Meghívásos tenderen választotta ki kreatív ügynökségét az Euronics, a műszaki üzletlánc a Positive Adamsky mellett döntött. Ezzel a lépéssel a vállalat átalakítja a teljes kommunikációs platformját.
Nagy célt tűzött ki az Euronics, ugyanis egy meghívásos tender keretei között választotta ki azt az ügynökséget, amelynek segítségével gyökeresen újrapozícionálja 2024-ben a márkáját. A kétkörös tendert, amelyen 5 ügynökség vett részt, végül a Positive Adamsky nyerte. Az általuk hozott kreatív platform lényege és egyben legnagyobb varázsa magában az egyszerűségében rejlik. Az alapgondolat ugyanis pont arra épít, hogy egy új hangot, attitűdöt találjon, emberközeli hangnemmel, őszinteséggel, és önreflexív humorral.
„Nem volt könnyű dolgunk a kiválasztási folyamat során, sok szerethető, ötletes újrapozicionálási tervet kaptunk a felkért ügynökségektől, de mi valami olyat szerettünk volna, amit még nem feltétlen láttunk, ami „más”, amivel egy szélesebb és eddig nem elért vásárlói réteget tudunk megszólítani. Ennek a Positive Adamsky friss és kicsit meghökkentő javaslata felelt meg igazán”- mondja Kiss Ramóna, az Euronics Brand & Marketing Communications vezetője.
A 360 fokos integrált kampány tervezése gőzerővel zajlik a színfalak mögött.