2023 egy igazán kreatív év volt a KNK számára, ami látványos projektekben és jó néhány szakmai díjban, elismerésben is megmutatkozott – mondta el Knapcsek Katalin. A KNK PR&Media ügyvezető igazgatója a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról is, hogyan sikerült eddig a fiatal, frissen végzett kollégák beillesztése a csapatba és elárulta azt is, hogy mire a legbüszkébb.
- Milyen évetek volt tavaly?
- Már a múlt év elején kiderült, hogy az aktuális APEX-listán Event kategóriában a második helyet szereztük meg. Az év során pedig több új ügyfél és márka megbízását (pl. Haier, Candy, Törley, Hartmann-Rico, GTC, Nádudvari stb.) sikerült elnyernünk, ami mindig extra odafigyelést kíván. Emellett 2023 egy igazán kreatív év volt a KNK számára, ami látványos projektekben és jó néhány szakmai díjban, elismerésben is megmutatkozott. Nem unatkoztunk egy percet sem. Elégedett vagyok, amit terveztünk, teljesítettük.
- Mire vagy a legbüszkébb az elmúlt időszakból?
- Az APEX-lista előkelő helye és az Arany Prizma díj mellett arra vagyok büszke, hogy tavaly 10 éves lett a KNK. Évről évre folyamatos, tudatos növekedéssel lépünk egyik szintről a következőre. Ez öröm, és ebből tudom, hogy jó úton járunk. Emellett nagy büszkeség az a sok fiatal kolléga, aki a KNK-ban dolgozik. Eddig sikeresen választottunk friss diplomás munkatársakat, amit vagy az igazol, hogy a kolléga ma is nálunk dolgozik, vagy az, hogy a nálunk szerzett tudással, tapasztalattal hol folytatja.
- Hogyan készültél fel 2024-re?
- Ugyanúgy készültem rá, mint minden évünkre: hatalmas lelkesedéssel és szenvedéllyel. Na meg persze alapos tervezéssel, hiszen nem szeretem a meglepetéseket.