- Hirdetés -

Újabb sportoldalak az Atmedia portfóliójában

|

Év elejétől több oldallal, köztük sportportálokkal is bővült az Atmedia digitális portfóliója, ezzel a kereskedőház tudhatja magáénak a legnagyobb elérésű online sportportfóliót a Labdarúgó-Európa-bajnokság, valamint az olimpiai játékok évében. A megállapodások alapján az Atmedia értékesíti ez év januárjától többek között a Final Score Médiához tartozó Nb1.hu és Sport365.hu, februártól pedig a Flashscore magyarországi weboldala, az Eredmenyek.com reklámfelületeit. Emellett a sales house digitális divíziója 2023-ban végig a második legnagyobb egyedi eléréssel rendelkező portfólióval rendelkezett, és ezt a helyezést tartja az idei évben is várhatóan.

A multimédiás kereskedőház 2018-ban indította el digitális üzletágát, amely már a kezdetektől értékesít sporttartalmak környezetében megjelenő hirdetéseket. A sportportfólió azóta folyamatosan bővül, a hirdetők a kereskedőháznál érhetik el a leglátogatottabb sportoldalak, így az M4Sport.hu, Eurosport.hu, Csakfoci.hu, Aréna4, Motorsport.com és Motor1.com felületeit, amelyek havi szinten 2,7 millió fős összesített eléréssel bírnak (Forrás: e-Gémius, 2024.01, total, hazai 15+). Melléjük csatlakozik most a fent említett három új portál, még szélesebb lefedettséget biztosítva.

Az Nb1.hu Magyarország első kimondottan hazai labdarúgással foglalkozó híroldala, amely minőségi tartalmaival: interjúkkal, elemzésekkel, podcastekkel, videókkal, szurkolói véleményekkel ad széleskörű tájékoztatást az olvasóknak. A Sport365.hu mintegy 100 hírrel jelentkezik naponta a sportvilág történéseiről, legyen szó magyar, vagy nemzetközi labdarúgásról, egyéb egyéni- és csapatsportokról, vagy Forma1-ről. Az Eredmenyek.com portálon a sportrajongók valós időben követhetik nyomon több mint 1000 labdarúgó bajnokság, kupa, például az OTP Bank Liga, a Premier League, a LaLiga, a Serie A, a Bundesliga, valamint a Bajnokok Ligája, illetve egyéb versenysorozatok eredményeit.

„Azért döntöttünk az Atmediához történő csatlakozásról, mert számunkra kiemelten fontos, hogy egy megbízható sales house partner képviselje a magyar nyelvű tartalmainkat a magyarországi hirdetők felé, ahol az erős brandek mellett úgy éreztük, a mi oldalunk is jelentős figyelmet kap majd.” – emelte ki Gubis Bernát, a LiveSport magyarországi Regionális értékesítési és ügyfélkapcsolati menedzsere.

2024 bővelkedik mind hazai, mind nemzetközi sporteseményekben, legyen szó a párizsi olimpiai játékokról, a 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokságról, a tenisz Grand Slam tornákról vagy más nemzeti bajnokságokról. Ezek a jellemzően nagy érdeklődésre számot tartó események itthoni kizárólagos közvetítői mind az Atmedia ügyfelei.

„Bár a 2024-es évben kiemelt szerepet kapnak a sportesemények, mi nem csak ebben az évben hiszünk a sporttartalmak erejében, ugyanis amellett, hogy biztonságos hirdetési környezetet jelentenek, felületeiken olyan felhasználókat érhetünk el, akik erősen kötődnek a tartalmakhoz, hosszabb időt töltenek ezeken az oldalakon” – emelte ki Erdélyi Eszter, Atmedia digitális vezetője. Hozzátette: „Nagy öröm számunkra, hogy a sporteredményeket másodpercre pontosan, frissen közlő oldallal dolgozhatunk együtt, ugyanis a portfóliónkban elérhető sport tartalmak ezzel váltak teljessé. Mindent megteszünk, hogy megszolgáljuk a megelőlegezett bizalmat, ahogy a többi partnerünk esetében is tesszük nap mint nap.”

Az Atmedia digitális üzletága nemcsak a sport-, hanem az IT/e-gaming tartalmak (Computerworld, PC World, Gamestar, IGN, Mafab) esetében, valamint az online videót néző felhasználók számában is piacvezető szerepet tölt be a hazai sales house-ok között. Továbbá a kereskedőház online portfóliója 2023-ban végig, stabilan a második legtöbb egyedi felhasználót érte el a hazai lakosság körében (Forrás: e-Gémius, 2023.01-12., total, hazai 15+), átlagosan pedig több mint 1,7 millió felhasználót szólítanak meg naponta (Forrás: E-Gemius, 2024.01, 15+, total). A portfólió 2024 januárjától további autós (Alapjárat.hu) és gazdasági (Tőzsdefórum.hu) tartalmakkal is bővült.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...