J.Y. Park, a Stray Kids, az ITZY és az NMIXX is megjelenik majd az új Coca-Cola Creations, a K-Wave Zero kampányában, amellyel az italgyártó a K-Pop rajongóihoz szól világszerte
A Coca-Cola ma bemutatta a Coca-Cola Creations legújabb italát, a Coca-Cola K-Wave Zero-t, amely a K-Pop rajongói számára nyújt limitált kiadású ízvilágot és élményeket. Az új Creations a K-Pop műfaj növekvő ismertségét, közönségét és a koreai kultúra egyre nagyobb európai népszerűségét helyezi a középpontba.
A K-Pop immár nemcsak az európai zenei listák élén, hanem a vezető fesztiválokon is tarol: a Coca-Cola K-Wave Zero a Coca-Cola frissítő ízét pont ezzel a kirobbanóan gyümölcsös K-Pop varázslattal egyesíti. A Coca-Cola K-Wave Zero megmutatja a K-Pop előadók iránti mindent elsöprő lelkesedést, egyben izgalmas lehetőséget kínál a rajongóknak, hogy új és váratlan módokon kapcsolódjanak a K-Pop előadókhoz a digitális és a fizikai világban egyaránt.
A Coca-Cola K-Wave Zero a „Nyiss a csodára!” platformon belül egy olyan vibráló energiákkal teli univerzumot mutat meg, ahol a K-Pop rajongói és sztárjai közösen fejezhetik ki a műfaj iránti rajongásukat: Coca-Cola K-Wave Zero dobozát felnyitva újra átélhetik azt az izgalmat, amit akkor éreztek, amikor K-Pop rajongóvá váltak.
Az új, limitált kiadású íz mellett a három legmenőbb K-Pop együttes, a Stray Kids, az ITZY és az NMIXX, valamint a JYP Entertainment alapítója, J.Y. Park is váratlan élményekkel lepi meg a rajongókat. Ennek az izgalmas együttműködésnek a részeként az együttesek összefogtak, hogy kiadják a „Like Magic” című, J.Y. Park által megalkotott igazi K-Pop himnuszt és klipet. A teljes dal és a videó a JYP Entertainment YouTube-csatornáján február 20-ától elérhető.
A dal és a videó megjelenésének alkalmából a rajongóknak lehetőségük lesz részt venni a „Like Magic” Fan Music Video AI Experience-en: a mesterséges intelligencia segítségével közvetlenül belekerülhetnek egy K-Pop klip vibráló világába, amelyben közösen szerepelhetnek kedvenc előadóikkal. A Coke alkalmazáson keresztül a rajongók hangjukat, nevüket és arcukat is beágyazhatják a J.Y. Park jegyezte K-Wave himnusz, a „Like Magic” klipjének különböző jeleneteibe. Miután elkészült, a felhasználók letölthetik és megoszthatják barátaikkal a közösségi médiában a személyre szabott klipjüket.
A Coca-Cola Creations június 2-án egy K-Wave <Inkigayo> koncertet is rendez Dél-Koreában, ahol életre kelti ezeket a váratlan pillanatokat. Az élő eseményre a Coca-Cola kapcsolódó nyereményjátékának fődíjasa és kísérője is elutazhat majd. A koncert lineup-ját a JYP Entertainment előadói és más tehetséges K-Pop művészek alkotják, köztük a Stray Kids, ITZY és NMIXX.
„Nagyon izgalmas dolog a világ egyik legszenvedélyesebb rajongói közössége számára olyan új élményeket teremteni, amelyek reményeink szerint a Coca-Cola varázslatát hozzák el a rajongóknak szerte a világon” – mondta Oana Vlad, a The Coca-Cola Company globális stratégiáért felelős igazgatója. „A Coke Creations szellemében az élmény egy csodálatos Coca-Cola Zero ízzel kezdődik, amelyet egy csipetnyi gyümölcsös K-Pop varázslat kísér. Az ital ezen kívül olyan további élményeket nyit meg a rajongók számára, mint a mesterséges intelligencia által vezérelt utazás, amelynek során a rajongók személyre szabhatnak egy zenei videót, valamint az egyedülálló együttműködés a JYPE-vel és három népszerű K-Pop együttessel.”
„A K-Pop világát a rajongók éltetik, mi pedig rendkívül izgatottak vagyunk, hogy ezzel az egyedülálló Creations-élménnyel ünnepelhetjük odaadásukat az általuk kedvelt előadók és zene iránt” – mondta J.Y. Park, a JYP Entertainment alapítója. „A rajongók támogatása sokat jelent számunkra. Bízunk benne, hogy az új Coca-Cola ízzel, valamint azokkal a digitális és fizikai élményekkel, amelyek még jobban összekötik a rajongókat kedvenc előadóikkal, mi is meg tudjuk mutatni a szeretetünket és megbecsülésünket irántuk.”
A Coca-Cola K-Wave Zero már a világ több piacán, köztük Magyarországon is kapható. Egyes piacokon a fagyasztott változat is elérhető lesz.