- Hirdetés -

A hétvégét az RTL, a teljes hetet a TV2 nyerte

|

A 18-49 és a 18-59 éveseknél is az RTL adta a hét három legnézettebb műsorát. Ennek ellenére a teljes hetet nézve a TV2 ismét jobb közönségarányt produkált.

A mögöttünk álló 6. héten a korábbi héthez hasonlóan alakult az RTL és a TV2 közötti nézettségi verseny. Azaz minden fontos összevetésben jobb heti átlagot hozott össze a TV2. Ezen belül főműsoridőben és a 18-49, valamint 18-59 éveseknél kis előnnyel végeztek az élen, a többi bontásban viszont kényelmesebb fölénnyel szerezték meg a vezető pozíciót. Külön nézve az estéket, a hétfőtől péntekig terjedő időszakot a TV2 nyerte, a hétvégét pedig az RTL. Ez a 18-49 és 18-59-es célcsoport mellett a teljes lakosságra is igaz volt.

A komplett portfóliók terén is megőrizte vezető helyét a TV2 Csoport. Ráadásul itt a legkisebb differencia is 3,6 százalékpontot tett ki (18-59 évesek, főműsoridő) az RTL Magyarországgal szemben.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 6. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,8 15,3 10,8
RTL 11,4 10,6 10,3

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 6. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,5 12,2 8,8
RTL 7,2 6,6 6,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,2 25,9 23,2
RTL Magyarország 17,8 15,1 17,0
AMC Networks 6,0 5,4 6,3
MTVA 5,7 9,9 4,7
Network4 4,0 4,9 2,7
Paramount Global 3,9 3,2 5,1
Antenna Entertainment Group 2,9 2,6 2,8
Warner Bros.Discovery 2,8 3,3 2,9

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,6% / 14,1% (15,1% / 13,1%)
Tények Plusz – 12% / 10,9% (12,2% / 10,7%)
Szerencsekerék – 12,7% / 11,8% (12,4% / 12,3%)
Kincsvadászok – 15,4% / 13,9% (13,4% / 12,5%)

RTL
Híradó – 17,4% / 15,2% (18,1% / 16,4%)
Fókusz – 11,6% / 11,3% (12% / 11,8%)
… a szomszéd tehene – 8,2% / 7,8% (8,4% / 8,2%)
A mi kis falunk – 9,6% / 7,9% (10,4% / 8,7%)

A kereskedelmi célcsoportoknál továbbra is magasabb heti átlagokat szállít az RTL Híradó, mint a Tények. Az RTL-en futó „…a szomszéd tehene” című sorozat esetében egy héttel ezelőtt némi erősödésről írhattunk. Múlt héten viszont kicsit csökkent az átlagos közönségarányuk (illetve a nézőszámuk is, a 18-49 éveseknél 109 ezerről 103 ezerre). Jóindulatúan nézve is ez stagnálás, ráadásul egy nem túl magas szinten. A TV2 ugyanakkor a Kincsvadászokkal nagyon betalált, a műsor még a Szerencsekeréknél is erősebb közönségaránnyal fut, pedig a vetélkedő is a heti csatornaátlag felett teljesített.

Azért a TV2-nek sem jön be minden műsor, a szombat esti Mutasd a hangod! című produkciójuk például nem nagyon hozta lázba a nézőket. A múlt szombati adás a 18-49 éveseknél csak 6,8 százalékos, a 18-59 éveseknél 7 százalékos, a teljes lakosságnál 10 százalékos közönségarányt hozott össze. Az ezzel párhuzamosan az RTL-en adott A mi kis falunk ugyanennél a három célcsoportnál 13,9 százalékos, 17 százalékos és 15,3 százalékos share-t ért el.

A Cápák között nem vesztett a lendületéből. A legutóbbi adás a 18-49 éveseknél 17,9 százalékot, a 18-59 éveseknél 17,4 százalékot, a teljes lakosságnál 15,3 százalékot ért el. Ráadásul az utána képernyőre kerülő A kezdő című film is egész jól szerepelt (10,2%, 11%, 9,4% az említett célcsoportoknál), ahhoz képest, ahogy mostanában a filmek teljesítenek a nagy csatornákon – rosszul – ez kimondottan erős közönségaránynak számít.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél három RTL-es produkció áll a heti nézettségi toplista élén. Ugyanaz a három műsor, ugyanabban a sorrendben: Cápák között (277 ezer / 397 ezer néző), vasárnapi RTL Híradó (223 ezer / 358 ezer néző), A mi kis falunk szombati premieradása (191 ezer / 350 ezer néző). A 18-49 és a 18-59 éveseknél egyaránt a csütörtök esti Tények volt a TV2 legnézettebb műsora, 171 ezer, illetve 281 ezer nézővel.

A teljes lakosságnál már más volt a helyzet. Ezen a téren a Tények hétfői adása vonzotta a legtöbb, 787 ezer nézőt, a második legtöbbel – 745 ezer – pedig a vasárnapi RTL Híradó büszkélkedhetett.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 397 797 17,4
HÍRADÓ RTL 358 501 17,9
A MI KIS FALUNK RTL 350 509 17,0
TÉNYEK TV2 281 056 19,0
KINCSVADÁSZOK TV2 256 633 17,2
SZERENCSEKERÉK TV2 251 631 12,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 224 352 14,0
FÓKUSZ RTL 217 141 12,0
FÓKUSZ PLUSZ RTL 213 511 11,4
A KEZDŐ RTL 206 394 11,0

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 787 179 22,7
HÍRADÓ RTL 745 709 18,4
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 681 605 15,3
SZERENCSEKERÉK TV2 672 169 17,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 652 381 17,1
A MI KIS FALUNK RTL 635 326 15,3
KINCSVADÁSZOK TV2 605 571 21,1
AZ ARANYIFJÚ TV2 512 972 18,7
A HÁROM NŐVÉR TV2 470 138 19,3
FÓKUSZ RTL 423 207 11,0

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 277 436 17,9
HÍRADÓ RTL 223 082 16,4
A MI KIS FALUNK RTL 191 850 13,9
TÉNYEK TV2 171 115 17,5
KINCSVADÁSZOK TV2 166 902 16,4
SZERENCSEKERÉK TV2 164 266 12,4
FÓKUSZ RTL 144 520 12,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 137 838 13,1
A KEZDŐ RTL 132 241 10,2
FÓKUSZ PLUSZ RTL 130 083 10,5

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...