Négy induló közül került ki győztesen az Artvertising a Schweppes és a Lipton éves kommunikációjára kiírt meghívásos tenderén. A Schweppes márkán már több éve, a Liptonon tavaly óta dolgozik az ügynökség. A „terep” tehát nem teljesen ismeretlen, de a feladat ettől még nem kevésbé izgalmas, hiszen mind a két brand számára új kihívásokat tartogat az idei év.
„Nagyon büszke vagyok az Artvertising csapatára, tényleg mindenki a maximumot nyújtotta, aki benne volt a projektben!” – kezdi Nagy Gergely, az Artvertising ügyvezetője „Ám a sikerünk nyitja nem csak a tenderanyagba fektetett energiának és időnek köszönhető. Az elmúlt idők következetes és minőségi munkája is jelentős szerepet játszott, mind a két márkát mélyen ismerjük, szeretjük és értjük, úgy érzem, ezt is sikerült a javunkra fordítani.”
Tuzi Alexandra, a Lipton korábbi brand managere így kommentálta az eredményt: „Nagyon meggyőző, átgondolt, profi anyagot kaptunk. Az Artvertising 2023-ban is nyerő választás volt!”
„Eddig is elégedett voltam az Artvertising munkájával, és újra bizonyították, hogy náluk van a legjobb kezekben a Schweppes.” – fűzte hozzá Nyemcsok Dániel, aki az idei évtől a Schweppes mellett a Lipton brand managere is. Majd azzal folytatta, hogy „a beadott anyag színvonala és az elmúlt években mutatott szakmai kompetencia egyértelművé tette, hogy együtt folytassuk. Izgalmas év lesz, de biztos vagyok benne, hogy sikeres is!”