- Hirdetés -

A hétvégét az RTL, a teljes hetet a TV2 nyerte

|

A 18-49 és a 18-59 éveseknél is az RTL adta a hét három legnézettebb műsorát. Ennek ellenére a teljes hetet nézve a TV2 ismét jobb közönségarányt produkált.

A mögöttünk álló 6. héten a korábbi héthez hasonlóan alakult az RTL és a TV2 közötti nézettségi verseny. Azaz minden fontos összevetésben jobb heti átlagot hozott össze a TV2. Ezen belül főműsoridőben és a 18-49, valamint 18-59 éveseknél kis előnnyel végeztek az élen, a többi bontásban viszont kényelmesebb fölénnyel szerezték meg a vezető pozíciót. Külön nézve az estéket, a hétfőtől péntekig terjedő időszakot a TV2 nyerte, a hétvégét pedig az RTL. Ez a 18-49 és 18-59-es célcsoport mellett a teljes lakosságra is igaz volt.

A komplett portfóliók terén is megőrizte vezető helyét a TV2 Csoport. Ráadásul itt a legkisebb differencia is 3,6 százalékpontot tett ki (18-59 évesek, főműsoridő) az RTL Magyarországgal szemben.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 6. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,8 15,3 10,8
RTL 11,4 10,6 10,3

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 6. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,5 12,2 8,8
RTL 7,2 6,6 6,6

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,2 25,9 23,2
RTL Magyarország 17,8 15,1 17,0
AMC Networks 6,0 5,4 6,3
MTVA 5,7 9,9 4,7
Network4 4,0 4,9 2,7
Paramount Global 3,9 3,2 5,1
Antenna Entertainment Group 2,9 2,6 2,8
Warner Bros.Discovery 2,8 3,3 2,9

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15,6% / 14,1% (15,1% / 13,1%)
Tények Plusz – 12% / 10,9% (12,2% / 10,7%)
Szerencsekerék – 12,7% / 11,8% (12,4% / 12,3%)
Kincsvadászok – 15,4% / 13,9% (13,4% / 12,5%)

RTL
Híradó – 17,4% / 15,2% (18,1% / 16,4%)
Fókusz – 11,6% / 11,3% (12% / 11,8%)
… a szomszéd tehene – 8,2% / 7,8% (8,4% / 8,2%)
A mi kis falunk – 9,6% / 7,9% (10,4% / 8,7%)

A kereskedelmi célcsoportoknál továbbra is magasabb heti átlagokat szállít az RTL Híradó, mint a Tények. Az RTL-en futó „…a szomszéd tehene” című sorozat esetében egy héttel ezelőtt némi erősödésről írhattunk. Múlt héten viszont kicsit csökkent az átlagos közönségarányuk (illetve a nézőszámuk is, a 18-49 éveseknél 109 ezerről 103 ezerre). Jóindulatúan nézve is ez stagnálás, ráadásul egy nem túl magas szinten. A TV2 ugyanakkor a Kincsvadászokkal nagyon betalált, a műsor még a Szerencsekeréknél is erősebb közönségaránnyal fut, pedig a vetélkedő is a heti csatornaátlag felett teljesített.

Azért a TV2-nek sem jön be minden műsor, a szombat esti Mutasd a hangod! című produkciójuk például nem nagyon hozta lázba a nézőket. A múlt szombati adás a 18-49 éveseknél csak 6,8 százalékos, a 18-59 éveseknél 7 százalékos, a teljes lakosságnál 10 százalékos közönségarányt hozott össze. Az ezzel párhuzamosan az RTL-en adott A mi kis falunk ugyanennél a három célcsoportnál 13,9 százalékos, 17 százalékos és 15,3 százalékos share-t ért el.

A Cápák között nem vesztett a lendületéből. A legutóbbi adás a 18-49 éveseknél 17,9 százalékot, a 18-59 éveseknél 17,4 százalékot, a teljes lakosságnál 15,3 százalékot ért el. Ráadásul az utána képernyőre kerülő A kezdő című film is egész jól szerepelt (10,2%, 11%, 9,4% az említett célcsoportoknál), ahhoz képest, ahogy mostanában a filmek teljesítenek a nagy csatornákon – rosszul – ez kimondottan erős közönségaránynak számít.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél három RTL-es produkció áll a heti nézettségi toplista élén. Ugyanaz a három műsor, ugyanabban a sorrendben: Cápák között (277 ezer / 397 ezer néző), vasárnapi RTL Híradó (223 ezer / 358 ezer néző), A mi kis falunk szombati premieradása (191 ezer / 350 ezer néző). A 18-49 és a 18-59 éveseknél egyaránt a csütörtök esti Tények volt a TV2 legnézettebb műsora, 171 ezer, illetve 281 ezer nézővel.

A teljes lakosságnál már más volt a helyzet. Ezen a téren a Tények hétfői adása vonzotta a legtöbb, 787 ezer nézőt, a második legtöbbel – 745 ezer – pedig a vasárnapi RTL Híradó büszkélkedhetett.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 397 797 17,4
HÍRADÓ RTL 358 501 17,9
A MI KIS FALUNK RTL 350 509 17,0
TÉNYEK TV2 281 056 19,0
KINCSVADÁSZOK TV2 256 633 17,2
SZERENCSEKERÉK TV2 251 631 12,7
TÉNYEK PLUSZ TV2 224 352 14,0
FÓKUSZ RTL 217 141 12,0
FÓKUSZ PLUSZ RTL 213 511 11,4
A KEZDŐ RTL 206 394 11,0

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 787 179 22,7
HÍRADÓ RTL 745 709 18,4
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 681 605 15,3
SZERENCSEKERÉK TV2 672 169 17,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 652 381 17,1
A MI KIS FALUNK RTL 635 326 15,3
KINCSVADÁSZOK TV2 605 571 21,1
AZ ARANYIFJÚ TV2 512 972 18,7
A HÁROM NŐVÉR TV2 470 138 19,3
FÓKUSZ RTL 423 207 11,0

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 277 436 17,9
HÍRADÓ RTL 223 082 16,4
A MI KIS FALUNK RTL 191 850 13,9
TÉNYEK TV2 171 115 17,5
KINCSVADÁSZOK TV2 166 902 16,4
SZERENCSEKERÉK TV2 164 266 12,4
FÓKUSZ RTL 144 520 12,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 137 838 13,1
A KEZDŐ RTL 132 241 10,2
FÓKUSZ PLUSZ RTL 130 083 10,5

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...