Főműsoridőben a kereskedelmi célcsoportnál is a TV2 nyerte a mögöttünk álló hetet. A 18-49 és a 18-59 éveseknél a Cápák között, a teljes lakosságnál pedig a Tények volt a múlt hét legnézettebb műsora.
Az RTL számára jól indult az év, hiszen a 18-49, valamint a 18-59 éves korosztálynál és főműsoridőben a TV2-nél jobb közönségarányt értek el 2024 első heteiben. Azért az esti sávban a teljes lakosságnál, valamint egész napon minden korosztálynál őrizte a vezető helyét a TV2, múlt héten pedig az említett két célcsoportnál is fordítottak. Nem sokkal, – a 18-49 éveseknél 0,2 százalékponttal, a 18-59 éveseknél 0,3 százalékponttal – de az RTL előtt végeztek. Napokra lebontva egyébként hasonló volt a helyzet, mint korábban, azaz a 18-49 és a 18-59 éveseknél hétfőtől péntekig a TV2 nyerte a főműsoridőt, a hétvége pedig az RTL-é volt. A teljes lakosságnál hétfőtől szombatig végzett az élen a TV2, az RTL a vasárnap estét húzta be.
A teljes portfóliók terén minden bontásban a TV2 Csoport nyert, a korábbi hetekhez képest nagyobb előnnyel. Legközelebb a 18-59 éveseknél és főműsoridőben járt hozzájuk az RTL Magyarország (TV2 Csoport: 25,4%, RTL Magyarország: 23,1%). Hagyományosan a legnagyobb differenciát teljes lakosságnál, teljes napon szokták mérni közöttük és ez a múlt héten sem volt másként (TV2 Csoport: 25,8%, RTL Magyarország: 15,4%).
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 5. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 11,6 | 15,3 | 10,7 |
RTL | 11,3 | 10,6 | 10,5 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 5. hét – Teljes nap
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 9,4 | 12,2 | 8,8 |
RTL | 6,9 | 6,3 | 6,5 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 Csoport | 23,8 | 25,8 | 22,9 |
RTL Magyarország | 18,2 | 15,4 | 17,5 |
AMC Networks | 6,8 | 6,0 | 6,8 |
MTVA | 4,4 | 8,7 | 3,3 |
Paramount Global | 3,8 | 3,1 | 4,9 |
Network4 | 3,8 | 5,0 | 2,7 |
Warner Bros.Discovery | 3,0 | 3,6 | 3,0 |
Antenna Entertainment Group | 2,8 | 2,4 | 2,7 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 15,1% / 13,1% (14,4% / 13%)
Tények Plusz – 12,2% / 10,7% (11% / 9,9%)
Szerencsekerék – 12,4% / 12,3% (11,9% / 11,6%)
Kincsvadászok – 13,4% / 12,5% (12,3% / 11,2%)
RTL
Híradó – 18,1% / 16,4% (16,1% / 13,9%)
Fókusz – 12% / 11,8% (11,9% / 10,9%)
… a szomszéd tehene – 8,4% / 8,2% (8,6% / 7,7%)
A mi kis falunk – 10,4% / 8,7% (9,7% / 7,6%)
A kereskedelmi célcsoportnál egész elhúzott az RTL Híradó a Tényektől. (A teljes lakosságnál a Tények továbbra is nézettebb). A TV2-nek bejött a Kincsvadászok című új produkció, a Szerencsekerékhez hasonlóan a TV2 esti átlaga felett teljesített, mindkét műsor nyerte is a sávját. Az RTL-en a „… szomszéd tehene” sorozat továbbra sem produkál túl jó nézettséget. Bár a 18-49 éveseknél látszik némi pozitív tendencia, ugyanis a korábbi héthez képest az átlagos nézőszámuk 99 ezerről 109 ezerre nőtt.
Szombaton a Mutasd a hangod! című műsor révén már saját gyártást is adott a TV2, de A mi kis falunk jobb számokat hozott. A 18-49 éveseknél 14,7% vs. 7,7%, a 18-59 éveseknél 17,2% vs. 8,4%, a teljes lakosságnál 15,8% vs. 11,6% volt a két műsor share-je – az RTL-es sorozat javára. Vasárnap a Cápák között a megszokott jó eredményeket hozta, a közönségarányuk a 18-49 éveseknél 17,2 százalékot, a 18-59 éveseknél 16,4 százalékot, a teljes lakosságnál pedig 14,8 százalékot tett ki.
A 18-49 és a 18-59 éveseknél a Cápák között bizonyult a hét legnézettebb műsorának, 267 ezres és 378 ezres nézőszámmal. A teljes lakosságnál a hétfői Tények vonzotta a legtöbb, 788 ezer nézőt.
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
CÁPÁK KÖZÖTT | RTL | 378 200 | 16,4 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 362 597 | 17,2 |
HÍRADÓ | RTL | 317 351 | 20,2 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 273 673 | 13,5 |
TÉNYEK | TV2 | 271 372 | 13,4 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 246 686 | 14,5 |
FÓKUSZ | RTL | 239 052 | 13,5 |
FÓKUSZ PLUSZ | RTL | 222 346 | 11,6 |
KINCSVADÁSZOK | TV2 | 218 930 | 13,9 |
AZ ELVESZETT VÁROS | TV2 | 193 559 | 8,4 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
TÉNYEK | TV2 | 788 009 | 22,5 |
HÍRADÓ | RTL | 714 384 | 20,4 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 685 996 | 18,2 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 675 474 | 16,7 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 667 585 | 15,8 |
CÁPÁK KÖZÖTT | RTL | 660 955 | 14,8 |
KINCSVADÁSZOK | TV2 | 569 289 | 19,1 |
AZ ARANYIFJÚ | TV2 | 538 434 | 18,9 |
A HÁROM NŐVÉR | TV2 | 504 607 | 19,8 |
MUTASD A HANGOD! | TV2 | 489 235 | 11,6 |
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
CÁPÁK KÖZÖTT | RTL | 267 606 | 17,2 |
A MI KIS FALUNK | RTL | 208 244 | 14,7 |
HÍRADÓ | RTL | 187 387 | 18,1 |
SZERENCSEKERÉK | TV2 | 178 528 | 13,2 |
FÓKUSZ | RTL | 159 732 | 13,2 |
TÉNYEK | TV2 | 146 804 | 11,1 |
KINCSVADÁSZOK | TV2 | 142 225 | 13,1 |
FÓKUSZ PLUSZ | RTL | 141 424 | 10,9 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 138 329 | 12,0 |
…A SZOMSZÉD TEHENE | RTL | 116 694 | 8,6 |
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás