Év elejétől több oldallal, köztük sportportálokkal is bővült az Atmedia digitális portfóliója, ezzel a kereskedőház tudhatja magáénak a legnagyobb elérésű online sportportfóliót a Labdarúgó-Európa-bajnokság, valamint az olimpiai játékok évében. A megállapodások alapján az Atmedia értékesíti ez év januárjától többek között a Final Score Médiához tartozó Nb1.hu és Sport365.hu, februártól pedig a Flashscore magyarországi weboldala, az Eredmenyek.com reklámfelületeit. Emellett a sales house digitális divíziója 2023-ban végig a második legnagyobb egyedi eléréssel rendelkező portfólióval rendelkezett, és ezt a helyezést tartja az idei évben is várhatóan.
A multimédiás kereskedőház 2018-ban indította el digitális üzletágát, amely már a kezdetektől értékesít sporttartalmak környezetében megjelenő hirdetéseket. A sportportfólió azóta folyamatosan bővül, a hirdetők a kereskedőháznál érhetik el a leglátogatottabb sportoldalak, így az M4Sport.hu, Eurosport.hu, Csakfoci.hu, Aréna4, Motorsport.com és Motor1.com felületeit, amelyek havi szinten 2,7 millió fős összesített eléréssel bírnak (Forrás: e-Gémius, 2024.01, total, hazai 15+). Melléjük csatlakozik most a fent említett három új portál, még szélesebb lefedettséget biztosítva.
Az Nb1.hu Magyarország első kimondottan hazai labdarúgással foglalkozó híroldala, amely minőségi tartalmaival: interjúkkal, elemzésekkel, podcastekkel, videókkal, szurkolói véleményekkel ad széleskörű tájékoztatást az olvasóknak. A Sport365.hu mintegy 100 hírrel jelentkezik naponta a sportvilág történéseiről, legyen szó magyar, vagy nemzetközi labdarúgásról, egyéb egyéni- és csapatsportokról, vagy Forma1-ről. Az Eredmenyek.com portálon a sportrajongók valós időben követhetik nyomon több mint 1000 labdarúgó bajnokság, kupa, például az OTP Bank Liga, a Premier League, a LaLiga, a Serie A, a Bundesliga, valamint a Bajnokok Ligája, illetve egyéb versenysorozatok eredményeit.
„Azért döntöttünk az Atmediához történő csatlakozásról, mert számunkra kiemelten fontos, hogy egy megbízható sales house partner képviselje a magyar nyelvű tartalmainkat a magyarországi hirdetők felé, ahol az erős brandek mellett úgy éreztük, a mi oldalunk is jelentős figyelmet kap majd.” – emelte ki Gubis Bernát, a LiveSport magyarországi Regionális értékesítési és ügyfélkapcsolati menedzsere.
2024 bővelkedik mind hazai, mind nemzetközi sporteseményekben, legyen szó a párizsi olimpiai játékokról, a 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokságról, a tenisz Grand Slam tornákról vagy más nemzeti bajnokságokról. Ezek a jellemzően nagy érdeklődésre számot tartó események itthoni kizárólagos közvetítői mind az Atmedia ügyfelei.
„Bár a 2024-es évben kiemelt szerepet kapnak a sportesemények, mi nem csak ebben az évben hiszünk a sporttartalmak erejében, ugyanis amellett, hogy biztonságos hirdetési környezetet jelentenek, felületeiken olyan felhasználókat érhetünk el, akik erősen kötődnek a tartalmakhoz, hosszabb időt töltenek ezeken az oldalakon” – emelte ki Erdélyi Eszter, Atmedia digitális vezetője. Hozzátette: „Nagy öröm számunkra, hogy a sporteredményeket másodpercre pontosan, frissen közlő oldallal dolgozhatunk együtt, ugyanis a portfóliónkban elérhető sport tartalmak ezzel váltak teljessé. Mindent megteszünk, hogy megszolgáljuk a megelőlegezett bizalmat, ahogy a többi partnerünk esetében is tesszük nap mint nap.”
Az Atmedia digitális üzletága nemcsak a sport-, hanem az IT/e-gaming tartalmak (Computerworld, PC World, Gamestar, IGN, Mafab) esetében, valamint az online videót néző felhasználók számában is piacvezető szerepet tölt be a hazai sales house-ok között. Továbbá a kereskedőház online portfóliója 2023-ban végig, stabilan a második legtöbb egyedi felhasználót érte el a hazai lakosság körében (Forrás: e-Gémius, 2023.01-12., total, hazai 15+), átlagosan pedig több mint 1,7 millió felhasználót szólítanak meg naponta (Forrás: E-Gemius, 2024.01, 15+, total). A portfólió 2024 januárjától további autós (Alapjárat.hu) és gazdasági (Tőzsdefórum.hu) tartalmakkal is bővült.