- Hirdetés -

Erősen kezdett az RTL új vetélkedője

|

Az ugrás című vetélkedő jó nézettséggel startolt, s ennek nagy szerepe volt abban, hogy a kereskedelmi célcsoportnál és főműsoridőben fordítani tudott az RTL. Még úgy is, hogy eközben az RTL napi sorozata, a „…szomszéd tehene” egyre rosszabb számokat hozott. A TV2-n a Kincsvadászok továbbra is szépen teljesített, de a Mutasd a hangod egy új időpontban sem talált magára.

Két fontos célcsoportnál fordítani tudott az RTL a mögöttünk álló 7. héten. Főműsoridőben a 18-49 és a 18-59 éveseknél is az RTL nyerte a hetet, ráadásul nem éppen csak. A 18-49 éveseknél 1,3 százalékpontot, a 18-59 éveseknél 1,6 százalékpontot tett ki az előnyük. Az egyes estéket nézve a hétfőt, a keddet, a szombatot és a vasárnapot nyerte meg az RTL a 18-49 és a 18-59 éveseknél. A szerdai, csütörtöki és pénteki főműsoridő pedig a TV2-é volt. A teljes lakosságnál és főműsoridőben a TV2 nyerte a hétköznapokat, az RTL a hétvégét. A többi összevetésben (teljes napon minden célcsoportnál és főműsoridőben a teljes lakosságnál) megőrizte vezető helyét a TV2.

A csatornaportfóliók terén minden fontos célcsoportnál a TV2 Csoport áll az élen, bár a kereskedelmi célcsoportoknál rezgett a léc. Főműsoridőben és a 18-49, valamint a 18-59 éveseknél mindössze 0,5 és 0,3 százalékpontnyi heti differencia volt a TV2 Csoport és az RTL Magyarország között.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 7. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,8 14,1 10
RTL 12,4 12,1 11,3

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 7. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 9,3 11,9 8,9
RTL 7,5 7,2 6,8

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 23,1 24,9 22,2
RTL Magyarország 17,9 15,7 17,3
MTVA 6,0 10,0 5,0
AMC Networks 6,0 5,5 6,0
Paramount Global 4,2 3,3 5,4
Network4 4,0 4,9 2,6
Warner Bros.Discovery 2,9 3,5 2,9
Antenna Entertainment Group 2,8 2,5 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 14,9% / 13,2% (15,6% / 14,1%)
Tények Plusz – 11,4% / 10,5% (12% / 10,9%)
Szerencsekerék – 11,1% / 10,7% (12,7% / 11,8%)
Kincsvadászok – 14,3% / 13,3% (15,4% / 13,9%)

RTL
Híradó – 17,7% / 15,5% (17,4% / 15,2%)
Fókusz – 13,2% / 12,4% (11,6% / 11,3%)
Az ugrás – 14,9% / 14,4%
… a szomszéd tehene – 6,9% / 5,8% (8,2% / 7,8%)

A kereskedelmi célcsoportnál az RTL Híradó és a Fókusz is a Tények–Tények Plusz páros előtt végzett. A TV2-n a Szerencsekerék majdnem pontosan a TV2 heti átlagát hozta. A Kincsvadászok című műsor viszont ismét bőven megugrotta a TV2 csatornaátlagát. Az RTL-en jól kezdett Az ugrás című vetélkedő. Az első adás a 18-49 éveseknél 16,9 százalékos, a 18-59 éveseknél 18,3 százalékos share-t produkált. Viszont azért az is látszik, hogy Az ugrás nézőszáma és közönségaránya napról napra csökkent. Pénteken a 18-49 éveseknél 11,9 százalékot, a 18-59 éveseknél 12,9 százalékot hozott. Igazából majd ezen a héten fog letisztulni, hogy mennyire teljesít jól az új vetélkedő.

A „…szomszéd tehene” című sorozatnál ez már letisztult: nem lopta be magát a nézők szívébe. Nem tett jót a sorozatnak a későbbi kezdési időpont sem. A 18-49-es átlagos nézőszámuk a korábbi heti 103 ezerről 71 ezerre csökkent.

Ami az RTL-nek a „…szomszéd tehene”, az a TV2-nek a hétvégi Mutasd a hangod. Szombatról áttették vasárnapra, de ez sem lendítette fel a nézettségét. A 18-49 éveseknél 6,8 százalékos, a 18-59 éveseknél 8 százalékos, a teljes lakosságnál 10,8 százalékos közönségaránnyal futott. Szombaton A mi kis falunk ez előbb említett három fő célcsoportnál 15,5 százalékos, 17,8 százalékos és 16,1 százalékos közönségarányt ért el. A Cápák között pedig 17,2 százalékot, 17,3 százalékot, 15,5 százalékot hozott. Azaz folytatódott a jó szériájuk.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a hét legnézettebb műsora a Cápák között volt, 258 ezres, illetve 386 ezres nézettséggel. A teljes lakosságnál a pénteki Tények bizonyult a legnézettebb műsornak, miután 762 ezret tett ki a nézőszáma.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 386 942 17,3
A MI KIS FALUNK RTL 365 123 17,8
AZ UGRÁS RTL 357 537 18,3
HÍRADÓ RTL 331 323 16,9
TÉNYEK TV2 263 433 18,1
FÓKUSZ RTL 255 414 14,6
KINCSVADÁSZOK TV2 250 913 15,2
SZERENCSEKERÉK TV2 233 325 11,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 221 374 12,9
FÓKUSZ PLUSZ RTL 192 317 10,3

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
TÉNYEK TV2 762 432 23,0
HÍRADÓ RTL 709 473 21,1
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 689 562 15,5
AZ UGRÁS RTL 666 126 16,6
A MI KIS FALUNK RTL 658 774 16,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 651 127 17,4
SZERENCSEKERÉK TV2 643 742 16,0
KINCSVADÁSZOK TV2 581 619 18,9
FÓKUSZ RTL 499 506 13,2
A HÁROM NŐVÉR TV2 483 163 18,7

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 258 984 17,2
AZ UGRÁS RTL 224 679 16,9
A MI KIS FALUNK RTL 212 314 15,5
HÍRADÓ RTL 193 267 14,6
KINCSVADÁSZOK TV2 162 481 14,1
FÓKUSZ RTL 155 089 13,3
TÉNYEK TV2 154 635 15,1
SZERENCSEKERÉK TV2 154 060 11,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 133 818 11,6
FÓKUSZ PLUSZ RTL 121 434 9,9

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...