seregszemle az első nekifutásra nagy sikert aratott a kiállító galériák, művészek, valamint a közönség körében is. Az esemény a súlyának megfelelően nagy sajtóvisszhangot élvezett, és hozzájárult a magyar kortárs szcéna népszerűsítéséhez.
A közösen elért sikerek után a főszervező, Tausz Ádám úgy döntött, hogy az immáron hagyományosnak számító művészeti vásár, az Art and Antique kommunikációs feladatait is az Astoria Agency-re bízza.
„1994 óta dolgozunk a hazai művészet népszerűsítésén - ekkor indult el az Antik Enteriőr azóta ikonikussá vált rendezvénysorozatunk. Missziónk, hogy a művészet elérjen mindenkihez, aki fogékony rá. Nem szabad, hogy a magasszintű képzőművészet élvezete csak egy szűk réteg kiváltsága legyen. Az Astoria Agency-vel való együttműködéstől azt várjuk, hogy a lehető legszélesebb rétegekhez jusson el a rendezvény híre” - mondta el Tausz Ádám főszervező.
„A kultúra népszerűsítése mindig is közel állt hozzánk, ebben a közegben érezzük igazán elemünkben magunkat. Külön öröm, hogy az Art and Antique sajtótájékoztatóját a megnyitó előtti napon ügyfelünk, a Virág Judit Galéria standjánál tarthatjuk. Az eseményt a műgyűjtők és a laikus műkedvelők is nagyon várják, azonban ez kommunikációs kihívás is, hiszen egy kedvelt márkát kell évről évre kicsit megújítani és még vonzóbbá tenni” - mondta el Molnár Ágnes, az Astoria Agency társtulajdonosa.