Hogyan alakulnak idén a médiaköltések, milyen trendek figyelhetők meg a fogyasztók viselkedésében – többek között ezek a témák kerülnek terítékre a Business Lounge mai adásának első részében. A folytatásban pedig a BTL-költésekről és a rendezvénypiac kilátásairól lesz szó.
A Business Lounge mai adásának első vendége Bacsa Gábor, a Dentsu Magyarország ügyfélkapcsolati vezetője. A Dentsu nemzetközi hálózata 14 éve készít trendriportot, amelyben bemutatja, elemzi a következő év médiapiaci trendjeit.
Bacsa Gáborral a 2024-es év médiaköltési, médiafogyasztási várakozásait beszélik át. Technológia-, tartalom- vagy fogyasztóvezérelt lesz-e az idei év? Mit mutatott az eddigi gyakorlat, mennyire illeszkedett a magyarországi médiapiac a nemzetközi trendekhez, mik voltak a sajátosságai?
Az adás második részében Duca Andrea, a HD Group ügyvezető partnere mondja el nekünk, hogy hogyan látja, milyen szerepet, fókuszt foglal el egy cég életében a BTL-költés. Mi tartozik ebbe bele, mik az aktuális trendek, milyen céllal csinál egy cég rendezvényt, mik az elvárások? Megvan-e még a hagyományos ATL-BTL szemlélet és büdzséfelosztás, vagy ez már összemosódik? Milyen volt a 2023-as év, és mit várhatunk 2024-ben?
Míg a klasszikus médiaköltések területén a médiatervezésben, a fogyasztók elérésében egyre nagyobb szerepet fog kapni az MI, a különböző technológiafejlesztések, adatok, addig a BTL-, illetve rendezvényvonalon inkább egy élményvezérelt marketingé a fő szerep.
Business Lounge ma délután 14:00-től a radiocafén.