Március 3-án 19:00-kor kerül képernyőre a Cápák között mostani évadának kilencedik adása, amelyet A renitens című sorozat első epizódja követ. Ezt követően a népszerű üzleti showműsor szünetre megy, és majd április 28-tól érkezik a hetedik évad 10. epizódja, majd a további részeket újra hetente láthatják a nézők az RTL-en.
Március 3-án, 20:30-kor startol az RTL Magyarország új, sajátgyártású bűnügyi sorozata, amely minden vasárnap jelentkezik majd a lineáris tévécsatornán. A sorozat március 10-től, 19:00-tól lesz látható az RTL-en, míg az RTL+ streaming-platform előfizetői már péntekenként megtekinthetik a legújabb részt.
A kimagasló nézettségi eredményeket elérő Cápák között hetedik évada április 28-án, 19:00-tól folytatódik a 10. epizóddal. A hetedik évad hét Cápája eddig óriásit harapott: megtörtént a műsor történetének legnagyobb, 300 millió forintos befektetési ajánlata, de emellett számtalan más befektetésnek is szemtanúi lehettek a nézők. Köztük annak is, amikor minden idők legfiatalabb pithcelője, a 16 éves Nyikonyuk Balázs három Cápa támogatását is megszerezte.
A hét Cápa kishalakért folytatott csatározását a nézők töretlen érdeklődéssel követik nyomon. A 18-49-es kereskedelmi célcsoportban a 24,0%-os közönségarányú, 283 ezres nézőszámú hatodik epizód (2024.02.11.) az év eddigi toplistáján a második legnézettebb adásként szerepel. Illetve a sorozat jelenlegi évadának eddigi összes adása egyértelmű fölénnyel nyerte az idősávját és a heti toplistáknak is az élén volt a 18-49-es kereskedelmi célcsoportban, így a 7. epizód is (2024.02.18.) 23,5%-os közönségaránnyal. A Cápák között hetedik évadát több célcsoport is kiemelt figyelemmel követi. A hetedik évad a 18-49 éves felsőfokú iskolai végzettségűek körében 34,0%-os, míg a 18-49 éves streaming előfizetéssel rendelkezők körében 29,4%-os közönségarányt ért el. A 18-49 éves ABC vásárlóerejű nézők körében pedig 27,1%-os a hetedik évad közönségaránya.
Nézettségi adatok forrása: Nielsen Közönségmérés, 18-49, 4+, 18-49 felsőfokú iskolai végzettségűek, 18-49 streaming előfizetéssel rendelkezők, 18-49 ABC vásárlóerejű célcsoportok, Lineáris shr% (a Nielsen „Other” csatornacsoportja nélkül kalkulált közönségarány), live+kumulált TSV + Vendég adatokkal, 2024. Január 1. – 2024. Február 18.
A nézőszám és SHR% adatok az időeltolásos televíziónézés (TSV) adatait tartalmazzák, az utolsó epizód adásától számított hét napon belül még nem végleges eredményekkel, 2024. február 19-én lekért adatok alapján.